Gaby schreef:De familiekerst dit jaar overleefd? Check.
Tweejarige Storm is echt een heel lieve knul en best slim ook, maar zijn ouders geven hem bij elke kick die hij geeft aandacht en dus verwacht hij dat, als hij naar je toekomt, je alles uit je handen laat vallen en hem aandacht geeft...Daarnaast is hij ook vrij luid, en ik ben heel snel overprikkeld (en ik slaap al weken lang slecht), dus na 3 uur kon ik gelukkig wegvluchten.
Praten doen we ook al tijden niet, maar ik ben erin geslaagd een paar gespreksonderwerpen bliksemsnel aan te snijden en daarna weer over wat anders te beginnen, waaronder ...
Als jullie morgen dood gaan, bij wie gaat Storm dan wonen? Het blijkt bij haar broer te zijn. De kans dat ik voor Storm moest zorgen was 0,01% procent, maar het is fijn om te weten waar je aan toe bent.
Als jouw broer/zus & hun betere helft overlijden, waar gaat hun Storm en/of Vlinder dan naar toe?
Edit: woord aangevuld
Herkenbaar, ik kan je zeggen dat als ze een jaar ouder zijn het niet beter word… Zeker niet al er ook nog een 1,5jarige bij zit. Ik ben ook snel overprikkeld en voor mij werkt het goed tussen de gerechten door een stuk te gaan wandelen. Even weg van dat geluid