Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DewiRox schreef:@Jespri; die post bovenaan, heb je daar dat tuniekje met die veertjes nou gecombineerd met een flared broek? Vind het erg leuk, mooi ook met je buik!
Wat een leuke jurk Flying Angel! Staat je goed!
Blijft een leuk rokje Friemel. Vind dat altijd zo mooi met zo'n col, maar ik vind dat die tops bij mij toch altijd een beetje tekenen, waardoor ik mij er niet zo prettig in voel.
Leuk weer Noeps!
Mijn outfit vandaag;
[ [url=m/syMp69.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind bij andere deze stijl altijd heel leuk, maar bij mezelf kan ik er niet zo goed aan wennen op een of andere manier.
sans6 schreef:Tnx, ben ook erg blij met die top!
Friemel, ik ken het gevoel. Maar vaak komt na stabiliseren weer 10% van het verloren gewicht erbij,waardoor je dan gewoon weer goed zit.
Doubtless schreef:@Friemel: Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar ik zou je post iets nuanceren. Aangezien niet iedereen blank is
_Friemel schreef:Doubtless schreef:@Friemel: Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar ik zou je post iets nuanceren. Aangezien niet iedereen blank is
Nu trek je het wel hééél erg uit verhouding.. niemand heeft ooit de kleur van een naturel panty die goedkoop gemaakt worden want die zijn gewoon knal oranje.. ik ben zelf zelfs heel mosterdgeel qua ondertoon dus zou er bijna bij kunnen matchen maar niemand heeft willie wortel benen hoor.. Dus nee, zeker niet zo bedoeld en ik ging die richting ook niet eens op..
Deze is echt prachtig glanzend, maar 29 eurostel je voor je trekt hem aan en je trekt er een ladder in dan sta je toch direct te huilen
![]()
https://www.debijenkorf.nl/wolford-neon ... %2Fpanty-s
_Friemel schreef:Doubtless schreef:@Friemel: Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar ik zou je post iets nuanceren. Aangezien niet iedereen blank is
Nu trek je het wel hééél erg uit verhouding.. niemand heeft ooit de kleur van een naturel panty die goedkoop gemaakt worden want die zijn gewoon knal oranje.. ik ben zelf zelfs heel mosterdgeel qua ondertoon dus zou er bijna bij kunnen matchen maar niemand heeft willie wortel benen hoor.. Dus nee, zeker niet zo bedoeld en ik ging die richting ook niet eens op..
Deze is echt prachtig glanzend, maar 29 eurostel je voor je trekt hem aan en je trekt er een ladder in dan sta je toch direct te huilen
![]()
https://www.debijenkorf.nl/wolford-neon ... %2Fpanty-s