Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shaggy09 schreef:Hoe epileren jullie je wenkbrauwen? Ik krijg altijd veel haartjes op mijn wenkbrauw bot en ik moet die echt om de dag weghalen maar ik krijg ze er vaak maar voor de helft uit wat ongelofelijk irritant en niet mooi is.
Iemand een oplossing hoe ik die krengen gewoon allemaal eruit krijgt zodat m'n wenkbrauwbot glad en egaal is?
Shaggy09 schreef:Hoe epileren jullie je wenkbrauwen? Ik krijg altijd veel haartjes op mijn wenkbrauw bot en ik moet die echt om de dag weghalen maar ik krijg ze er vaak maar voor de helft uit wat ongelofelijk irritant en niet mooi is.
Iemand een oplossing hoe ik die krengen gewoon allemaal eruit krijgt zodat m'n wenkbrauwbot glad en egaal is?
SavannahNx schreef:Ben ik gek of is het raar dat een bedrijf jou vakantie weken bepaald? Ik kreeg een formulier voor de zomervakantie die ik voor woensdag moet inleveren en mag maar kiezen uit bepaalde weken, en overlap je de ene week met de ander word het afgekeurd en word je gewoon ingepland. Alleen ik heb mn vakantie al staan, en dat overlapt net die laatste week die we mogen kiezen met de andere en dat word gewoon afgekeurd, maar ik vind niet dat een bedrijf mag bepalen wanneer ik wegga. En het staat al geboekt dus ik ben er gewoon niet. Veel collega’s zijn het niet eens maar durven niks te zeggen erover..
SavannahNx schreef:Ben ik gek of is het raar dat een bedrijf jou vakantie weken bepaald? Ik kreeg een formulier voor de zomervakantie die ik voor woensdag moet inleveren en mag maar kiezen uit bepaalde weken, en overlap je de ene week met de ander word het afgekeurd en word je gewoon ingepland. Alleen ik heb mn vakantie al staan, en dat overlapt net die laatste week die we mogen kiezen met de andere en dat word gewoon afgekeurd, maar ik vind niet dat een bedrijf mag bepalen wanneer ik wegga. En het staat al geboekt dus ik ben er gewoon niet. Veel collega’s zijn het niet eens maar durven niks te zeggen erover..
Jolien87 schreef:SavannahNx schreef:Ben ik gek of is het raar dat een bedrijf jou vakantie weken bepaald? Ik kreeg een formulier voor de zomervakantie die ik voor woensdag moet inleveren en mag maar kiezen uit bepaalde weken, en overlap je de ene week met de ander word het afgekeurd en word je gewoon ingepland. Alleen ik heb mn vakantie al staan, en dat overlapt net die laatste week die we mogen kiezen met de andere en dat word gewoon afgekeurd, maar ik vind niet dat een bedrijf mag bepalen wanneer ik wegga. En het staat al geboekt dus ik ben er gewoon niet. Veel collega’s zijn het niet eens maar durven niks te zeggen erover..
Zo heel gek is dat niet. Ik vraag me vooral af waarom je al een vakantie hebt geboekt terwijl je nog niet zeker wist of je dan wel vrij zou krijgen.
Dat is in dit geval dus de verkeerde volgorde, als je het mij vraagt.
SavannahNx schreef:Omdat ik weet dat ik vakantie krijg. Ik mag 3 weken kiezen en ik wist niet dat je dus weken niet mocht overlappen. Dat vind ik het aparte eraan. Je moet het wel voor 31 jan opgeven (sommige weten nog niet eens hoe en wat met de vakantie want dat duurt nog aardig lang) maar er word wel van je verwacht dat je het zo plant dat hun er geen last van hebben.
Jolien87 schreef:SavannahNx schreef:Omdat ik weet dat ik vakantie krijg. Ik mag 3 weken kiezen en ik wist niet dat je dus weken niet mocht overlappen. Dat vind ik het aparte eraan. Je moet het wel voor 31 jan opgeven (sommige weten nog niet eens hoe en wat met de vakantie want dat duurt nog aardig lang) maar er word wel van je verwacht dat je het zo plant dat hun er geen last van hebben.
Natuurlijk, het is een bedrijf dat moet blijven draaien, ook in de vakantie. Daar is jouw werkgever echt geen uitzondering in. En ja, je krijgt vakantie. Maar het is gebruikelijk om eerst je vakantiedagen goed te laten keuren vóórdat je boekt. Dat is in jouw geval nu heel vervelend maar dit is wel zoals het werkt.