Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SpikkelFire

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 08:41

Laatste dag van mn vakantie ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 10:25

Kitten die vannacht heeft lopen klieren.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 11:10

Een beest dat net langs mijn boekenkast vloog en zo groot was dat ik m maar gevraagd heb of ie huur wil gaan betalen :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 13:11

Ik ben erg zenuwachtig of ik de uni cognitief wel haal, dus ik ben alles aan het opschrijven in mijn nieuwe planner/agenda. Heel fijn dat het collegejaar maandag begint en de studiewijzer van 1 van mijn vakken nog niet online staat. Geen idee wat ik voor de week er op / de toetsing moet weten. Dat zorgt voor veel onrust/onzekerheid bij mij. :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 13:17

Hier ook school. Jezus. Vorig jaar vrijstelling aangevraagd voor een half jaar van de opleiding (minor). Goedgekeurd mits ik aan het einde van het jaar een 7 of hoger gemiddeld zou staan. Nou dat stond ik aan het einde van vorig jaar, 1 vak niet gehaald maar ondanks dat toch de studiepunten van dat halve jaar al toegekend. Nu stuur ik mijn mentor/SLB'er een email over dat ik graag wil beginnen met een stageplaats zoeken want daar moet ik over een half jaar ook beginnen. Maar nou zegt hij ineens dat dat helemaal niet kan want ik voldoe maar aan een deel van de eisen doordat ik een vak niet heb gehaald. Hoe kunnen dan al wel de punten toegekend worden? Hij kan het wel voor mij navragen, maar dat wordt dan wel pas maandag |o
Ik ben er nu al weer helemaal klaar mee.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 13:50

Steeph schreef:
Hier ook school. Jezus. Vorig jaar vrijstelling aangevraagd voor een half jaar van de opleiding (minor). Goedgekeurd mits ik aan het einde van het jaar een 7 of hoger gemiddeld zou staan. Nou dat stond ik aan het einde van vorig jaar, 1 vak niet gehaald maar ondanks dat toch de studiepunten van dat halve jaar al toegekend. Nu stuur ik mijn mentor/SLB'er een email over dat ik graag wil beginnen met een stageplaats zoeken want daar moet ik over een half jaar ook beginnen. Maar nou zegt hij ineens dat dat helemaal niet kan want ik voldoe maar aan een deel van de eisen doordat ik een vak niet heb gehaald. Hoe kunnen dan al wel de punten toegekend worden? Hij kan het wel voor mij navragen, maar dat wordt dan wel pas maandag |o
Ik ben er nu al weer helemaal klaar mee.

Achteraan aansluiten :')

Komt goed :(:) maandag is alles gewoon geregeld.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 16:04

Je niet snel genoeg reactie geeft, en dab maar gelijk geblokeerd word. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 17:57

Onze hond is aangevallen door een loslopende hond -:(- -:(- Aan beide flanken was het helemaal open gebeten, direct naar de DA en daar alles schoongemaakt, gecontroleerd en gehecht. Gelukkig niet haar organen beschadigd maar het zijn diepe wonden. Ze kan nu bijna niet staan, liggen of zitten ;(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:01

[***] schreef:
Onze hond is aangevallen door een loslopende hond -:(- -:(- Aan beide flanken was het helemaal open gebeten, direct naar de DA en daar alles schoongemaakt, gecontroleerd en gehecht. Gelukkig niet haar organen beschadigd maar het zijn diepe wonden. Ze kan nu bijna niet staan, liggen of zitten ;(

Vreselijk! Heel veel sterkte voor je hond!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:17

[***] schreef:

Nee wat naar! Sterkte. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:19

Sterkte Linda! Wat naar!

Ik erger me aan het geblaat van sommige mensen :+

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:44

Vanochtend 2 kinderen voor de auto gehad, en op de terug weg een auto achterop gehad ;(

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 18:53

SindyKaya schreef:
Vanochtend 2 kinderen voor de auto gehad, en op de terug weg een auto achterop gehad ;(

Oh jeetje, alles verder goed?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:30

Dat ik vanavond naar de snollebollekes wil, maar niemand met me mee wil. -O-

Caitlin_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:53

Aan mezelf.
Ik heb de verkeerde keuze gemaakt na aanleiding van kwaadheid naar een manager toe. Het erge was dat die onzekerheid en twijfel er al was vanaf de dag dat ik ontslag nam na het solliciteren op een nieuwe baan, het voelde op dat moment al niet helemaal ok, maar nu na mijn laatste werkdag op mijn oude werk voel ik me verrot, en kan ik alleen maar janken en bedenken hoe stom ik ben.

Asvinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 19:59

hagelslag schreef:
Asvinia schreef:
Weer slecht in slaap kunnen komen, onrustig gevoel in mijn lichaam en al helemaal dat ik niet gemaakt ben om in het donker uit bed te komen :')

Wie hier ooit eens heeft geopperd om wat te eten voor je gaat slapen is overigens een held, helpt ke spontaan rustig te worden en in slaap te komen *\o/*

Klein handje havervlokkken met melk?

Geloof het, en iets van brood met kaas. Maar geloof dat jij dat had opgemerkt hier! Hoewel ik beide niet eet was gewoon even wat brood eten al heel effectief :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:34

Dat ik zwaar overprikkeld in een stoel lig op de buurt BBQ, waarom kan mijn hoofd nooit eens normaal doen. Ik wil het ook gewoon gezellig kunnen hebben, maar ik krijg zo'n hoofdpijn van alles gewoon. Ik wil een filter |o

Edit; en nu wordt er hatelijke Nl talige muziek opgezet door de grootste kloot van de buurt. Ik ga naar huis. :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:14

Dat het elk weekend afwachten is waar en wanneer er weer een feest is. Nu kan ik weer meegenieten van een verjaardag.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:18

Dat ik net dacht zooo weekeind wekker uit zetten voor morgen.
Maar noooo moet morgen nog werken dus wekker aan laten staan |o

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:36

Dat ik nu al weet dat ik mezelf straks in slaap kan huilen.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:42

Dat het allerliefste paard van mijn nicht op mijn tenen is gaan dansen terwijl ik een week terug geopereerd ben en met heel veel moeite en pijn maar kan rondlopen.
Maar dan ook geen tijd hebben om even naar te kijken (ookal kan ik er niet meer op staan op die buitenste). Hopelijk straks thuis tijd om te kijken.
En dit terwijl schoonouders eens een weekendje op bezoek zijn...

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 21:42

casperzazoe schreef:
Dat ik nu al weet dat ik mezelf straks in slaap kan huilen.

:(:)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 01:07

Boterbloem90 schreef:
SindyKaya schreef:

Oh jeetje, alles verder goed?

Auto wat deuken en krassen verder maar verder is iedereen gelukkig oke

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 01:12

Dat ik mijn zwangerschapsverlof mag inluiden op de eerste hart hulp... Blegh :( Duurt zo vreselijk lang hier allemaal..

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 06:24

Dat mijn lichaam altijd zo heftig reageert als ik ‘maar’ 6 uur (of minder) slaap.
Ben er zo misselijk van dat ik amper mijn bed uit kom terwijl ik zo moet werken.