Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foxy80 schreef:Idd wat pmarena zegt. Maatlabel volgen. Evt maten nemen en erbij zetten of het groot/klein valt.
Ik heb ook een tijd geleden schoenen gekocht die als 38 geadverteerd stonden maar waar 36 in stond. Verkoopster zei doodleuk dat ze voor haar voeten (maat 38 pasten), alleen jammer dat ik een 39 heb en dacht dat een echte 38 wel zou passen... En toen kon ik op eigen kosten terug sturen naar 1 of ander hol in Frankrijk met de post omdat deze dame te lui was naar Mondial Relais te lopen (waarmee ze nota bene verzonden had). Ik was zoooo boos, regelrechte oplichting en Vinted doet dan niks.
_Lorette_ schreef:Wat een verhaal!Ik zou er helemaal niets meer van snappen. De koper heeft ook geen verklaring voor de doos met kleding (per ongeluk labels verwisseld)? En je krijgt dus wel je geld?
Wildgirl schreef:Meer mensen last van het feit dat geld niet direct naar je vinted portemonnee gaat wanneer de koper op alles is oke heeft geklikt? Volgens vinted kan dit 2 dagen duren? Ik heb dit nog nooit meegemaakt....
KB12 schreef:Ik heb gisteren een pakket via dpd opgestuurd. Aan het pakketpunt zei mevrouw dat er een storing was, maar dat alles goed zou komen. Nu is volgens vinted mijn pakket niet opgestuurd en wordt morgen of overmorgen de verkoop geannuleerd. Dpd heeft mijn pakket niet kunnen inscannen, maar het is wel onderweg. Hoe moet ik dit aanpakken?