Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjo schreef:Ik kan het me ergens wel voorstellen als het een bruidspaar betreft die het helemaal niet breed heeft trouwens, maar dan zou ik dat wel van te voren melden... En twee drankjes is wel heel weinig natuurlijk
Laurora schreef:Zal wel aan mij liggen met m'n complete desinteresse voor trouwen en bruiloften, en dat ik ook oprecht geen flauw idee heb hoe zo'n feest in elkaar steekt, maarre, is het niet normaal dan dat het bruidspaar maar een paar drankjes betaald?
Ik ben pas een keer op een "echte" bruiloft geweest, en daar waren ook de eerste 2 drankjes gratis, de rest moest je zelf betalen (alcoholische dranken waren sowieso niet gratis)
DuoPenotti schreef:Als ik uitgenodigd word voor een feest waar (eten) en drinken bij zit ga ik er niet van uit zelf te moeten betalen nee.
Geeft iemand een feest met; iedereen neemt wij wat hij/zij graag drinkt, dan uiteraard wel.
Geef dan geen feest als je het niet kunt betalen, feest geven is niet verplicht denk ik dan
Sheran schreef:Ik vind het andersom een beetje hieruit: geen speciaal moment met iemand willen delen omdat je geen gratis drank krijgt.
Citaat:Opzich niet erg om je eigen drankjes te betalen, maar wel weet ik dat graag voordat ik op het feest aankom
Citaat:Ja maar dan geef je dat van te voren aan.
Niet als je daar aankomt en het zijn 2 consumpties.
DuoPenotti schreef:Sheran schreef:Ik vind het andersom een beetje hieruit: geen speciaal moment met iemand willen delen omdat je geen gratis drank krijgt.
bijzondere manier van lezen.Citaat:Opzich niet erg om je eigen drankjes te betalen, maar wel weet ik dat graag voordat ik op het feest aankomCitaat:Ja maar dan geef je dat van te voren aan.
Niet als je daar aankomt en het zijn 2 consumpties.
En iemand had het over 100 man uitnodigen...dat is een eigen keuze natuurlijk.
Zoveel hoeven het er niet te zijn natuurljk.