Hier in zuidoost-Brabant sneeuwt het nog steeds, maar het meeste is ook voornamelijk drap. Ik denk ook dat als het hier vannacht gaat vriezen we kunnen schaatsen op de weg..
quartel
Geplaatst: 27-12-14 12:46
Het is hard aan het dooien nu. Ik was denk ik net op tijd voor een sneeuw foto. Op mijn sloffen in pyama in de tuin gemaakt Er lijkt nu regen/sneeuw te vallen.....blijft niks meer van liggen denk ik. Van mij mag het weer weg zijn voor ik in de auto moet.
Paarden zijn oké. Het sneeuwt hier nog altijd flink Door.
NatasjavE
Geplaatst: 27-12-14 13:03
unihorses schreef:
Ik kan aan de storing kaart van de ns gokken waar de sneeuw ligt haha zo maar even 3 ,5 uur treinen hopen dat t goed komt ligt er rond Utrecht sneeuw?
Jawel. In de Bilt ligt sneeuw. Op de weg smelt het nu wel weg.
Mijn paarden waren toch een partij dol in de wei.
Mijn merrie stond voor op ijzers maar de smid was op stal,...die heb ik de ijzers even onder vandaan laten halen.
Anoniem
Geplaatst: 27-12-14 13:06
Hier sneeuwt het inmiddels ook maar vooralsnog blijft het niet liggen. De temperatuur gaat wel omlaag vanmiddag dus dan kan het gevaarlijk glad worden.
quartel
Geplaatst: 27-12-14 13:10
Mijn auto blijkt gewoon netjes pal voor de deur te staan Zo maar eens kijken of hij nog starten wil.......wat een zooitje buiten zeg Word weer dweilen met de kraan open vandaag
NatasjavE
Geplaatst: 27-12-14 13:18
Joolien schreef:
Hier sneeuwt het inmiddels ook maar vooralsnog blijft het niet liggen. De temperatuur gaat wel omlaag vanmiddag dus dan kan het gevaarlijk glad worden.
Daar ben ik ook bang voor inderdaad.
unihorses
Geplaatst: 27-12-14 13:21
hier ligt sneeuw ( Bennekom ) in het noorden was er nog niets te bekennen. hier blijft de sneeuw wel liggen op de weg en nee dat rijdt niet zo heel fijn. ( had nog nooit in de sneeuw gereden ) behoorlijk pak sneeuw ook al !
gohya
Geplaatst: 27-12-14 13:21
Ja? Joolien,gaat de temperatuur naar beneden? hoever zakt die dan?
Anoniem
Geplaatst: 27-12-14 13:22
gohya schreef:
Ja? Joolien,gaat de temperatuur naar beneden? hoever zakt die dan?
Rond het vriespunt al zal de gevoelstemp wel lager liggen.
Rienn
Geplaatst: 27-12-14 13:24
Net behoorlijk sneeuw, maar het blijft niet liggen. (Duitsland)
Dit was het weer gisteren bij ons. (Duitsland)
Foto is gewoon met iPhone gemaakt.
Het was prachtig zonnig toen we aankwamen en een uur later gingen we wandelen en kwam er dikke mist opzetten, super mooi.