Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steeph schreef:Hier ook school. Jezus. Vorig jaar vrijstelling aangevraagd voor een half jaar van de opleiding (minor). Goedgekeurd mits ik aan het einde van het jaar een 7 of hoger gemiddeld zou staan. Nou dat stond ik aan het einde van vorig jaar, 1 vak niet gehaald maar ondanks dat toch de studiepunten van dat halve jaar al toegekend. Nu stuur ik mijn mentor/SLB'er een email over dat ik graag wil beginnen met een stageplaats zoeken want daar moet ik over een half jaar ook beginnen. Maar nou zegt hij ineens dat dat helemaal niet kan want ik voldoe maar aan een deel van de eisen doordat ik een vak niet heb gehaald. Hoe kunnen dan al wel de punten toegekend worden? Hij kan het wel voor mij navragen, maar dat wordt dan wel pas maandag![]()
Ik ben er nu al weer helemaal klaar mee.
[***] schreef:Onze hond is aangevallen door een loslopende hond![]()
Aan beide flanken was het helemaal open gebeten, direct naar de DA en daar alles schoongemaakt, gecontroleerd en gehecht. Gelukkig niet haar organen beschadigd maar het zijn diepe wonden. Ze kan nu bijna niet staan, liggen of zitten
[***] schreef:Onze hond is aangevallen door een loslopende hond![]()
Aan beide flanken was het helemaal open gebeten, direct naar de DA en daar alles schoongemaakt, gecontroleerd en gehecht. Gelukkig niet haar organen beschadigd maar het zijn diepe wonden. Ze kan nu bijna niet staan, liggen of zitten
hagelslag schreef:Asvinia schreef:Weer slecht in slaap kunnen komen, onrustig gevoel in mijn lichaam en al helemaal dat ik niet gemaakt ben om in het donker uit bed te komen
Wie hier ooit eens heeft geopperd om wat te eten voor je gaat slapen is overigens een held, helpt ke spontaan rustig te worden en in slaap te komen
Klein handje havervlokkken met melk?