Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cindyheyyou schreef:Ik zit met twee te chatten.. heb met eentje een date zaterdag... spannend haha.. alleen ben ik 1.57 en hij 1.90
Word mn eerste date hahah iemand tips?
petitparis schreef:@sjimbel: niemand kan voor jou bepalen hoe snel je moet daten, tenslotte moet je er een geod gevoel bij hebben.
Bij mij is het allemaal erg snel gegaan ben maar 24u "actief geweest op Tinder en toen had ik al "een date" (samen paarden gaan voeren). Maar had er na de berichten doorheen de dag absoluut geen raar gevoel bij. En achteraf bleek ik hem vanheel vroeger te kennen. Dag nadien nog wel wat gesprekken met 2 anderen gehad, maar daar zou ik nooit mee afgesproken hebben. Want dat gaf mijn buikgevoel niet aan. En tja, daarna eigenlijk niet meer op Tinder geweest
germie schreef:Kennelijk storen jullie je niet aan sexpraat? Ik wel. Had toch wel wat meer serieuze reacties verwacht. Het is nu net badoo van vroeger.
petitparis schreef:uhm aan het chatten en ik zei dat ik door moest want dat er paarden op mij stonden te wachten. En hij antwoordde dat als hij niet zo'n broekschijter was hij in z'n auto zou springen om mij te helpen.
En ik die dacht dat die dat niet meende en een iets grotere mond heb via chat dan irl: "waar wacht je dan op, ze hebben wel honger hoor".![]()
Ent ja 45min later stond die voor de deur en zijn we de paarden gaan voeren. 't is te zeggen, ik heb gevoerd en hij heeft het hooispoor weg geveegd
cindyheyyou schreef:Hoe weet je eigenlijk of iemand betrouwbaar is of niet? Vind dat altijd zo lastig..
Geen idee of dat al gevraagd is maar heb geen tijd om 261 pagina's door te lezen..
cindyheyyou schreef:Hoe weet je eigenlijk of iemand betrouwbaar is of niet? Vind dat altijd zo lastig..
Geen idee of dat al gevraagd is maar heb geen tijd om 261 pagina's door te lezen..