Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malenka schreef:Wij gaan voor lambrisering met een behang er boven met Morris en art nouveau motief. Eind 19e begin 20e eeuws dus eigenlijk.
Sourire schreef:![]()
Iemand tips/ideeën voor een mooie kleur voor in de slaapkamer? En hebben jullie alle muren gedaan of een accentmuur? Inspiratieloos.
Sourire schreef:Mooie kleur die Greige! Je hebt er alle muren mee geverfd begrijp ik?
Ik wil het een rustig sfeertje geven, dus geen knalkleuren. Maar tegelijk wel iets van warmte. Het is een vrij kleine kamer dus de kleur moet de ruimte niet verkleinen. Ik zit wat in de richting van roze/zalm te denken, maar overtuigd ben ik niet.. Mijn bed is bruin, kast wit en ik wil daarnaast met wat hout en rotan gaan werken denk ik.
Bellatrix schreef:Ik vind het heel mooi geworden en ik snap dat je tapijt wil maar ik neem aan dat jij geen huisdieren hebt dan? Of die komen niet op de slaapkamer? Ben je niet bang voor vlekken?
Ik vind je plafond erg mooi.
Flying_Angel schreef:[ Afbeelding ]
Voor
[ Afbeelding ]
Tijdens
[ Afbeelding ]
Nu
[ Afbeelding ]
Nu
1,5 jaar geleden huis gekocht, gelijk de wc eruit gesloopt en nu pas nieuwe laten plaatsen.zit nog tape van de verf en de verf moet nog een laag en netjes afgewerkt (zit nog tape overal).