Tancreda4 schreef:Iemand een idee of er ergens agrobs voer in de blackfriday) korting gaat?
Weet niet welk voer je precies van Agrobs voert, maar bij Horze kan je korting krijgen bij > 100 euro. Ook op Agrobs.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Texas02 schreef:Bij de actie van Welkoop vorige week heb ik in de winkel besteld, maar per e-mail geen bestelbevestiging ontvangen. In mijn account staat de bestelling wel, dus het is wel goed doorgegeven. Maar tot op heden heb ik nog geen mail dat mijn bestelling in de winkel is, volgens de dame in de winkel zou ik deze wel krijgen. De status van mijn bestelling in mijn account is commited, dus in principe geplaatst. Volgens de site hebben ze de mineralenbikkels wel op voorraad. Maar ja, dat stond er vorige week ook met die kortingsavond. Kregen jullie gewoon een mail als de bestelling binnen was? Moet ik gewoon meer geduld hebben?
SUSANNEx schreef:Ik heb ook vorige week bij Welkoop besteld. Wel een bestelbevestiging ontvangen en hierin staat dat ik vanaf 27 november een mailtje kan ontvangen om het op te halen. Dus ze hebben zichzelf inderdaad vast ruim de tijd gegeven om alles te verzamelen.