chanicha schreef:Ik vind 22:00uur met mooi weer nou niet zo’n probleem, gebeurt hier ook regelmatig.
Nou wel als je de volgende dag weer moet werken. Op werkdagen gaan de meeste mensen toch tussen 22 en 23 uur naar bed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik vind 22:00uur met mooi weer nou niet zo’n probleem, gebeurt hier ook regelmatig.
Princess_ schreef:Lau schreef:Hoe moeilijk is het om een paar bijna nieuwe dr Martens te verkopen![]()
Volgens mij raak ik ze nog niet kwijt als ik ze weggeef
Als ze gratis zijn ben je ze zo kwijt helaas. Ik heb een enkel paar Uggs en die krijg ik ook niet weg. Ja voor 20 euro. Doe ik, dan hou ik ze wel
_San87_ schreef:Princess_ schreef:
Als ze gratis zijn ben je ze zo kwijt helaas. Ik heb een enkel paar Uggs en die krijg ik ook niet weg. Ja voor 20 euro. Doe ik, dan hou ik ze wel
Waarschijnlijk zijn ze momenteel ook gewoon niet meer waard?
Princess_ schreef:_San87_ schreef:
Waarschijnlijk zijn ze momenteel ook gewoon niet meer waard?
Ik denk zelf dat mensen gewoon voor een dubbeltje op het eerste rang willen zitten. Hetzelfde als dat mensen 50 euro bieden op een vrijwel nieuwe iPhone.
Imo is het iig niet logisch iets wat 200 heeft gekost, in nieuwstaat is, voor 20 euro te verkopenUiteraard draai je altijd verlies, ik hoef er ook geen 150 euro voor. Dat is jezelf voor de gek houden.