Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadineex schreef:Hello!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!!
Ik heb donderdag een schoolfeest, en nu moeten we verkleed als iemand uit een film.. Lastig dus. Misschien hebben jullie een idee? (ik wil niet meteen een heel pak ofzo kopen haha)
xWildrose schreef:Hallo, ik kom hier even binnen vallen geheh.
Nou ik heb voor kerst een outfit, nu is het zo dat ik tweede kerstdag uitga en ik er niet van houd om in jurkjes rond te lopen met uitgaan haha. Ik ben al niet zo'n jurkjes mens dus het is al een heuse stap dat ik met kerst zelf een jurkje aan heb haha. Nu ben ik dus op zoek naar een leuke shirtje/top of iets. Het liefst niet meer dan 25 euro eigenlijk. En dus wel een beetje feestelijk, maar niet een strak shirtje dat past niet bij mijn figuur, ik heb last van buikvetjes haha ;') Dus als iemand iets weet hihi?
Nadineex schreef:Goeie vraag, gewoon lekker simpel hahagewoon zoals hieronder, spijkerbroek met blousje trui of vestje en gewoon gympen of mn laarsjes, niet echt een bepaalde kledingstijl denk ik
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... 6742_n.jpg
maroescha schreef:Argh, eigenlijk alles van mijn pakket is veel te groot. K heb altijd maat 34 en nu is alles veel te wijd enzo.. Raar en jammerhad 1 hele leuke blouse erbij, maar die is echt veel te wijd.