tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 18:25

MarlindeRooz schreef:
Ehm laffe herders? Bij iemand blijven waar je niet bij wil zijn om een kind is laf. :=

Zo denk ik er idd ook over.

Winged

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 18:42

Ik zelf ook :) maar ook direct nog een goede reden waarom hij het dus niet voor mij is (Nu mijn gevoel nog overtuigen... )

stroopkoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 18:50

Nou ik heb vandaag even met mn vriend gepraat. Ik ga sowieso stoppen met bijbaantje per 1 dec dus dan komt de woensdag avond voor ons vrij zegmaar. We hebben dus besloten dat we de woensdag avond standaard samen een avondje/middagje zijn en hij blijft slapen van zaterdag op zondag tenzij er iets tussenkomt ofzo dan plannen we het net wat anders in. Ik voel me opgelucht dat we het er over gehad hebben nu en dat we ook deze hobbel overleefd hebben.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 19:31

Wat fijn stroopkoek! :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:00

Goedzo stroopkoek! Ik had per ongeluk het topic ontstipt denk ik, het was plots weg dus sorry dat ik even afwezig was!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:06

CalipsoLover schreef:
Goedzo stroopkoek! Ik had per ongeluk het topic ontstipt denk ik, het was plots weg dus sorry dat ik even afwezig was!

Nee joh dat had bokt voor je gedaan.

Fijne oplossing stroopkoek!!

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:07

hagelslag schreef:
CalipsoLover schreef:

Nee joh dat had bokt voor je gedaan.

Fijne oplossing stroopkoek!!

:')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:08

Waarom is er nou nooit een jongen die ik leuk vind, hij mij, en er is geen gedoe? :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:14

Zertab schreef:
Waarom is er nou nooit een jongen die ik leuk vind, hij mij, en er is geen gedoe? :')

Ja dat is net zo iets als waarom bananen krom zijn :') Nee sorry, ik zit in hetzelfde schuitje haha. En dan iedereen maar lachen dat de dorpsgek (man is 60+, verstandelijk beperkt, niet mee te praten etc) helemaal weg van me is en ik het dood eng vind, maar oké. Ze brengen het echt zo alsof dit mijn enige hoop is ..

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:14

Mijn beste vriend heeft vandaag ook gepolst bij een vriendin van een jongen die ik knap vind _O- _-:( Ik had nochtans gezegd om het niet te doen, maar aangezien wij elkaar toch altijd pesten vond hij dit wel een goede om mij te kloten. Hij had dus berichten zitten sturen naar een meid die bij hem aan tafel zat om te polsen of hij single was en mij misschien zag zitten. Ik ken hem totaal niet, ook nog nooit gesproken, maar hij komt uit dezelfde stad en zit vaak bij mij op de trein en heb hem wel al eens op feestjes gezien. Ik ben daarna weggegaan, gaat hij toch wel achter mij op de trein zitten zeker. Van alle plekken die nog vrij waren, gaat hij achter mij zitten. :=

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:21

stroopkoek schreef:
Nou ik heb vandaag even met mn vriend gepraat. Ik ga sowieso stoppen met bijbaantje per 1 dec dus dan komt de woensdag avond voor ons vrij zegmaar. We hebben dus besloten dat we de woensdag avond standaard samen een avondje/middagje zijn en hij blijft slapen van zaterdag op zondag tenzij er iets tussenkomt ofzo dan plannen we het net wat anders in. Ik voel me opgelucht dat we het er over gehad hebben nu en dat we ook deze hobbel overleefd hebben.

Wat een fijn nieuws! *\o/*

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:23

Ach beetje flirten niks mis mee
Ik eh flirt momenteel ook een veetje en maar zien waar het land.
Het rare is normaal moest ik altijd het voortouw nemen, en in dit geval neemt de man het voortouw dus we zullen zien

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:25

Ik vind het vreselijk om het voortouw in alles te nemen haha. Maar leuk meiden! :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:30

Zertab schreef:
Ik vind het vreselijk om het voortouw in alles te nemen haha. Maar leuk meiden! :)

Opzich vreselijk niet.
Maar het werd van mijn ex een soort van verwacht dat ik het voortouw nam. Dus ja het is raar

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:32

Ik ben daar niet zo goed in..

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:34

Meestal ben ik wel een persoon dat graag initiatief neemt, maar daarvoor moet ik me eerst ook wel terug 100% goed voelen. Het is nu bijna een maand gedaan met mijn ex en dat is echt wel wat te vroeg voor mij om aan iets nieuws te beginnen of onschuldig te flirten, heb er echt geen behoefte aan alhoewel ik soms echt wel gezelschap mis. Ik ben in totaal de afgelopen 4 jaar nog maar 1-1,5 jaar single geweest, wil daar nu wel eerst terug wat van genieten.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:35

Ik ben in totaal denk ik maar 1 jaar single geweest, tussen mijn eerste relatie en mijn laatste relatie in.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:40

Ja, ik ook zoiets, mijn eerste relatie heeft ook wel even geduurd, heb tussen mijn eerste en laatste relatie ook nog even kort iemand gehad maar dat is volledig de mist ingegaan omdat ik nog niet helemaal over mijn ex heen was. Wel jammer, want dat had ook wel echt iets moois kunnen zijn en was een super leuke jongen.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 20:47

Mijn eerste relatie ben ik 4 jaar mee samen geweest en mijn ex een jaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 22:58

Deze liet mij toch wel even lachen. :+

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-19 23:25

Soms is het erg lastig om niet je ex te deblokkeren en naar hem terug te rennen... :n

Sommige avonden zijn lastiger dan andere...

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 00:27

naomiiiii schreef:

[ [url=m/3rJR9q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hahahaha, deze beschrijft echt alles. :') _/-\o_

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-19 11:09

naomiiiii schreef:

[ [url=m/3rJR9q.jpg]Afbeelding[/url] ]

:))

Oh ja, dit. En met verlenging ook nog :))

(Het houd niet op, niet vanzelf :+ )

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:19

xDenies schreef:
Zertab schreef:

Ja dat is net zo iets als waarom bananen krom zijn :') Nee sorry, ik zit in hetzelfde schuitje haha. En dan iedereen maar lachen dat de dorpsgek (man is 60+, verstandelijk beperkt, niet mee te praten etc) helemaal weg van me is en ik het dood eng vind, maar oké. Ze brengen het echt zo alsof dit mijn enige hoop is ..

OMG := Ik had in het vorige gebouw waar ik woonde ook een man van 45+ die dacht dat ik wel interesse in hem had omdat ik gewoon aardig deed en een praatje maakte :r

Ik heb echt een heel fijn weekend gehad in Londen bij een vriendin, en ondanks dat ze maar een klein studiootje heeft ging het 'samenwonen' echt zo fijn. ook wel leuk om even een paar dagen niet alleen te zijn :+ En dan toch nog af en toe aan ex en de hele situatie denken.. heel leuk hoor gedachten.
Vandaag weer aan het werk dus maar direct even opgezocht wie het nu is. Gelukkig is het geen superknap meisje dus hoef ik niet daarover onzeker te zijn _O- Ze ziet er wel jong uit.. hoop voor haar dat ze ook zelfverzekerd genoeg is voor hem.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-19 11:28

Ik voel me weer meh