Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Super gaaf weer! En tof dat je genoemd werd op beautylab!
Inmiddels heb ik door de jaren heen mijn hele eigen set bij elkaar gespaard! Ik krijg ook weer helemaal de kriebels om te gaan boarden als ik je verhaal zo lees, dat is er dit jaar nog niet van gekomen. Dat krijg je als je niet meer thuis woont en vaders aan het daten slaat
Een vriendin van me is momenteel een jaar door heel Amerika aan het trekken met een van (zo'n hele lange met 10 zitplaatsen) waar ze met 4 vrienden uit leeft. Zag gisteren toevallig nog foto's van haar van langskomen en het is niet zo fancy als jullie camper gaat worden (ze hebben gewoon de zetels eruit gesloopt, een paar matrassen en kledingrekjes neergelegd) maar ik kan er echt zo bij wegdromen

Yasmine schreef:Joyce, ik vind jouw blog zó leuk om te volgen! Lijkt me echt waanzinnig tof om zo'n project te hebben om aan te werken, alles uit te plannen, te ontwerpen.Een vriendin van me is momenteel een jaar door heel Amerika aan het trekken met een van (zo'n hele lange met 10 zitplaatsen) waar ze met 4 vrienden uit leeft. Zag gisteren toevallig nog foto's van haar van langskomen en het is niet zo fancy als jullie camper gaat worden (ze hebben gewoon de zetels eruit gesloopt, een paar matrassen en kledingrekjes neergelegd) maar ik kan er echt zo bij wegdromen
Het was ook echt al zo lang een droom van ons, ik kan het soms nog steeds niet geloven dat we dit nu echt aan het doen zijn. En nu maar hopen dat het straks ook echt zo leuk is, als we ons als die tijd voor hadden gesteld, haha. Zou toch best een domper zijn als we na de eerste trip zoiets hebben van "Nah, zo'n camper is toch eigenlijk helemaal niets voor ons!"
.