Karina schreef:Ik vond een artikel wat ik zocht in onze woonplaats op MP, er stond een bod van 15, ik deed bod van 20 en gaf aan dat ik op kon halen zodat niet verzonden hoefde. Kreeg berichtje terug, voor 25 mocht ik het ophalen. Direct akkoord gegaan en aangegeven dat zij mocht zeggen wanneer dat uitkwam. Weer meteen akkoord met eerste voorstel dus afspraak stond voor dezelfde avond.
Een uurtje later krijg ik een melding van MP dat ik overboden was, op dat artikel. Iemand blijkbaar 50 eu geboden. Ik zei tegen mijn man: Nu ben ik benieuwd.... en ja hoor, kreeg een berichtje dat er een bod van 50 was en dat hun dat beter paste. Gezegd dat ik het niet zo nette gang van zaken vond. Kwam zij weer met: Als ik ook 50 wilde geven dan mocht ik het alsnog op komen halen. Aangegeven dat ik al een afspraak had met haar over prijs en dit niet ging doen. Vervolgens wilde ik het mijn man laten zien en keek ik nog even op de advertentie; was dat bod ingetrokken, dus ik toch maar weer berichtje er aan gewaagd. Ik mocht alsnog komen die avond en voor 25 meenemen.
Mijn man erheen, op de minuut op tijd, verder nergens over gehad, netjes contant betaald zoals zij ook wilden.
Krijg ik vervolgens 3 sterren van ze. En enige aangevinkte was "houd zich aan afspraak". Ja verdorie, ik wel
Jeetje wat banketstaaf!