Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:de BV Nederland gaat failliet als iedereen stopt met roken
katiavl schreef:Of rokers hebben slechte lichaams hygiene daarom roken ze
RedPassion schreef:In theorie is dat een leuk idee, maar in de praktijk heb je niks aan die aparte gedeeltes. De rook blijft niet braaf aan de rokerskant, dat verspreidt zich gewoon door de hele ruimte
Lizzle schreef:Ach, dan gaan we maar over op de pure wiet.
Jiviejik schreef:Ik spaar geld uit.. Blijf sneller een avondje thuis als ik niet eens mag roken bij het stappen etc
Ilzjuh schreef:RedPassion schreef:In theorie is dat een leuk idee, maar in de praktijk heb je niks aan die aparte gedeeltes. De rook blijft niet braaf aan de rokerskant, dat verspreidt zich gewoon door de hele ruimte
Jawel hoor, dit kan wel degelijk werken, ik spreek uit ervaring.
RedPassion schreef:Als je echt veel last van je luchtwegen hebt (zoals mijn moeder) helpt dat helaas niet.
Ilzjuh schreef:Gewoon een kwestie van boven elke tafel goede afzuigdingen, en dan merk je er in het niet-rokersgedeelte niks van hoor. Hebben de meeste restaurants hier.
MISTRAL94 schreef:Maar ach die mensen met longaandoeningen zeuren alleen maar (tenminste dit krijg ik al jaren naar mijn hoofd geslingerd)
Caroline1985 schreef:lieve echwel, niet elke roker is zo asociaal om het in je gezicht te blazen hoor. Ik voel me al opgeaten als ik een sigaretje buiten wil opsteken als er mensen lopen.. Maar dan zal ik wel de enige zijn ofzo? Je moet niet iedereen over 1 kam scheren!
Thanks!
Even ontopic: Ik snap best dat er een rookverbod gaat komen, misschien is het dan makkelijker voor mij om te stoppen! En ik snap dat ik heb zelf ook last van mijn luchtwegen helemaal na eeen avondje stappen, maar ja rook zelf. Dus laat dat verbod maar komen misschien goed moment om ECHT te stoppen!
Caroline1985 schreef:Ja Katiavl dat blijkt dan inderdaad.. Jammer dat die er zijn!
slimmerik schreef:Ja, ik ken gelukkig ook meer sociale al a-sociale rokers hoor.Maar ik ken er maar genoeg dat als je in het cafe zit en een keertje hoest, ze expres nog eens een flinke bal rook je richting opblazen.