Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pluizebolpum schreef:Lol, die ufo. Kwamen net inderdaad heel mooie wolken langs. Heb er het eten even voor laten staan om snel wat plaatjes te schieten op de brug:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En toen als een haas weer naar huis. Had de kipfilet open en bloot laten liggen. Samen met een loslopende kat...
drawerlover schreef:Pluizebolpum schreef:Lol, die ufo. Kwamen net inderdaad heel mooie wolken langs. Heb er het eten even voor laten staan om snel wat plaatjes te schieten op de brug:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En toen als een haas weer naar huis. Had de kipfilet open en bloot laten liggen. Samen met een loslopende kat...
Bij die laatste foto zouden die wolken denk ik niet tegen elkaar moeten komen anders krijg je iets van een wolkenbreuk ofzo
drawerlover schreef:Bij die laatste foto zouden die wolken denk ik niet tegen elkaar moeten komen anders krijg je iets van een wolkenbreuk ofzo
MonteKarlo schreef:drawerlover schreef:Bij die laatste foto zouden die wolken denk ik niet tegen elkaar moeten komen anders krijg je iets van een wolkenbreuk ofzo
Het zijn geen botsauto's![]()
Die wolken gaan gewoon over of boven elkaar langs of drijven langs elkaar, een wolkbreuk is iets heel anders.
MonteKarlo schreef:drawerlover schreef:Bij die laatste foto zouden die wolken denk ik niet tegen elkaar moeten komen anders krijg je iets van een wolkenbreuk ofzo
Het zijn geen botsauto's![]()
Die wolken gaan gewoon over of boven elkaar langs of drijven langs elkaar, een wolkbreuk is iets heel anders.
MarjanB schreef:Nou ik stond vorige week vrijdag op het balkon (onder afdak) en toen sloeg het dichtbij in. Was net of ik de warmte voelde. Daarvoor leek het toch nog betrekkelijk ver weg. Schrok me kapot en ben toen toch maar braaf binnen gaan staan.
Joolien schreef:poetser schreef:ja wij nu, maar geen enkele radar ziet iets. Dus ik snap niet waar het vandaan komt.
Das vreemd. Hoorde ik van de week ook al iemand over, wel onwer, maar de radar pakte t niet.
_l_amanda_l_ schreef:Hier ook geen onweer gehad, maar wel gave luchten gezien (was naar Groningen, daar is het zo heerlijk open overal)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]