Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:23

Zaterdag behang besteld bij de Praxis, kom ik er gelijk na de bestelling achter dat ik een rol te weinig heb dus de klantenservice gebeld.
Ze konden een rol nasturen moest ik 20 euro bezorgkosten voor betalen dus op advies van de medewerkster de bestelling geannuleerd.
Ik had een mailtje ontvangen dat de bestelling geannuleerd zou worden.
Vanmorgen zat het mij niet lekker dus weer gebeld omdat ik nog geen officiële annulering had maar nee, hoefde me geen zorgen te maken want het kwam in orde.
Vanmiddag kwart voor vijf een mailtje dat morgen het behang geleverd wordt dus weer bellen.
Wat blijkt, kan het niet annuleren en kan het ook niet in de bouwmarkt terugbrengen en mijn geld terugkrijgen want het is van een derde partij dus ik zeg dat ik het bij de Praxis heb gekocht en het daar ook terugbreng maar dat schijnt niet te kunnen -:(-
Kan het wel retour sturen maar wat dan met mijn geld!
Geheid dat ik morgen mèt behang bij de Praxis sta en mijn geld terug eis }:)
Ben woest!

Behang was in de winkel hier niet te krijgen en is in de omstreken hier ook niet voorradig.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:31

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend is vandaag al laat thuis van werk en we gaan samen in bad. Nu vind hij net vlak voor dat hij thuis is een aangereden kat en blijft hij erbij tot de dierenambulance is. Ik voel me mega egoïstisch dat ik hier zit te huilen omdat hij nog later is maar we hebben een enorm zwaar weekend achter de rug en ik had nét alles klaar staan voor als hij thuis komt.. lekkers, drinken, kaarsjes aan, badolie.. ik had hetzelfde gedaan voor de kat (sterker nog paar maanden geleden hetzelfde gehad), het is er ook een met een bandje om dus hij is van iemand.. maar ik ben zo moe en opgebrand van dit weekend dat ik dit even niet kan handelen zoals ik het zou willen.. die mensen waar die kat van is voelen zich zometeen tien keer slechter..

Voel me zo'n slecht persoon..

Er is altijd wel iemand wiens 'leed' groter is dan die van jou. Dat wilt niet zeggen dat er geen plaats mag zijn voor jouw emoties.

Charaz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:44

Wat onzettend lief van je vriend pablobokt dat hij erbij blijft, hopelijk is hij er snel!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:48

xPabloBokt schreef:
Mijn vriend is vandaag al laat thuis van werk en we gaan samen in bad. Nu vind hij net vlak voor dat hij thuis is een aangereden kat en blijft hij erbij tot de dierenambulance is. Ik voel me mega egoïstisch dat ik hier zit te huilen omdat hij nog later is maar we hebben een enorm zwaar weekend achter de rug en ik had nét alles klaar staan voor als hij thuis komt.. lekkers, drinken, kaarsjes aan, badolie.. ik had hetzelfde gedaan voor de kat (sterker nog paar maanden geleden hetzelfde gehad), het is er ook een met een bandje om dus hij is van iemand.. maar ik ben zo moe en opgebrand van dit weekend dat ik dit even niet kan handelen zoals ik het zou willen.. die mensen waar die kat van is voelen zich zometeen tien keer slechter..

Volgens mij heb jij het net zo goed behoorlijk zwaar, al een hele lange tijd achter elkaar! Dat doet ook wat met een mens, zo gek vind ik het helemaal niet hoor als het je dan even teveel is :knuffel:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 20:54

Dat de orthopeed vandaag wel de naam hernia in de mond nam ipv speudo hernia...

Naja alsnog 't gaat langzaam beter. Woensdag bloedzuiger therapie

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:02

BiBiQ schreef:
Het ziekenhuis die niet naar je wensen kijken bij afspraken inplannen.
Omdat m'n vorige afspraak 3 maanden terug was kon ik toen geen vervolg afspraak maken, maar zou ik een oproep krijgen.

Hebben ze zelf iets ingepland. Weken terug digitaal gereageerd dat ik het wilde verzetten naar een woensdag of vrijdag.

Nieuwe bevestiging kwam net binnen. Voor een dinsdag. Pfff. Die dag kan ik dus niet ivm m'n werk.

Charaz schreef:
Dat mensen het normaal vinden om mijn collega’s af te blaffen, alsof er ineens een plek in de agenda vrij komt omdat je zo onaardig doet

Deze 2 onder elkaar, hihi, beelddenker

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:21

Die storing van whatsapp etc.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:27

Hond die moet poepen maar het concentratievermogen van een garnaal heeft dus zich constant laat afleiden buiten en dus niets doet. Eenmaal binnen begint ze met 3 minuten weer te zeuren dat ze er uit moet |o
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon te gaan zitten poepen als je zo nodig moet..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:31

Steeph schreef:
Mijn enorme snack-zin. Zoet, zout, hartig, komt u maar door Y)(^)

Een comment naar mijn hart :P

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:32

hagelslag schreef:

Wat fijn dat het beter gaat! Mag ik vragen wat het verschil is tussen die twee namen?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 21:42

Telpeva schreef:
xPabloBokt schreef:

Volgens mij heb jij het net zo goed behoorlijk zwaar, al een hele lange tijd achter elkaar! Dat doet ook wat met een mens, zo gek vind ik het helemaal niet hoor als het je dan even teveel is :knuffel:

Jullie zijn allemaal zo lief, dankjewel :(:)

Hij was er uiteindelijk nog snel. De kat had een chip dus de eigenaren zullen snel gevonden zijn, geruststellend. Inderdaad super lief dat hij erbij blijft, 'tis een zacht ei wat dat betreft <3

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:44

fotolijstje schreef:
hagelslag schreef:

Wat fijn dat het beter gaat! Mag ik vragen wat het verschil is tussen die twee namen?

De ene is mechanisch een echte hernia en de andere geeft alle symptomen van een hernia maar is mechanisch alles in orde.
Een pseudo hernia kan veroorzaakt worden door extreme verspaningen en verkeerd gebruik van de rug+spieren en hierdoor vaak een ontsteking ergens in de rugwervels

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:45

Het gezeur dat whatsapp, Facebook e.d. het niet doet. Genoeg andere dingen te doen toch.

Pablobokt: is je vriend inmiddels wel thuis? Wat lief dat hij bij de kat is gebleven, arm dier… Vervelend dat je het zelf zo lastig had met alles bij elkaar. Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt.

Dat zelfde hoop ik voor Susanne. :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 21:45

Stresshoofdpijn en ik ben nog niet eens begonnen met werken na m’n vakantie. :')

En de krijskleuter in de Thalys vandaag, samen met de Sjonnie die z’n mondkapje niet op wilde… :roll: Wees zoals de Fransen in de nationale TGVs: pak een boek en jank niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:00

Ineke2 schreef:
Het gezeur dat whatsapp, Facebook e.d. het niet doet. Genoeg andere dingen te doen toch.

Pablobokt: is je vriend inmiddels wel thuis? Wat lief dat hij bij de kat is gebleven, arm dier… Vervelend dat je het zelf zo lastig had met alles bij elkaar. Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt.

Hier gaat het wel weer aardig, met dekentjes en een kruik op de bank :) heb een lekkere burger besteld, alleen geen rietje bij mijn milkshake dus aan het wachten tot hij gesmolten is :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:02

Nouja whatsapp gebruik ik voor m'n werk vooral om te communiceren dus dat is wel lastig als dat niet werkt.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:04

Voormalig PvdA vicepremier Wouter Bos is nu de grote baas van de Koninklijke Nederlandsche Wielren Unie. Fijn dat ‘ons kent ons’ zich tegenwoordig niet beperkt tot Limburg. :roll:

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:05

Ik praat altijd nog even bij na werk en ga dan slapen, kan nu dus niet :'), ach ja mis niet veel behalve de "omg alles ligt plat berichten"

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:12

Kat die water in de woonkamer heeft staan maar zodra als dat ik naar de badkamer ga de hele douche gaat afspeuren naar water :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:24

Luxe huisje met bubbelbad maar er komt geen water uit de kraan. Morgen bij receptie maar een loodgieter ofzo regelen.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:27

hagelslag schreef:
Kat die water in de woonkamer heeft staan maar zodra als dat ik naar de badkamer ga de hele douche gaat afspeuren naar water :')

Onze katten raken binnen geen water aan maar moeten naar buiten om daar het water van de tafel van het tuinmeubilair te drinken. Zeg mij maar waarom. :D

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:29

Mijn dochter van 4 die de laatste tijd weer veel last heeft van nachtangst.. ze is ontroostbaar totdat ze weer in slaap valt. Vind het vreselijk.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-21 22:31

Ineke2 schreef:

We hebben lekker gebadderd, alles is goed gekomen <3

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:37

Fijn gelukkig maar +:)+

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-21 22:44

Examen ging slecht. En ik kan er niet eens over zeiken met mijn vriend die het ook gemaakt heeft want whatsapp doet het niet