Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(oké dat klinkt wel dramatisch ) Nyaleti schreef:Wat werkt écht voor meer / dikker haar? Het hoeft niet in de lengte te groeien en wil best een beetje investeren er in.
Ik heb sowieso al dun haar maar zit nu al lang aan de antibiotica en dat gaat nog wel even zo zijn. Ik denk dat het daardoor komt maar m'n haar is zoooo dun!
M'n middenscheiding is gewoon altijd enorm goed zichtbaar omdat daar maar nog maar een paar haren zitten(oké dat klinkt wel dramatisch )
NoTwixLeft schreef:rien10 schreef:Wil je dit in een B&B of soortgelijk neerzetten?
Je kan met een kluisje werken, of een geldkistje waarbij je een sleutel moet ophalen. Of inderdaad, een kauwbomballen automaat leverancier zoeken en kijken of hij iets heeft.
Edit, kleine vending machine gevonden https://www.koffiepartners.nl/vendingma ... nack-mini/
In een soort kantine, maar de koffiepads worden gejat. En best veel, dus we zijn naar oplossingen aan het zoeken.
Nyaleti schreef:Wat werkt écht voor meer / dikker haar? Het hoeft niet in de lengte te groeien en wil best een beetje investeren er in.
Ik heb sowieso al dun haar maar zit nu al lang aan de antibiotica en dat gaat nog wel even zo zijn. Ik denk dat het daardoor komt maar m'n haar is zoooo dun!
M'n middenscheiding is gewoon altijd enorm goed zichtbaar omdat daar maar nog maar een paar haren zitten(oké dat klinkt wel dramatisch )

NoTwixLeft schreef:Zijn er bakjes/doosjes/verziniets te koop waarbij er eerst betaald moet worden voor je bij de inhoud kan? Beetje vergelijkbaar met een kauwgombal automaat, maar dan voor dingen zoals koffiepads?
NoTwixLeft schreef:Zeker 75% van de thee en koffie wordt niet betaald op dit moment. Het is natuurlijk an sich niet mega veel geld, maar dat zoveel personen niet betalen is ook wat apart natuurlijk.
Persoonlijk denk ik: zet zo'n automaat neer waarbij je sowieso moet betalen, dan is iedereen blij. Maar dat kost waarschijnlijk weer teveel
NoTwixLeft schreef:Zeker 75% van de thee en koffie wordt niet betaald op dit moment. Het is natuurlijk an sich niet mega veel geld, maar dat zoveel personen niet betalen is ook wat apart natuurlijk.
Persoonlijk denk ik: zet zo'n automaat neer waarbij je sowieso moet betalen, dan is iedereen blij. Maar dat kost waarschijnlijk weer teveel
mensen die makkelijk dingen gratis pakken, doen het soms ook bij dingen waar je nog niet achter bent gekomen.)
vendingmachine/capsuleautomaat zijn goede ideeën.