Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cynn schreef:Oehhh allemaal pummel sokken! Super leuk!Baal nog steeds dat ze hier niet in de winkel lagen.. binnenkort nog maar eens kijken.
Cynn schreef:Oehhh allemaal pummel sokken! Super leuk!Baal nog steeds dat ze hier niet in de winkel lagen.. binnenkort nog maar eens kijken.
Castilja schreef:Jongens ik heb even een vraag waar ik niet helemaal uit kom; omdat er in het complex waar ik woon heel regelmatig pakketjes gestolen worden laat ik die van mij bezorgen op een afhaalpunt. Alleen.. hoe weet ik nou wanneer mijn pakketje daar ligt? Is het dan handig dat mijn SS de track&trace via het beheer naar me doorstuurt, of hoe werkt dat precies?
Vavane schreef:justdiesel schreef:"Vavane"]
Oke mijn eerste gokje. Justdiesel, ben jij mijn Secret Santa?
Jaa ik ben jou Secret Santa!
Dat heb je vlug geraden, hints toch te makkelijk gemaakt![]()
Dat armbandje bij je sleutelhanger kan je ook aan je sleutelhanger vast maken zodat je hem om je pols kan doen als je geen zakken hebt.
Wat leuk!! Super bedank voor het mooie pakketerg blij mee.
Neehoor ik heb echt wel even zitten puzzelen. Ik kwam er bijvoorbeeld niet achter waar die cijfers mee te maken hebben? 230069? Ik wist het vooral door 'Konijn' en 'brandstof'.
Ik ben nu ook wel heel erg benieuwd naar de familie band tussen jou en mijn vriend? Zelfde achternaam? Je mag ook een PB sturen