Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lestrange01 schreef:Een klasgenootje die vraagt of ik groepsleider kan zijn van deze werkgroep omdat hij verkouden is dus de les online bij moet wonen. Ik heb toevallig dezelfde situatie gehad en ben toen gewoon online groepsleider geweest, dus ik had zoiets van "nou als het mij is gelukt dan kan jij dat vast ook wel!" maar hij wilde écht niet online groepsleider zijn.
Op zich allemaal geen probleem, want hij neemt nu de taak van mij over volgende week so all is fair, alleen ben ik zooooooooooo slecht in groepsleider zijn. Ik ben veel te onzeker. Argh, nu moet ik me dus snel even voorbereiden.
Marije_1997 schreef:Hier zou ik voor bellen, want het is niet logisch dat het ene pakketje wel bezorgd is en de ander niet. Aangezien dit in dezelfde bus heeft gezeten, dat kan niet anders.
Wss verandert er niets, maar dan is postnl wel op de hoogte van het slecht geleverde werk en kunnen die mannen hier op worden aangesproken
jumpyhorse schreef:Deels blij omdat ik nu weet wat er scheelt,
Deels geïrriteerd omdat ik nu met de diagnose scoliose zit
Mkango schreef:jumpyhorse schreef:Deels blij omdat ik nu weet wat er scheelt,
Deels geïrriteerd omdat ik nu met de diagnose scoliose zitHoe erg is de kromming?
Ik heb tijdens de puberteit ook lichte scoliose gehad, maar dat is uiteindelijk helemaal rechtgetrokken met consequent cesartherapie, fysio en ook krachttraining in de sportschool.