Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 21:29

Haha wij zijn 48 en 46 en begrijp exact wat je bedoelt :+

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 22:59

Zo leuk dat het bij iedereen goed gaat <3 dat geeft mij hoop hahaha

Ik heb morgen een 2e date, ben heel benieuwd!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 09:04

Hoop alleen dat je er niet zo lang over doet als ik heb gedaan haha

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 10:55

Ik had een gesprek met iemand en ik vroeg of hij nu ook weer aan het werk was. Krijg ik een antwoord terug: Nee, maar dat leg ik je een keer uit als we afspreken of zo. Ben heel open maar hiervoor moet ik je toch beter leren kennen.

Ik heb nu allemaal doom scenario's voor me. Wat kan nu een reden zijn om niet te vertellen waarom je geen werk hebt? :+

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:00

Neverland schreef:
Ik had een gesprek met iemand en ik vroeg of hij nu ook weer aan het werk was. Krijg ik een antwoord terug: Nee, maar dat leg ik je een keer uit als we afspreken of zo. Ben heel open maar hiervoor moet ik je toch beter leren kennen.

Ik heb nu allemaal doom scenario's voor me. Wat kan nu een reden zijn om niet te vertellen waarom je geen werk hebt? :+

Wajong uitkering ofzo? Of volledig afgekeurd?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:01

Ik ben daar ook niet zo snel mee om mee te delen hoor. Helemaal niet in 1e app contact. Bij mij is het wegens ziekte.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:02

Nou lijkt me wel belangrijk. Niet iedereen wil/kan een zieke partner hebben. Ik spaar zieke mensen al in de vorm van vriendschappen. Zou niet zitten te wachten op een relatie met iemand met veel problematiek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 11:07

Ik zou daarop afhaken hoor.. Als er een heel verhaal is waarom iemand niet werkt dan heb ik geloof ik niet zoveel zin in die 'bagage' Daarbij wil ik iemand die ook gewoon een (goede) baan heeft, ik vind dat wel belangrijk.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 12:13

Inmiddels weet ik de reden en denk ook niet dat ik daarop aan het wachten ben. Klinkt banketstaaf, maar zoiets past niet bij mijn leven.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 12:16

Die keuze heb je en kan jij alleen maken.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 12:22

Klinkt hard maar ik snap je wel en het is wel eerlijk. Aan de andere kant hoeft het niet altijd wat te zeggen over de persoon. Het is niet zo dat dat per definitie drama is. Iemand die eengoede baan heeft, kan nog veel meer drama hebben.

Je mag uiteraard altijd voor jezelf bepalen wat je wel en niet wilt!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 12:36

Maar een man die een baan heeft en veel drama heeft begin ik ook niet aan hoor. :+

Deze man moet begeleid wonen om mentale redenen. Ik kan dat niet aan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 13:01

En daarom ben ik er dus terughoudend mee om te vertellen. Er zijn zoveel vooroordelen. Natuurlijk vertel ik het wel, maar pas na een tijdje praten oid.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:08

Relaxed schreef:
Ik zou daarop afhaken hoor.. Als er een heel verhaal is waarom iemand niet werkt dan heb ik geloof ik niet zoveel zin in die 'bagage' Daarbij wil ik iemand die ook gewoon een (goede) baan heeft, ik vind dat wel belangrijk.

Dit vind ik wel vrij kort door de bocht. Ik ben net een hele tijd uit de running geweest vanwege een burn-out. Ik heb er bewust voor gekozen om de tijd te nemen om keihard aan mezelf de werken en ervoor te zorgen dat ik op het moment dat ik weer ga werken ik daar helemaal klaar voor ben en niet opnieuw uitval. Ik heb mezelf en mijn grenzen veel beter leren kennen en ik ben nu een veel leuker persoon om mee samen te zijn dan voor de burn-out. Toen was ik helemaal niet bezig met mijn grenzen en dergelijke. Ik vertel dit altijd meteen in het eerste contact, maar ik snap dat er mensen zijn die dit niet direct zo open via een berichtje willen sturen, maar dat liever face to face bespreken. Ik heb zelf liever iemand die zichzelf al is tegengekomen op wat voor manier dan ook, dan iemand die maar doordendert in het leven en daardoor altijd een soort onrust heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:35

Dat mag je vinden, maar ik zit daar niet op te wachten..

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:45

Het maakt denk ik ook verschil of iemand er al doorheen is en het iemand sterker heeft gemaakt of iemand die er nog middenin zit en zelfs begeleid moet wonen

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:47

En dat mag he, ieder zijn eigen voorkeuren! Zo ben ik dus echt niet gecharmeerd van kleine kinderen. Kan een ander prachtig vinden maar ik dus niet.

Toen ik net aan het tinderen geslagen was, had ik een date en daar had ik superleuk app contact mee. Zei dat ie kok was bij een jeugdinstelling, hardstikke leuk. Maar...toen kwam de afspraak en toen kwam daar toch ineens een loeier van een app met uitleg dat ie dus helemaal geen kok was, maar vrijwililgerswerk deed bij zo'n instelling. Geen werk, schulden, onder bewindstelling, dakloos geweest zelfs, alcoholprobleem en toen dacht ik wel oei...... maar goed ik denk niet zozeer in problemen dus heb dat gewoon laten gaan maar moet wel zeggen dat het een ding werd. Ik werk en hard ook en had dus iemand om me heen die niets kon en dat vond ik nog niet eens zo'n punt maar hij deed er ook echt niets aan om richting een oplossing te gaan, hij vond het wel best.

En dan kom je op een punt waar ik allergisch voor ben want dat je soms dingen niet op kunt lossen is 1 ding maar het gewoon maar prima vinden dat anderen alles voor je regelen, daar kan ik dus niets mee. Dus dat was wel even hard maar ik heb toen wel gezegd dat dit niet ging werken. Hij vond me een drammer omdat ik vond dat ie achter dingen aan moest gaan en ik vond m laks, omdat ie nergens achteraan ging. Dan houdt het dus op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 14:49

Jester_ schreef:
Het maakt denk ik ook verschil of iemand er al doorheen is en het iemand sterker heeft gemaakt of iemand die er nog middenin zit en zelfs begeleid moet wonen

Precies :j

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:29

Ik zoek ook iemand die op een vergelijkbaar niveau functioneert als ikzelf, dus dan vallen er al best wat mannen af. :') Hard, maar ik wil wel iets dat toekomstbestendig is en ik heb dan wel iemand nodig van hetzelfde kaliber.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:37

En geen drama's, alsjeblieft, geen drama's.....dat is toch wel zo zalig!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:37

Ik heb 1 hele zieke (depressie) vriendin en dat trekt je echt leeg. Hoe veel ik ook van haar houd en zal het nooit opgeven. Maar nog zo iemand erbij trek ik niet hoor. Kijk als het later gebeurt zou ik niet weg gaan. Maar ga het niet opzoeken. Iemand die al beter aan het worden is of het al achter de rug heeft is heel wat anders.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:53

MyWishMax schreef:
En daarom ben ik er dus terughoudend mee om te vertellen. Er zijn zoveel vooroordelen. Natuurlijk vertel ik het wel, maar pas na een tijdje praten oid.

Ik vind het ook erg lastig, de reacties hier geven wel weer aan waarom. niet om jullie aan te vallen, ik snap de reacties echt wel.
In het begin vertelde ik alles direct, maar soms is de klik er dan toch niet en weet iemand wel direct je hele levensverhaal := Momenteel Tinder ik weinig mede omdat ik dus het idee heb dat ik weinig tot niets te bieden heb vanwege mn rugzak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:55

Lijkt me ook lastig om er een middenweg in te vinden. Ik kan me voorstellen dat je het wel wilt vertellen, omdat je anders misschien tijd verspilt aan iemand die er totaal niet mee kan en wil omgaan. Anderzijds wil je ook niet te vroeg vertellen omdat je anders misschien helemaal geen serieuze kans krijgt.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 15:59

Ja, daarmee sla je de spijker op zn kop.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-20 16:01

Ik ben ook een groot voorstander van eerst je eigen geluk vinden voordat en een partner gaat vinden / zoeken.