Help! Ik heb blijkbaar ooit iets perongeluk in m'n winkelwagentje gedaan. Nu wilde ik zonet wat bestellen maar dat kan niet omdat ik nog dingen niet betaald heb. Kan ik hier wat aan doen of moet ik het nu betalen? 3 keer hetzelfde horloge..
Wij hebben weleens gehad dat ik perongeluk op nu betalen klikte en dat we een claim kregen dat we het moesten betalen. Mijn moeder heeft toen gedaan alsof ze was gehackt en hoefde na lang zeuren niks te betalen aan de verkoper.
Alleen heb ik nu een vraagje, misschien is ie hier vaker gesteld alleen ik zit op mijn mobiel en dan doet ie moeilijk met 'doorzoek dit onderwerp'
Ik ben dol op eskadron en ik zie dat veel particulier aangeboden wordt tijdens veilingen. Ook zie ik dan hoeveel verzenden is binnen duitsland maar ik kan dan geen ander land aanklikken zoals NL. Zouden ze dan alsnog kunnen verzenden naar Nederland? Want stel je hebt het hoogste bod in een veiling, dan moet je toch verplicht betalen?
Ik weet wel dat je aan bedrijven kunt vragen of ze het naar NL willen verzenden maar ik weet het alleen nog niet van de particuliere verkopers en of dat ook zo is in de veilingen..
Rumpleteaser
Geplaatst: 31-03-14 17:10
Die zonnebrillen zijn leuk!
Hoe vallen die eigenlijk over het algemeen? Net zo klein als de kleding? Of juist breed, omdat ze soms unisex zijn?
Never_Mind
Geplaatst: 31-03-14 17:13
Ik heb vorig jaar een paar zonnebrillen op eBay gekocht (dit jaar trouwens ook weer ), maar die vielen gewoon net zoals de zonnebrillen hier. Ook niet extreem breed ofzo. Ben er erg blij mee, nog steeds
Hebben jullie ooit op ebay een zonnebril bestelt die best smal viel? Heb namelijk n best smal hoofd... Eigenlijk staat geen 1 bril me Maar chinezen hebben over t algemeen een kleinere kop, dus dacht, vraag t hier even
xkimmx
Geplaatst: 03-04-14 19:50
Zoals hier boven al gezegd is, vallen ze gewoon normaal! Naar onze ervaringen dan!