Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:11

Ik heb op marktplaats een advertentie staan om gratis de mest van mijn paard op te halen. Krijg ik een reactie; ik leg zelf ook elke dag een zakje mest, zullen we ruilen? :') -O-

Zo heb ik zowel hier op de boktmarkt als op marktplaats een (mini)shetlander mentuig te koop staan. Super veel reacties met de vraag wat de vraagprijs is terwijl die er bij staat. Mail ik terug dat ik maar €100,00 vraag maar krijg of gewoon totaal geen reactie meer of een tegenbod van €40,00. Ik ben toch niet gek dat ik voor een prima tuigje €100,00 vraag en het is toch wel zo netjes om gewoon even te reageren dat je geen interesse hebt?

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:14

poetser schreef:
Bedankt voor de leuke reacties. Zou wel heel leuk zijn als er iets uit mocht groeien :D

Ik vraag mij wel iets af. Bij die gsm had ik geen telefoonnummer gezet, wilde namelijk niet dat ik te pas en te onpas gebeld zou worden. De advertentie is gelijk verwijderd nadat de knappe meneer vertrokken is en nog steeds krijg ik iedere keer telefoon met de vraag of ik de gsm nog heb >;)

Werd er zelfs eentje boos dat de gsm al weg was _O- Precies of ik kan het weten dat hij zou bellen en er meer voor zou bieden. Maar he, ik heb er nu wel een leuke date aan overgehouden :P

Ff nieuwsgierig: hoe was je date??!!! :D

poetser

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:15

Het was wel gezellig, maar toch niet echt mijn type -O- Hij is nogal ehmmm apart :')

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:20

Haha.. Nu word ik nog nieuwsgieriger

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:30

DatBenIkNou schreef:
Haha.. Nu word ik nog nieuwsgieriger

Hij verzamelt schedels :') Alle soorten en maten zijn welkom. Daar kreeg ik al de kriebels van. Maar ach, ieder zijn hobby he.
Daarnaast liep hij rond in een fluo roze broek, sorry, maar dat was toch echt een vrouwen broek en na een uur wist hij al geen gespreksonderwerp meer, buiten de kinderen omdat we gewoon ontzettend verschillend waren. Date heeft in totaal maar 2 uur geduurt, toen had hij al zoveel op dat hij niet eens meer wist met wie hij nou eigenlijk gekomen was -O-

Zoals ik al zei, apart :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 10:31

ach ja.. rare types op mp dus ;)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:21

Oh jammer poetser, dat je date toch niet helemaal was wat je wilde... Maargoed NEXT!

Ik heb ook weer iets. Ik heb weer een heleboel oude danskleding (gogo dans kleding welteverstaan denk aan bikini's, hotpants, topjes etc) op MP gezet. Dit is vrij sexy en ja hoor, meer dan 50 reacties van vieze mannetjes die uit willen, verzoek om sauna bezoek samen te doen, anonieme hijgers aan de telefoon.
Nu in overleg met mijn man maar zijn telefoonnummer erbij gezet, want helaas heb ik nog maar 1 bod die ook nog eens veel te laag is.
let op: er staat geen enkele foto van mij in een outfit (daar worden we met mijn figuur ook niet vrolijk van), alleen maar gewoon kleding gefotografeerd op een tafel of op de grond. Dus geen menselijk lichaamsdeel te zien op de foto. Erg vervelend dus. Ze kunnen niet eens zien of ik als plaatser een man of vrouw ben.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:49

Hahaha, ik zou een foto van een hele vieze dikke man erbij zetten met de tekst erbij Dit ben IK }:)

Jammer van die date Poetser, maar ja lopen nog genoeg leuke knappe mannen los 8-)

Had ook weer leuke biedingen.
waaronder 50 euro op een nieuw zadel :D
En er staat toch echt bij in de advertentie dat ik een winkel ben -O-

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:59

@HTM Hier in België zijn de knappe mannen toch wel schaars tegenover Nederland.

Ik krijg trouwens nog steeds telefoontjes voor die telefoon. Snap het echt niet, mijn nummer heeft er nooit bijgestaan en de advertenties zijn gelijk verwijderd nadat hij is opgehaald.

Binnenkort mijn paardrijspullen te koop zetten. Financieel kan ik het mij nu toch niet permitteren en een gratis verzorgpaard is niet te vinden in de omgeving.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:05

poetser schreef:
@HTM Hier in België zijn de knappe mannen toch wel schaars tegenover Nederland.

:(:)
Keer bij de oosterburen kijken?
Daar lopen ook veel knappe mannen rond :~ O:)

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:27

poetser schreef:
Ik krijg trouwens nog steeds telefoontjes voor die telefoon. Snap het echt niet, mijn nummer heeft er nooit bijgestaan en de advertenties zijn gelijk verwijderd nadat hij is opgehaald.

Vraag als er nog een keer iemand belt waar ze jouw nummer en de advertentie van de telefoon hebben gevonden?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:58

Hoe duur is t om n tshirt met de post te sturen? Gewoon 1 postzegel?

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:00

Nee, wel wat duurder. Tenzij je een shirt in een gewoon envelopje kunt krijgen..

Een postzegel is volgens mij voor post tot iets van 25/30 gram uit mijn hoofd.
Laatst bijgewerkt door upendo op 22-09-14 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:01

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:48

Ik heb mogelijk een koper voor mijn zadel, zij gaat kijken of ze het geld voorgeschoten kan krijgen en anders wil ze in 2/3x betalen (onder contract of wat dan ook). Ik ben er zelf niet zo happig op, heeft iemand hier ervaring mee?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:49

Kirsha schreef:
Ik heb mogelijk een koper voor mijn zadel, zij gaat kijken of ze het geld voorgeschoten kan krijgen en anders wil ze in 2/3x betalen (onder contract of wat dan ook). Ik ben er zelf niet zo happig op, heeft iemand hier ervaring mee?

Zou ik niet doen.
Laat dr dan maar wat langer sparen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:50

Ik zou haar lekker verder laten sparen tot ze hem wel kan kopen, want zonder geld gaat het zadel niet mee. Ze mag hopen dat als ze alles bij elkaar heeft gespaard dat je het zadel nog hebt, want je kan het beter verkopen aan iemand die wel meteen kan betalen. Straks raakt het beschadigd en kan ze alsnog niet betalen en heb jij een kapot zadel terug.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 13:55

Ja dat vond ik dus ook al. Als ik zoiets lees heb ik gelijk rampscenario's in mijn hoofd. Fijn om te horen dat het niet tussen mijn oren zit :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 14:03

Altijd het volledige bedrag eerst hebben ja. :)

Heb ik één keer gedaan. Iets verkocht, meisje wilde de verzendkosten achteraf overmaken, weet niet eens meer waarom. Daarmee akkoord gegaan. Nooit meer geld gezien natuurlijk.

Dus sindsdien.... :Y)

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 14:23

En zéker bij bedragen als wat een zadel kost ja, niks op afbetaling doen hoor! Hoe goed de intenties ook zijn, als het product eenmaal in huis is zijn de meeste mensen niet meer zo gemotiveerd om (op tijd) verder af te betalen...

Ik heb weer wat advertenties online gegooid dit weekend. De eerste vragen om extra foto's en dan vervolgens als je ze stuurt niks meer laten horen, onzinbiedingen en navragen wat er toch al in de advertentie staat zijn alweer binnen :Y) Zúcht....
Het is dat ik meer ruimte en wat extra geld voor mijn nieuwe zadel wil, anders had ik de boel weer van het internet af getrokken- ik erger me nu na 2 dagen alweer groen :+ Wat een hobby.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 17:14

vandaag ook goeie ervaring via FB. vanmorgen prijs overeengekomen, heb t meteen overgemaakt en zij heeft t op de post gedaan.
Als t pakket verder in orde is dan weer een fijne ervaring erbij :)

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 17:44

Pff ik meld me ook weer even aan. Ben een tijdje weggeweest maar sinds kort weer wat meer aan het verkopen op mp en facebook etc.

Word weer helemaal kriegel van de bieders, akkoord gaan, gegevens uitwisselen en foetsie.. Als je geen interesse hebt, maak dan geen afsprak!

En nu weer ook een muts. Krijg ik een bod incl. verzenden. Ging om een singel voor € 15,- (staan voor rond de € 20,- op marktplaats enzo. Bod incl. was € 16,95. Nou oké, maar dan verzend ik via Kiala. Krijg ik terug. Ja, maar dan maak ik € 15,- over. Juist.. nee dus.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 18:14

Zucht ik had ook weer een één of andere muts, begint al vanaf 11:00 uur te appen over een kledingstuk van €7,50. Of ik alles wilde opmeten en of het leuk zou staan op weet ik veel wat voor kleur laarzen etc. Ik ga even 1 uurtje sporten en ben dus even niet op de app. Ze vroeg of ze mocht komen passen, ik ja hoor geen probleem nadat ik even een uurtje niet online was. Vervolgens appt ze dat ze al voorzien is. Pffffff -:(-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 18:43

Sommige mensen zijn echt onwijs ongeduldig Mer! :n

Ik heb nu 2 mensen die beiden een product op willen halen. Ik ben bij beiden uiteraard bereid ze te ontvangen. Ik ben heel benieuwd of het daadwerkelijk doorgaat. :)

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:16

Hier eindelijk een goede ervaring via FB.
Oude fietsen van mijn vriend erop gezet, hij wou ze weggooien.
Nu de eerst al voor 10 euro verkocht :D
Hopen dat ze hem morgen echt ophalen, maar denk het wel.