DuoPenotti schreef:Wat geloof jij dan niet in zonnepanelen die werken op maanlicht?
Die zouden echt handig zijn
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Siggislief schreef:deksel schreef:Misschien ben ik wel een zeikerd maar ik vind al die 1-april-grappen (van bedrijven) zo stom
Begreep vanmiddag dat er een grap was gemaakt met de Wens Ambulance.
Deze is op permanent gesloten gezet, en daar waren ze niet blij mee.
_San87_ schreef:Shenavallie schreef:
Het waren geen expliciete beelden, maar mijn beelddenken kon alles invullen. Ik vind het schieten in Nijkerk dan vriendelijker dan een guillotine waarmee de kop er levend af gehakt wordt.
Ik heb het niet gezien, maar een koe maakt tijdens het verbloeden nog een enorm kabaal. Het leeft dan niet meer, maar de lucht loopt weg doordat de spieren samentrekken omdat het bloed wegloopt. Is dat wellicht wat je gehoord hebt?
MarlindeRooz schreef:Shenavallie schreef:
Waarom neem je haar niet mee naar buiten, zodat ze gelijk goed leert waar het moet? Misschien ben ik ouderwets, maar in de tijd dat wij honden hadden lieten we ze nooit bewust in huis plassen (tenzij het een ongelukje was).
Het is een hondje uit het buitenland. In huis is voor haar op zich al heel erg spannend. Dat is ze nu net een beetje gewend. Buiten in het donker moeten plassen met al die geluiden is dan niet te doen.
Vanmorgen heeft ze voor het eerst buiten geplast. Maar dat duurde ook wel even en daar ging ze eerst ook tegen in gevecht.
En ja zodra de angst eraf is gaat dit een enorme wijsneus worden.
Alja schreef:MarlindeRooz schreef:Vorige week een ratje in laten slapen. Waarschijnlijk morgen haar zusje.
Love my life.
Oh wat verdrietig zeg!
Wat is er aan de hand met deze ?