Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
verootjoo schreef:Destination schreef:Eh, sorry? Mij als noorderling boeit het echt niet wat daar in het zuiden op het moment gaande is. Waarom zou ik dan zo nodig plaatsnamen moeten leren? NS kan toch maar gewoon de echte plaatsnamen plaatsen?
Maar het zíjn de echte plaatsnamen in die tijd van het jaar
Gewoon leuk toch. Je komt vanzelf wel bij het station waar je moet wezen.
Overigens dacht ik dat de carnavalsnamen van de grote steden in het zuiden wel algemeen bekend waren
goldenarrow schreef:Ik heb er ooit wel problemen mee gehad. Wel de juiste postcode erin gezet, maar door een foutje in PayPal stond er Gelderland ipv Nijmegen. Toen moest mijn post eerst weer terug naar de afzender. Maar dat is wel weer heel offtopic
Moraal van het verhaal; laten we allemaal een beetje rekening met elkaar houden. Ik hou rekening met de carnavalvierders. Het zou fijn zijn als zij ook rekening met mij kunnen houden. En dat is door o.a. ook de normale plaatsnaam te vermelden in de trein
oomens schreef:Zoals hierboven al wordt gezegd: die plaatsnamen zijn tijdens carnaval tijdelijk de echte plaatsnamen.
verootjoo schreef:Maar het zíjn de echte plaatsnamen in die tijd van het jaar
Gewoon leuk toch. Je komt vanzelf wel bij het station waar je moet wezen.
Overigens dacht ik dat de carnavalsnamen van de grote steden in het zuiden wel algemeen bekend waren
Cayenne schreef:De tweede keer dat ik vanuit Noord-Holland naar Den Bosch ging voor mijn toenmalige vriend (nu man ) was het ook Carnaval. Wist ik veel dat Den Bosch dan Oeteldonk heet Ik herkende het station ook nog niet, dus ik bleef mooi zitten.
Tot we weer gingen rijden en ik door het raam mijn vriend verbaast zag kijken
Toen ging er pas een lampje branden Op het volgende station gelijk uitgestapt en de trein terug gepakt. We lachen er nog steeds om