Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
[***] schreef:Hoe moeilijk kan het zijn om iemand te regelen die 2x even komt controleren of mijn vogel nog eten en drinken heeft? Inmiddels 6 mensen die hadden toegezegd die me in de steek laten en het lijkt erop dat ik niet naar het evenement kan waar ik vrijwilliger zou zijn.
poedersuiker.
[***] schreef:Hoe moeilijk kan het zijn om iemand te regelen die 2x even komt controleren of mijn vogel nog eten en drinken heeft? Inmiddels 6 mensen die hadden toegezegd die me in de steek laten en het lijkt erop dat ik niet naar het evenement kan waar ik vrijwilliger zou zijn.
poedersuiker.
MarlindeRooz schreef:[***] schreef:Hoe moeilijk kan het zijn om iemand te regelen die 2x even komt controleren of mijn vogel nog eten en drinken heeft? Inmiddels 6 mensen die hadden toegezegd die me in de steek laten en het lijkt erop dat ik niet naar het evenement kan waar ik vrijwilliger zou zijn.
poedersuiker.
Even op fb vragen in de weggeefhoek?
Telpeva schreef:xPabloBokt schreef:Wij hebben een paar jaar geleden energie afgenomen van hun. Kregen halverwege het contract ineens gas uit Kazachstanen de stroom kwam uit Nederland maar werd wel CO2 gecompenseerd via China of iets dergelijks.
Nooit meer Vandebron voor ons.
Offtopic maar hoe zijn jullie daar achter gekomen? nu ben ik ook nieuwsgierig naar waar mijn gas en stroom vandaan komt
[***] schreef:Zebrastreep schreef:Mensen die drama maken omdat hun paard slecht scoort op de keuring. Tuurlijk even balen maar sommige mensen nemen het wel erg persoonlijk.
Ja om 1x een 6je
Cowboy55 schreef:Nou wil ik weten wie Ruud is? Lubbers? Die knuffel knuppel uit Big Brother 1? Curious Minds need to know……
Telpeva schreef:Je mag mijn werkgever gewoon bij haar naam noemen hoor.Van die mensen die het nodig hebben om negatief, veroordelend en kleinerend over anderen te praten/roddelen. Waarvan je eigenlijk weet dat ze zelf enorm onzeker zijn en meteen gaan janken wanneer de rollen omgedraaid zouden zijn en ze zelf het onderwerp zouden zijn van lelijk geblaat.
Mkango schreef:Telpeva schreef:Je mag mijn werkgever gewoon bij haar naam noemen hoor.Van die mensen die het nodig hebben om negatief, veroordelend en kleinerend over anderen te praten/roddelen. Waarvan je eigenlijk weet dat ze zelf enorm onzeker zijn en meteen gaan janken wanneer de rollen omgedraaid zouden zijn en ze zelf het onderwerp zouden zijn van lelijk geblaat.