Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 10:31

Mijn kat vangt muggen, maar laat ze dan ook weer vliegen -O- ze vindt het leuker om er mee te spelen. Spinnen eet ze dan wel weer op, dus af en toe hou ik haar omhoog naar het plafond voor een snackie
De andere kat is oranje dus daar gaat het al mis met hem _O- maar als hij eenmaal iets op het oog heeft..dat overleefd het niet

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 10:35

Mag ik jullie mug-vangende katten en honden lenen? :')

Ergernis: Net mijn tas ingepakt voor komende lange afstandswandeling en zonder water is het al 11kg -O- waarom is eten zo zwaar?

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 10:54

JudithGigi schreef:
Zo. Veel. Muggen. Vannacht 3 gedood en vanmorgen nog een hele kudde op de slaapkamer.
Ik ben - ondanks kat die ze regelmatig vangt - ook helemaal lekgeprikt vannacht _-:(

Kon de mug ook niet vinden, dus heb me uiteindelijk om 04:00 maar in staan smeren met Jungle Formula DEET die ik nog had staan van de vakantie :7

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 10:56

Ik heb de elektrische vliegenmepper naast me in bed. Hoor ik wat, die ik het licht niet eens aan maar zwaai ik heel rustig met dat ding heen en weer. Hoor je ineens geknetter weet ik dat ik hem heb, haha

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 11:30

Mellow schreef:
Dat is waar. En is ook heel vervelend.

Maar voordat mensen gaan denken dat het mag doordat het nogal stellig gezegd word hier. Rechts passeren of inhalen mag alleen in bepaalde uitzonderingssituaties.

Aantal reacties hierboven omschreven.

Ik ga er vaak heel rustig naast rijden, beetje zelfde snelheid, iets hoger. Dat vinden ze irritant. En dan rijd ik er rustig zachtjes rechts voorbij. Het is niet dat ik met een noodvaart ze rechts voorbij vlieg.
Maar het is zo irritant dat mensen stug op de middelste baan blijven rijden. Eigenlijk zou er weer eens zo’n Postbus 51 campagne moeten komen ofzo. Al heeft dat inmiddels veel minder zin/bereik dan vroeger.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 11:40

En de Duitsers de standaard in het midden hangen bereik je helemaal al niet

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-24 11:59

Eventjes warm geluncht met een ovenschoteltje (kliekjes). Zweet breekt me uit -O- 27 graden op mijn werkkamer thuis, ben dit weer écht zat.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 12:03

Suzanne F. schreef:
Mellow schreef:
Dat is waar. En is ook heel vervelend.

Maar voordat mensen gaan denken dat het mag doordat het nogal stellig gezegd word hier. Rechts passeren of inhalen mag alleen in bepaalde uitzonderingssituaties.

Aantal reacties hierboven omschreven.

Ik ga er vaak heel rustig naast rijden, beetje zelfde snelheid, iets hoger. Dat vinden ze irritant. En dan rijd ik er rustig zachtjes rechts voorbij. Het is niet dat ik met een noodvaart ze rechts voorbij vlieg.
Maar het is zo irritant dat mensen stug op de middelste baan blijven rijden. Eigenlijk zou er weer eens zo’n Postbus 51 campagne moeten komen ofzo. Al heeft dat inmiddels veel minder zin/bereik dan vroeger.

Idd ik vlieg er ook niet snel voorbij, dan had ik namelijk wel op links gereden.. Maar als je ziet dat iemand al eeuwen in het midden of links rijdt, dan toer ik er rustig rechts voorbij. En heel soms bij 2 banen trek ik hem ook wel rechts voorbij als iemand echt onnodig links blijft rijden, maar dat is ook het voordeel van een snelle auto :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-24 12:36

Ik ben dus iemand die er meestal gewoon links voorbij gaat, heel braaf helemaal terug opschuift naar rechts en hoopt dat ze de hint snappen. Dat is overigens helaas niet zo meestal. :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:19

imaudy schreef:
Shenavallie schreef:
Waar ik mij aan erger is dat Ikea een bepaald kussen totaal aangepast heeft, waardoor het nu een geheel ander type kussen is geworden en toch dezelfde naam draagt. Probeer nu al bijna 4 weken contact op te nemen met de klantenservice, maar je krijgt alleen maar een standaard antwoord en nog geen gerichte reactie. Afgelopen weekend maar in de auto gestapt om persoonlijk advies te krijgen (voor ons minimaal een uur enkele reis), maar daar wisten ze ook niet hoe of wat. Het enige wat ze konden zeggen was dat het kussen inderdaad veranderd is, maar niet wat een alternatief zou moeten zijn. Hetgeen enigszins in de buurt kwam, was de helft qua formaat kussen (meer type sierkussentje) en had geen schouder inham, maar was wel net zo duur als het eerdere kussen (het lijken de boodschappen in de winkel wel: minder inhoud, zelfde hoge prijs). Kortom: mijn nachtrust is al weken een drama sinds ik de nieuwe variant van het kussen probeer, wat niet echt bevorderlijk is voor mijn gemoedstoestand en mijn omgeving.
Nu heb ik twee kussens van een ander merk geprobeerd (echt heel duur), maar wat een drama dingen. Alles doet pijn in mijn lijf, koppijn, nekpijn, oververmoeid... Dat gaat wat worden vandaag. Ik heb een shift van minimaal 11 uur op het programma staan...
Iemand nog een idee?

Ja, een bamboe kussen, gekocht bij Holland en Barret. Ik wil niet meer anders :D
Silvana kussens zijn ook fijn en hebben inhammetje soms.

Ik heb twee soorten Silvana kussens geprobeerd en dat is echt helemaal niets voor mij (de ene kreeg ik een slapende arm en hand van, de ander was te dun en te licht). Een bamboe kussen is te zacht helaas. Ik heb nog rekening te houden met mijn nachtbeugel vanwege slaapapneu. Lastig, hè?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:21

Mensen op Facebook die verlopen olie promoten als middel bij mok. Echt soms denk ik: zitten er hersenen in?

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:22

Gebeurt dat nog steeds Caira? Ik dacht dat we de middeleeuwen inmiddels wel achter ons hadden gelaten...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:26

Telpeva schreef:
Oh bij jullie ook al zo veel muggen? Ik heb altijd in de avond het raam open, met een hor, en wanneer ik ga slapen dan maak ik het raam weer dicht (anders word ik elke keer gewekt door mensen die langs lopen en herrie maken). De laatste dagen heb ik elke keer muggen tussen mijn raam en de hor in zitten, vraag mij niet hoe het kan maar er zitten elke dag weer muggen in. Als ik midden in de nacht naar mijn raam kijk zie ik ook aan de buite kant allerlei muggen zitten!

@Shenavallie heb al eens in stenen winkels gekeken waar ze dan meerdere showmodellen hebben liggen die je even kan voelen? Zo koop ik altijd mijn kussens, ik ga dan voor een kussen wat een beetje hetzelfde voelt als waar ik goed op lig.

Als ik daar een keer kans toe zie (meestal zijn die al dicht als ik uit mijn werk kom), zal ik dat eens proberen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:27

Caira schreef:
Mensen op Facebook die verlopen olie promoten als middel bij mok. Echt soms denk ik: zitten er hersenen in?

Echt? Voelt als 30 jaar terug in de tijd :').

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:28

prompter schreef:
Gebeurt dat nog steeds Caira? Ik dacht dat we de middeleeuwen inmiddels wel achter ons hadden gelaten...

inderdaad, nu nog steeds?
Wow....

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:28

JudithGigi schreef:

Ergernis: Net mijn tas ingepakt voor komende lange afstandswandeling en zonder water is het al 11kg -O- waarom is eten zo zwaar?

weet je zeker dat je die wil lenen. Die van mij zijn net sloopkogels als ze achter iets aanzitten. Vergeten dan even hun omgeving en springen overal op en over. :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-24 13:32

Braaf een week mijn oog gezalfd na dat incident met die hondentong, afgelopen zondag voor het laatst gedaan want ik had geen klachten meer. Maandag ging goed, dinsdag ging goed, gisteren kreeg ik argwaan en vandaag weer het gevoel alsof er iets in mijn oog zit..

Zucht -O- dat wordt weer de huisarts bellen..

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 13:39

Sabbientje schreef:
JudithGigi schreef:

weet je zeker dat je die wil lenen. Die van mij zijn net sloopkogels als ze achter iets aanzitten. Vergeten dan even hun omgeving en springen overal op en over. :')

Ach, ruimt het meteen lekker op :')

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:26

Een collega die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt. Gevalletje gaslighting bij haar

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:39

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:40

Nog een (ruime) week voor school weer begint, dus de ellende om het vervoer goed te krijgen is alweer begonnen. Ieder jaar hetzelfde liedje. Afgelopen maandag zou de planning definitief zijn en zouden we een mail krijgen, geen mail gehad maar de planning zoals hij er nu staat klopt totaal niet. Maar ze kunnen mij niet zeggen of deze planning definitief is. Planner is natuurlijk niet bereikbaar (dat zijn ze nooit) dus nu een terugbelverzoek achtergelaten maar ervaring leert dat dat ook niet gebeurt maar misschien gebeurt er een wonder. :+

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 14:50

Ik ben kapot en moet nog drie uur (en tien minuten). Maar goed dan hoef ik morgen maar twee uurtjes het een en ander af te ronden en dan heb ik lekker drie weken vrij. Moet er wat voor over hebben O:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 15:16

Caira schreef:

Ooh ik ken het alleen tegen zomereczeem. Mijn opa had het daar altijd over. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 15:21

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-24 15:25

4 dagen thuis en echt gewoon ziek...
hopelijk morgen wat beter dan heb ik nog wat aan mijn vrije dagen...