Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Loes1996 schreef:Leuk gedaan met die kistjes! Zo heb je toch nog een beetje afscheiding in woon/slaap gedeelte
Hier nu wat serieuzer op zoek naar een plekje in Maastricht gezien dat 99% zeker mijn studieplek wordt voor de komende tijd (Master). Valt nog vies tegen om iets te vinden wat enigszins ruim is...
Is of Forensic Psychology of Psychology and Law namelijk...
, de badkamer vloer was al idioot hoog als opstap maar blijkbaar heeft vorige bewoner over de oude vloer een verhoogde nieuwe gemaakt
. Elke keer weer een verrassing als ik iets sloop of iets van zijn streken kom ik dingen tegen
, kast weg die hij gebouwd had en zat nog een rode muur achter waarvan hij maar 1 deel had gewit
. Als dit huis praten kon sliep ik nooit
Loes1996 schreef:PeerAppel vergeleken met Nijmegen ongeveer hetzelfde dat scheelt. Uhm als het goed is de psychologische/sociale wetenschappen. Weet niet helemaal precies nu zo 1,2,3 hoe dat ookalweer in Maastricht is ingedeeld maar in Nijmegen zit ik bij sociale wetenschappen nuIs of Forensic Psychology of Psychology and Law namelijk...
Ga je een kamer zoeken of een studio/appartement? ikkuhh90 schreef:Ik krijg eind maart mijn huis. Ben nu aan het kijken voor behang en verf. Vind het echt lastig, weet niet zo goed wat ik wil
Even afwachten wat de selectiecommissie enzo dus gaan zeggen
vond je het moment dat je weg ging ook niet rot? Daar ben ik bang voor
Het wennen zal ook wel snel gaan inderdaad!
Was een beetje een shock voor mij.. Maar ik geloof dat ik alles heb, dat ik zelfs tv/internet er nog niet bij heb zitten. Is dit mega veel, of gemiddeld? Ik heb echt geen idee