Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 23:54

Zebrastreep schreef:
Mijn cavia die nog niet echt beter wordt , maar daarin tegen wel goed eet en nog te actief is om echt ziek te noemen. Als hij echt pijn heeft stopt hij ook met eten maar dat doet hij niet. Nu wil ik ver gaan voor mijn dieren , maar ik vindt 250 euro voor wat dingetjes al wel vrij duur... Misschien valt het wel reuze mee hoor , maar morgen maar weer heen wil ook niet dat mijn dieren pijn hebben.

Dit herken ik zo. Ik heb er 2 waarvan er 1 niks mankeert en de andere om de haverklap iets heeft. ;( 2 jaar geleden heeft die ene cavia mij ook 210 euro gekost aan da kosten en medicatie maar ze is het dubbel waard, het zijn zulke liefjes! <3

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 00:22

xPareltje schreef:
Zebrastreep schreef:
Mijn cavia die nog niet echt beter wordt , maar daarin tegen wel goed eet en nog te actief is om echt ziek te noemen. Als hij echt pijn heeft stopt hij ook met eten maar dat doet hij niet. Nu wil ik ver gaan voor mijn dieren , maar ik vindt 250 euro voor wat dingetjes al wel vrij duur... Misschien valt het wel reuze mee hoor , maar morgen maar weer heen wil ook niet dat mijn dieren pijn hebben.

Dit herken ik zo. Ik heb er 2 waarvan er 1 niks mankeert en de andere om de haverklap iets heeft. ;( 2 jaar geleden heeft die ene cavia mij ook 210 euro gekost aan da kosten en medicatie maar ze is het dubbel waard, het zijn zulke liefjes! <3

Hier precies zo zijn broertje heeft 1x een ontsteking gehad aan de luchtwegen en is daar prima doorgekomen en heeft nooit weer iets gehad De ander heeft mega gevoelige darmen... Meestal gaat het wel goed maar wel vaker een week van diarree , maar dit lijkt toch anders te gaan. Zijn broertje lijkt zich zelfs wel zorgen te maken ik zie hem constant de ogen likken van de ander het lijkt wel een soort geruststelling te zijn of om steun te bieden ik vindt het wel lief! Anders doen ze dat nooit. Maar gelukkig eet hij nog en vraagt ook echt om eten en is nog wel bezig met rangorde bepalen. Als hij het heel erg heeft , doet hij dat ook niet meer. Dus daarom heb ik ook zoiets van hij komt hier nog wel door. Ze zijn het inderdaad wel waard ik vindt cavia's zo leuk!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 00:24

Dat het koud is

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 04:13

Wakker. >;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 07:12

Loeky01 schreef:
Met een heftruck van het werk over mijn voet heen gereden, eigen fout. Maar toch doet het verdomde veel zeer en voel ik de zwelling gewoon toenemen. Dus dat zal morgen geen foto maken worden. (Heb al overlegd met de HAP, moet morgen naar mijn huisarts)

Oei beterschap hoor, klinkt zeer pijnlijk :(:)

Zebrastreep, het is echt vervelend als huisdieren iets vaags hebben. Konden ze dan maar even onze taal spreken he :')
Beterschap met je cavia hoor.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 08:11

Ben je op je werk en krijg je van een buurtbewoner het bericht dat Shetlander hans ontsnapt is en op het gras loopt. Dus ik kan in mijn pauze weer stroomdraad gaan fixen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 09:17

Dat ik mezelf elke avond voorneem vroeg op te staan, maar ik slaap zo slecht dat het er elke keer niet van komt en daar baal ik zo erg van dat ik mezelf er alleen maar over zit op te winden. :x Mezelf uit bed schoppen heeft ook geen zin, want dan zit ik de hele dag als een zombie achter m’n laptop en krijg ik niets gedaan.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 09:42

Hoofd dat raar doet. Vermoedelijk naweeën van gisteren zonder skibroek op de scooter.

Wat dan wel weer lief is jongste kat heeft door dat ik mij niet lekker voelt en blijft dicht in de buurt als toezichthouder. <3

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 09:49

Mkango schreef:
Dat ik mezelf elke avond voorneem vroeg op te staan, maar ik slaap zo slecht dat het er elke keer niet van komt en daar baal ik zo erg van dat ik mezelf er alleen maar over zit op te winden. :x Mezelf uit bed schoppen heeft ook geen zin, want dan zit ik de hele dag als een zombie achter m’n laptop en krijg ik niets gedaan.

Ik ga dan toch voor de korte pijn: eruit en afzien en dan ‘s avonds wel kunnen slapen. Heb hier ook al enorm mee gesukkeld overigens en heb nu sinds kort dat ik er echt altijd om 7 uit ga, no matter what.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 09:52

Mars schreef:
Aan mijn idiote vegan ex collega die nu zo doorslaat dat zelfs haar honden vegan moeten gaan eten.
Koekoek

Die zou haar honden af moeten staan.

Ik ga als anti vegan de tuinvogels toch ook geen gehakt voorschotelen?

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 09:54

Vogels eten ook vlees. Zie het probleem niet.
Zou zelf een hond ook niet vegan houden, wel op gemengd voer aangezien ze het daar ook goed op doen.

Ben wel benieuwd waarom je anti vegan bent als je dat wil delen?

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 10:28

Ergerde me net dat de hele taxi naar rook stonk. En dan moet je mensen naar een revalidatiecentrum brengen, lekker. %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 10:43

Tergend langzame editing software voor de website. :x

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 11:04

Dat ik nog slechter slaap dan normaal de laatste tijd. Het begint me op te breken. Veel hoofdpijn, geen concentratie, tinnitus die erger wordt, gewrichten zeuren overal in mn lichaam en constant moe. -O-

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 11:48

Zoveel te doen en zo weinig tijd

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 12:23

Ineke2 schreef:
Loeky01 schreef:
Met een heftruck van het werk over mijn voet heen gereden, eigen fout. Maar toch doet het verdomde veel zeer en voel ik de zwelling gewoon toenemen. Dus dat zal morgen geen foto maken worden. (Heb al overlegd met de HAP, moet morgen naar mijn huisarts)

Oei beterschap hoor, klinkt zeer pijnlijk :(:)

Zebrastreep, het is echt vervelend als huisdieren iets vaags hebben. Konden ze dan maar even onze taal spreken he :')
Beterschap met je cavia hoor.

Nou inderdaad! Maar het viel nog wel mee bij de dierenarts. Probiotica gekregen en voor de zekerheid een ontlastingsonderzoek laten doen. Waarschijnlijk een bacterie of een parasiet. Het zou logisch zijn , onze hond had laatst een fikse buikgriep dus kan best wel zijn dat de hond iets heeft doorgegeven. Maar ik hoop een bacterie , bij een parasiet moeten ze beide aan de medicatie -O-

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 12:39

Aan t feit dat ik 2 covid testen kon doen ivm besmette collega's. En val zelf onder de risicogroep. Collega's hebben niks gezegd, konden ze doorwerken. Zucht inmiddels zitten ze thuis.

En t feit dat er standaard een anderhalve meter coaxkabel in je tvpakket zit.. mn tv aansluiting zit een stukkie verderop

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 12:51

Mezelf.

Da die ik gebeld heb of ik de foto digitaal zou kunnen krijgen en nog niet gehad. En vermoed dat ik ook niet ga krijgen ook voor het weekend of helemaal niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 15:00

Wat een gezoek in deze hospice zeg :') al aantal keer verkeerd gelopen ellende met aanmelden en verkeerd in straten gereden omdat mijn navigatie dat zo aangaf :')

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 16:24

Niet perse een ergernis, maar mijn voet is niet gebroken alleen weet ik dus nu al dat ik in no time weer over mijn grenzen heen zal gaan en zaterdag gewoon weer ga werken ipv rust te pakken aangezien ik amper kan lopen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 16:44

Mierenneukende LQA'ers :')

Brontekst: Access Key
Mijn vertaling: Sleutel
LQA'er: Nee, fout. Toegangssleutel. Please provide accurate translations, not interpretations

Echt, is het al weekend :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 17:01

Foaly schreef:
Mierenneukende LQA'ers :')

Brontekst: Access Key
Mijn vertaling: Sleutel
LQA'er: Nee, fout. Toegangssleutel. Please provide accurate translations, not interpretations

Echt, is het al weekend :')
Zijn dit van die mensen die andersom verzamelpunt ook zouden vertalen als 'collection point' in plaats van 'assembly point'? :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 17:21

Dat doet mij denken aan mijn oude lerares Engels. Vertaal het woord broek, en mijn antwoord pants keurde ze af want het moest trousers zijn want dat is de vertaling die in haar boek staat.
Kay, whatever.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 17:24

Mijn moeder die voor haar opleiding mijn makeup heeft gedaan :') . Lijkt wel Halloween.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 17:25

Hetzelfde werk doen in een andere omgeving...

Op mijn oude werkplek was men heel kritisch met 'volgens het boekje beoordelen', en hier zegt men al snel 'ooh, maar dat keuren wij zo wel goed hoor!'.

Lastig!