Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:rockwitch schreef:Ik ga alvast een gokje wagen. Lous ben jij mijn SS? Je woont in de buurt en in jou tops stond iets met oosterse katten en de tekening op het pakket van een kat lijkt wel op een oosterse kat.
BINGO!!!
Ik ben idd jouw SS
Op de kaart staat Gigi. Mijn kruising Thai Siamees die ik helaas eind maart in heb moeten laten slapen...
Mondy schreef:Jorex schreef:@Mondy ja ik ben je SS. Top dat je pakket leuk vindt, ik was oprecht zenuwachtig ervoor!
Oooh nee toch![]()
Ik ben er echt ontzettend blij mee!
Niet zenuwachtig zijn voor iets wat je voor een ander maakt hoor![]()
Je steekt er tijd en moeite in dus dat is toch alleen maar super mooi !
Dus ontzettend bedankt voor het geweldige pakket!
M_D_H schreef:Banyu schreef:Ik wacht gewoon lekker af, met de drukte vrij logisch. Had vorige qeek maandag iets naar een bpoat punt gestuurd, hadden ze afgeleverd in een ander bpost afhaalpunt
Voelde me banketstaaf voor de ontvanger.
Is het naar mijn adres, of die van alternatieve (mijn moeder) verzonden?
Naar het laatste adres wat jij gedeeld hebt met Ynske
Roodvos schreef:Linnie, het antwoord wat je mist is denk ik Bellatrix. Ik heb even de ledenlijst gesorteerd op aantal berichten en dan is Bellatrix de eerste die ook aan SSS mee doet. En het antwoord past in het aantal vakjes.
[ [url=m/HZxbxM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk ook nog even na.
Helaas heb je dezelfde kleur pen gebruikt als je Santa. Dat maakt het niet simpeler om het proces te volgen.
Citaat:@Kimberley, jouw Santa zingt de liedjes graag in het frans
Citaat:@Linnie050, Jouw antwoorden en letters kloppen! Het wachtwoord is dan ook bijna goed, maar het is hoofdletter gevoelig.
Citaat:@MaNdiii, lukt het met jouw hints?
Citaat:@Snoopydog, heb jij mijn laatste opmerking voor jouw nou gezien?