MarlindeRooz schreef:Ehm laffe herders? Bij iemand blijven waar je niet bij wil zijn om een kind is laf.
Zo denk ik er idd ook over.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:Waarom is er nou nooit een jongen die ik leuk vind, hij mij, en er is geen gedoe?
stroopkoek schreef:Nou ik heb vandaag even met mn vriend gepraat. Ik ga sowieso stoppen met bijbaantje per 1 dec dus dan komt de woensdag avond voor ons vrij zegmaar. We hebben dus besloten dat we de woensdag avond standaard samen een avondje/middagje zijn en hij blijft slapen van zaterdag op zondag tenzij er iets tussenkomt ofzo dan plannen we het net wat anders in. Ik voel me opgelucht dat we het er over gehad hebben nu en dat we ook deze hobbel overleefd hebben.
xDenies schreef:Zertab schreef:Waarom is er nou nooit een jongen die ik leuk vind, hij mij, en er is geen gedoe?
Ja dat is net zo iets als waarom bananen krom zijnNee sorry, ik zit in hetzelfde schuitje haha. En dan iedereen maar lachen dat de dorpsgek (man is 60+, verstandelijk beperkt, niet mee te praten etc) helemaal weg van me is en ik het dood eng vind, maar oké. Ze brengen het echt zo alsof dit mijn enige hoop is ..