Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:15

Een klasgenootje die vraagt of ik groepsleider kan zijn van deze werkgroep omdat hij verkouden is dus de les online bij moet wonen. Ik heb toevallig dezelfde situatie gehad en ben toen gewoon online groepsleider geweest, dus ik had zoiets van "nou als het mij is gelukt dan kan jij dat vast ook wel!" maar hij wilde écht niet online groepsleider zijn.

Op zich allemaal geen probleem, want hij neemt nu de taak van mij over volgende week so all is fair, alleen ben ik zooooooooooo slecht in groepsleider zijn. Ik ben veel te onzeker. Argh, nu moet ik me dus snel even voorbereiden.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:18

Lestrange01 schreef:
Een klasgenootje die vraagt of ik groepsleider kan zijn van deze werkgroep omdat hij verkouden is dus de les online bij moet wonen. Ik heb toevallig dezelfde situatie gehad en ben toen gewoon online groepsleider geweest, dus ik had zoiets van "nou als het mij is gelukt dan kan jij dat vast ook wel!" maar hij wilde écht niet online groepsleider zijn.

Op zich allemaal geen probleem, want hij neemt nu de taak van mij over volgende week so all is fair, alleen ben ik zooooooooooo slecht in groepsleider zijn. Ik ben veel te onzeker. Argh, nu moet ik me dus snel even voorbereiden.

Volgens mij haal jij steeds hele mooie cijfers, werk je hard en kan je goed overzicht houden. Komt dus helemaal goed en de meeste mensen bereiden zich vast helemaal niet voor als groepsleider. :P

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:21

Pitbull cavias. Jongens en meisjes, stop aub met vechten.
Ik ga niet tig kooien apart voor jullie neerzetten. Bvd

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:38

LukieBradley schreef:
Pitbull cavias. Jongens en meisjes, stop aub met vechten.
Ik ga niet tig kooien apart voor jullie neerzetten. Bvd

Pitbull cavia's :') :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:43

Ondankbare dochter.Speciaal naar de kringloop voor een kastje voor haar.Niks is goed,alles duurt te lang,kerstafdeling is stom en het kerst draaimolentje is poeplekijk.Drie keer raden wat ik heb gekocht en nu midden in de kamer staat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:48

Dat ik mij niet zo lekker voel. En ik ben bang dat ik de griep van mijn zusjes (was er maandag en gisteren) heb gekregen. Die zijn echt heel ziek geweest. Hoop het maar niet want heb nog veel plannen deze week. :=

Kan ook gewoon komen door alle troep die ik gisteren at. :=

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 12:55

Dat het hier weer heel gezellig is thuis. Echt, als ik zelfs thuis alles alleen maar verkeerd doe, dan ga ik wel weg. Probleem voor iedereen opgelost :)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 13:54

Marije_1997 schreef:
Hier zou ik voor bellen, want het is niet logisch dat het ene pakketje wel bezorgd is en de ander niet. Aangezien dit in dezelfde bus heeft gezeten, dat kan niet anders.

Wss verandert er niets, maar dan is postnl wel op de hoogte van het slecht geleverde werk en kunnen die mannen hier op worden aangesproken

Nou, ze zijn er kennelijk op aangesproken, want het pakket werd zojuist, met excuses, alsnog afgeleverd! *\o/*

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:06

Fijn! :D

Ik erger me aan het feit dat mijn cavia vorige week is overleden, en familie hier mee spot op echt een hele onaardige manier.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:17

Nayomie schreef:
Fijn! :D

Ik erger me aan het feit dat mijn cavia vorige week is overleden, en familie hier mee spot op echt een hele onaardige manier.

:(:)

Ik snap je heel goed! Ik ben ook erg gehecht aan mijn cavia's. Het zijn kleine beestjes maar ze vullen een hoop leegte in.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:29

Dat een man zonder mondkapje in de bus zit, hij loopt steeds te roggelen en zijn keel te schrapen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:41

Dat ik gewoon nu wil werken. Lekker nachtdiensten in geen gezeur en gezeik van mensen geen tijd voorvriendjes en al die ongein. Ben er onderhand wel wat klaar mee. Daten werkt niet voor mij, dus forever alone. En ik krijg blijkbaar dingen elke keer weer op een verkeerde manier binnen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 14:44

Ik wil eigenlijk mijn haar weer korter knippen omdat het lelijk valt. Maar heb nu een Curly Girl methode kapper in Zwolle gevonden. Heeft plek en geeft ook advies etc. Maar het kost gewoon 55 euro. Erg leuk als je goed op je geld moet letten deze maanden (corona en hersenschudding = geen loon). Zal ik het doen, zal ik het niet doen... O:)

Heb eerst maar eens zelf wat producten gekocht voor mijn haar. Als dat niet helpt dan maar eens een afspraak maken. Maar 55 euro... zoveel geef ik normaal in 2 jaar in totaal uit aan de kapper. :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:11

Het feit dat we op het werk door het vergeten van tien worstenbroodjes bij een bestelling het een grote chaos was op het werk..

Dan ben je ineens banketbakker, broodbakker, en winkeldame tegelijk _O-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-20 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:28

Had ik het gisteren over een lege waterbak, lag vanmorgen de voervak van het hek, de opstalstoel stond er nog, stallen niet opgestrooid. Als klap op de vuurpijl gooit de shet zn voerbak om in het voerhok :x

Wordt met de minuut chagrijniger :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 15:46

Ik kom er net achter dat als ik bij een andere webshop m'n garen besteld had, ik het vandaag al binnen had gehad in plaats van 'in drie tot vijf werkdagen'. |o :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:08

Deels blij omdat ik nu weet wat er scheelt,
Deels geïrriteerd omdat ik nu met de diagnose scoliose zit :')

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:15

Mensen die zeggen dat andere welke niet correct (Nederlands) typen/schrijven dom zijn.

Like WTF!! Albert Einstein was dyslectisch. Zullen we die dan ook maar dom noemen...
Leef en laat leven en zit niet zo te vitten op kleine dingen. Echt, die Corona laat mensen echt van een andere kant zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 16:42

jumpyhorse schreef:

:(:) Hoe erg is de kromming?
Ik heb tijdens de puberteit ook lichte scoliose gehad, maar dat is uiteindelijk helemaal rechtgetrokken met consequent cesartherapie, fysio en ook krachttraining in de sportschool.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-20 17:02

Dat ik net begrip begon te kweken voor mijn schoonmoeders eigenaardigheden en ik dus net haar wat hoorde zeggen over mijn aanpassingsvermogen in combinatie met mijn leeftijd en dat dat te weinig zou zijn. En dat ik niet zou begrijpen dat een verhuizing een groot goed is en ik maar zou doen alsof het een feestje is.

Mag ik je er even op attenderen ik normaal gesproken constant achter de broek van je zoon van 30 aan moet zitten omdat hij anders alles vergeet? Doe het met liefde, maar deze opmerking schiet even zo in het verkeerde keelgat.

Ik ben 23, hbo student met een diagnose autisme en ik sta hier in mijn "herfstvakantie" (lees ik heb zometeen een bak extra werk omdat mijn projectgroepen deze week gewoon doorwerken) een complete tweekapper te verbouwen en ook nog iedereen van eten te voorzien elke dag. Oh en achter iedereens reet op te ruimen inclusief die van haar omdat ze haar vaat overal laat staan.

Hou op met me.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 22-10-20 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:04

Ik snap niet waarom je het dan ook niet gewoon zegt.
Zijn ze boos, hebben ze 2x werk!

Je mag echt wel voor jezelf opkomen hor!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-20 17:07

Ja ik had die opmerking denk ik niet moeten horen. Stond onderaan de trap. Maar heb wel tegen mijn vriend gezegd dat dit me wel in het verkeerde keelgat schiet.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:08

Mkango schreef:
jumpyhorse schreef:

:(:) Hoe erg is de kromming?
Ik heb tijdens de puberteit ook lichte scoliose gehad, maar dat is uiteindelijk helemaal rechtgetrokken met consequent cesartherapie, fysio en ook krachttraining in de sportschool.

Het was op een RX van mijn bekken dat ze het gezien hebben, dus hele rug moet nog... maar op die foto staat hij al krom als een hoepel

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:09

Juist dan vind ik t goede momenten om ze erop te attenderen.
Dan schrikken ze lekker en hebben ze daarna alle tijd om erover na te denken en hun excuses aan te bieden. Wat zei je vriend toen ze dat zei?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 17:13

Dat ik een slecht handschrift heb en door tijd tekort nog slechter ga schrijven. Ik weet gewoon dat ik gezeur ga krijgen omdat mijn toetsen niet goed leesbaar zijn. Maar ik krijg met extra tijd mijn toets al nooit af dus ik ga geen tijd steken in netjes schrijven.