Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 22:36

daarom ben ik nooit zo happig op het laten langskomen van mensen. je weet maar nooit met wat voor ´gek´ je te maken kunt krijgen.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 22:47

Kentaro schreef:
suikermeisje, heb jij nog spullen/reactie mogen ontvangen??

Dat het iemand niet lukt om op de afgesproken dag te versturen zou nog kunnen (en als je het zaterdag naar de post brengt, gaat het daar toch pas maandag weg :P ), maar dan zou ik er toch alles aan doen om het de eerstvolgende werkdag zeker weg te brengen!!

Wel reactie, zou de code nog krijgen maar nog niets gekregen...

Ik hou niet van als mensen op die manier hun spullen willen verkopen :n

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 00:02

Gisteren zijn ze idd de inductieplaat komen ophalen.
Mevr. was er helemaal blij mee en bedankte mij helemaal en ook voor het vertrouwen in hun, echt super dat je de advertentie helemaal voor ons op gereserveerd gezet had. Hihihi toch wel leuk om te horen.
Waren binnen 3 minuten weer vertrokken.

Vandaag zelf eindelijk m'n bestelde tuig binnen gekregen. Over genomen van een bokker die nog niet zo heel lang lid was....
Morgen even goed invetten en passen.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 09:42

Hoppa, pakketje is binnengekomen :D
Nu weer even flink aan het bieden op een aantal glazen :P
Ze zijn echt ontzettend gaaf :P

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 14:39

Zo, vijfentwintig paginas bij gelezen. Was het topic kwijtgeraakt :P (kreeg geen mailtjes meer van nieuwe reactie).

Iedereen heeft weer lekker gehandeld zie ik, met een aantal nare dingen er tussen.

Hopen dat je zadel nou een keer verstuurd gaat worden papegra. Lijkt mij ook wel risicovol, een zadel op de post.. Heb dat toen met een shetlandertuigje wel gedaan, maar die had ik daarvoor al in het echt bekeken (en daarna op de weg naar huis spijt gekregen dus alsnog op laten sturen :P). Bleek helaas toch niet te passen. Maar met zadels lijkt me dat nog lastiger, om te beoordelen of het past of niet.

Nou ligt bij mij de verkoop een beetje stil omdat ik op Terschelling zit voor stage en al mijn verkoopbare spullen bij mijn ouders zijn, maar wil binnenkort weer vanalles erop gooien.
Aankoop wel wat meer, maar veel biedingen gedaan en erg weinig reactie dus dat is erg jammer..

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:12

Ik hoop ook echt dat vandaag mijn bestelde pakketje op de post gaat

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:20

Yeah weer eenbod geaccepteerd :p

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:42

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:44

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:48

Vind je dat echt ?
Als je online kunt komen, kan je toch ook antwoord geven ?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:52

Ja ik vind je ook vrij negatief.

Ik heb bokt als startpagina, dus als ik internet aanklik kom ik automatisch online..
Als ik zie dat ik een berichtje heb, lees ik dat vaak even snel en reageer ik later.. Niet iedereen heeft altijd ´even´ tijd om ´snel´ te reageren, zo raar vind ik dat echt niet

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:56

Shirley schreef:
Vind je dat echt ?
Als je online kunt komen, kan je toch ook antwoord geven ?

Ik lees soms mijn PB's op de telefoon, en reageer dan niet, omdat het echt niet makkelijk is, en er dan veel fouten in staan.

En vind als mensen een dag niet reageren nog niet zo erg, tenzij ze beloofd hebben om antwoord te geven.

Papegara

Ik heb de verkoper van mijn zadel ook vaak gebericht, is ze tussendoor ook 1 a 2 maal online geweest en geen reactie gehad. Heb haar niet gestalkt en rustig afgewacht, uiteindelijk kreeg ik dezelfde dag toen ze voor de 3e keer inlogde reactie. :) Misschien lezen op mobiel in de pauze? niet terug kunnen reageren of moeten weg? je weet het nooit!

Kirsha

Shirley, ik denk eigenlijk dat het hier om een vrij jong meisje gaat (zie profiel en de fora waarin ze post). Moet misschien een en ander overleggen met haar ouders ofzo, en die zullen misschien aan het werk zijn. Ik roep ook maar wat hoor :P Ik denk niet dat deze verkoper nu onbetrouwbaar is omdat ze laat antwoordt, maar irritant is het wel een beetje als het wel wordt gelezen maar niet gereageerd. Maar aan de andere kant, zoals Geryon ook al zegt, er zit nog maar een dag tussen :)

Wel een mooi zadel trouwens! :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 15:57

Ja, is een jong persoon. dus Zou er iets langer de tijd aan geven.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:04

Ze is 27 ...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:10

Aan de hele opstelling van de advertentie zie je al af dat die verkoopster niet heel fanatiek met de verkoop bezig is :P

Vind het dan ook niet heel onverwachts dat er niet super snel gereageerd wordt, kan inderdaad best iemand zijn die wel even snel berichtjes leest maar bvb. geen tijd of info paraat heeft om te antwoorden, en dat 's avonds wil doen. Kan dan in de avond ook wel een keer erbij inschieten, maar de volgende avond zou ik persoonlijk dan toch wel graag iets horen :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:51

Wat zijn jullie allemaal mild en geduldig :o

Ik heb een hekel aan gebrekkige communicatie, zeker als ik mijn ongerustheid al via PB heb kenbaar gemaakt aan de verkoopster, verwacht ik toch eigenlijk een wat vlottere afhandeling -O-

Ben nu toch wat huiverig om geld over te maken ( als ik de gegevens tenminste zou krijgen ... )

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 16:55

Maar om 'niet snel reageren' meteen af te schilderen als 'niet betrouwbaar'... Ik had laatst ook een advertentie online staan, maar in dat weekend was ook een festival. Niet iedereen heeft altijd veel tijd om snel te reageren.

En over het niet vertrouwen.. Dan haal je het zadel op, betaal je het dan ook. Weet je zeker dat je het zadel hebt.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:19

Als het niet aan de andere kant van het land was, deed ik dat graag ;)

Maar vind dan niemand het vreemd dat de verkoopster gewoon meerdere keren online is ( net weer toevallig ) en dan dus niets laat horen ?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:28

Shirley schreef:
Als het niet aan de andere kant van het land was, deed ik dat graag ;)

Maar vind dan niemand het vreemd dat de verkoopster gewoon meerdere keren online is ( net weer toevallig ) en dan dus niets laat horen ?

Ik kom ook vaak online, zonder dat ik echt online ben...
Iets met automatisch inloggen :)*

Heb bij Facebook het zelfde.
Gelukkig begint die te piepen zodra iemand ergens reageert.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:29

Zie nu ineens je pakje !

Gefeliciteerd, HTM en nog vele jaren *\o/*

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:32

Soms is het erg vervelend ja, maar in deze situatie vind ik het allemaal nog wel meevallen. Doe het zelf ook weleens en dan reageer ik pas later met de laptop.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:40

Met mijn spullen geen vooruitgang.
Mevrouw komt wel op bokt, maakt een topic aan maar kan mij niets terugsturen 8)7

Hoe kan ik dit nu verder regelen? Ik heb geen zin 3 weken te moeten wachten op tweedehands spullen...
Iemand tips voor me? Wat te PB-en?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 17:48

Ik heb het ook wel eens hoor dat ik geen tijd heb om te antwoorden, maar wel even snel benieuwd ben wat voor nieuwe berichten er zijn en dat vast even snel-snel lees :)

Dat is trouwens ook precies de reden waarom ik niet hou van al die nieuwerwetse zooi (al sinds MSN en ICQ enzo :P ) omdat je dan altijd gezeik krijgt van mensen die vinden dat je 24-7 tot hun beschikking moet staan en pissig worden als je niet direct reageert :P

(bedoel ik jou niet mee hoor Shirley, ik weet dat jij op zich wel liev bent :P )