Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Britta31 schreef:Ik kreeg een keer commentaar van de peuterjuf omdat ik tegen mijn peuter van 3 zei dat ik ook een lief meisje wil,maar niet had gekregen.Ze stond naast mij te gillen ' ik wil,ik wil'.Niet goed voor het tere kinderzieltje volgens de juf.
Levenslang trauma
Heb jij niet alleen twee puberdochters?
karuna schreef:Afgelopen uur kunnen luisteren naar meisjes kinderstem van jaar of 7? Denk ik.
Spiiikie af, spiiikie zit, spiiikkiieee nee niet doen, spiiiiikkkiiieee Kom, spikkieee niet doen, spiikkiee gooi spikkieee zit zit zit . Hond reageert hoorbaar fel. Oooooommmmaaaaaa spikey doet lelijk, spikey zit, spikey kom spikey af oommaaaaaa spikey klimt op me, spikey zit kom af ga pak. zo hard dat alle honden erom heen erop gaan reageren inclusief die van mezelf.
Arm hondje. Die moet sterk op zjn pootjes staan daar niet horendol van te worden. Niet dat opa en oma of ouders even ingrijpen. Kortom de kleinkinderen zijn op paasvisite.
Magrathea schreef:Britta31 schreef:Ik kreeg een keer commentaar van de peuterjuf omdat ik tegen mijn peuter van 3 zei dat ik ook een lief meisje wil,maar niet had gekregen.Ze stond naast mij te gillen ' ik wil,ik wil'.Niet goed voor het tere kinderzieltje volgens de juf.
Levenslang trauma
Heb jij niet alleen twee puberdochters?
Cayenne schreef:MB, dit vind ik wel wat voor jou als moeder-kind shoot![]()
https://preview.redd.it/p8k4tsb1wlt21.j ... 5892cb8ccc
Hier staan voorbij lopende kinderen tegenwoordig gewoon in de voortuin op het raam te kloppen omdat ze een papegaai voor het raam zien zittenBeest schrikt zich een rolberoerte.
En de ouders maar beleefd glimlachen.
Cayenne schreef:Dat is niet eens zo'n verkeerd ideeMaar ik denk dat we dan wel boze moeders aan de deur krijgen.
We hebben nu alleen steentjes en twee esdoorn bomen in de voortuin, dus mettertijd moet er toch echt een hek omheen helaas.
Cayenne schreef:Dat is niet eens zo'n verkeerd ideeMaar ik denk dat we dan wel boze moeders aan de deur krijgen.
We hebben nu alleen steentjes en twee esdoorn bomen in de voortuin, dus mettertijd moet er toch echt een hek omheen helaas.
Mars schreef:Ik vind contact met vriendinnen die kinderen hebben hard achteruit gegaan. Altijd bij hun langskomen of anders afspreken op rare tijden. Zit je eenmaal bij ze op de bank krijg je eerst een uur lang alle ins en outs over Vlindertje te horen. Prima, ze zijn er vol van dus wil best ff luisteren. Wil ik mijn verhaal kwijt dan is er maar halve aandacht want er moet een schuin oog op Vlinder gehouden worden. Of je zit wat te vertellen en het is ineens ‘aaah kijk nou ze rolde op haar buik’. Ja dan ben ik klaar hoor, dat is geen quality time![]()
Ik mis spontane bakkies koffie, trips naar t strand, winkelen, op de bank met film en een wijntje. Kan blij zijn voor vriendinnen omdat zij blij zijn maar puur uit ego/vriendschap oogpunt... Mis ik de tijd zonder kind.