Wendy15 schreef:Mag ik me hier ook melden?
Al een tijdje aan t tinderen gewoon vermakelijk. Maar afspreken komt t eigenlijk nooit van. Sowieso is 9 vd 10 keer al een dingetje dat ik op Texel woon. Die drempel is te hoog ofzo.
De drempel of de dijk?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jibbel schreef:Iemand vroeg iets over tinder en emails van ze ontvangen.
Ik heb tinder onlangs opnieuw geinstalleerd en sindsdien ontvang ik af en toe wel mails van tinder. Ze gebruiken je gegevens van fb natuurlijk..dus t zou zomaar kunnen dat die vriend toch tinder heeft geinstalleerd.
Had net ook weer een triest figuur..nieuwe match, meteen ff gezocht op fb. De eikel bleek een vriendin te hebben, dus heb m vriendelijk gevraagd of zn vriendin t oke vond dat hij 'hey sexy' en 'lekker ding' tegen andere dames roept. Ik was ineens heul snel ontmatchtDruif..
Flessuh schreef:Wendy15 schreef:Mag ik me hier ook melden?
Al een tijdje aan t tinderen gewoon vermakelijk. Maar afspreken komt t eigenlijk nooit van. Sowieso is 9 vd 10 keer al een dingetje dat ik op Texel woon. Die drempel is te hoog ofzo.
De drempel of de dijk?
jooproo schreef:Wendy15 schreef:Een kennis van de man van een vriendin (jaja) heeft me toegevoegd op Facebook met de vraag of ik eens iets wil gaan drinken. Is een Texelaar maar heb m nog nooit gezien geloof ik
Kan dat op Texel? Dacht dat iedereen iedereen daar zo ongeveer kende
jooproo schreef:Wendy15 schreef:Een kennis van de man van een vriendin (jaja) heeft me toegevoegd op Facebook met de vraag of ik eens iets wil gaan drinken. Is een Texelaar maar heb m nog nooit gezien geloof ik
Kan dat op Texel? Dacht dat iedereen iedereen daar zo ongeveer kende
anne_bento schreef:Haha Texel is inderdaad nog best groot, zou wel knap zijn als je iedereen zou kennen![]()
Ik zit een beetje in 2 dates verwikkeld geloof ikluxe probleem maar wel een lastige Haha.. maar goed, komt tijd komt raad zeg ik altijd dus ik hoop dat dit zich vanzelf oplost