Meer mensen die stijldansen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: Meer mensen die stijldansen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 10:35

Ik heb zondag audities voor het salsa demo-team :D Spannend :D
En dan wordt het toch ook eens tijd dat ik ook een paar knappe dansschoenen aanschaf. Dans nu nog op van die platte. Weet iemand waar je bij mij in de buurt dansschoenen kunt kopen toevallig?

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:47

@Goldie: Dat is inderdaad spannend! Misschien kunnen ze je bij de dansschool wel een winkel aanraden.

Over het algemeen vind ik latin dansschoenen met een hoge hak het mooist, maar ik snap niet hoe jullie daarmee overweg kunnen! :D

Nu jullie toch bezig zijn, zal ik mijn dansschoenen ook even showen. De keuze was vrij eenvoudig, als je afknapt op gaatjes en lak dan blijven er een stuk of twee modellen over. :D Haha.
Afbeelding

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:09

joyce2 schreef:
ik ben 1.75 en dan dus nog die hak erbij ;) Maar ik heb niet van die elegante benen, ze zijn niet mooi recht als ik zonder hak sta en met hak zien mn benen er dus veel mooier uit, kan ik ze mooier doorstrekken en het is idd een heel stuk eleganter! Terwijl ik soms ook mensen zie die al heel elegant kunnen dansen op van die training sneakers!

Ik heb van mezelf ook megaknokige, dunne benen. Met een hak trekt mijn knie wat naar binnen - dat ziet er veel mooier uit.

Mooie schoenen, Sander!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 22:04

Die schoenen zijn inderdaad ook mooi :) .

Ik heb ook al besloten welke ballroomschoenen ik ga nemen :D .
Ze worden voor me besteld in verschillende maten, en dan op de ''schoenen\'' beurs bij ons op de dansschool ,dat is eens in de zoveel tijd..

Dan kan ik ze passen en meteen meenemen :D.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:12

Ik heb schoenen die hierop lijken:
http://www.diamant.net/de/damen_latein_ ... 0-040.html

Zelfde merk, zelfde model maar het deel van de neus met dat patroon is bij mij zwart gaas. De hak is 6,5 centimer, wat voor mijn doen qua schoenen erg laag is, ik ben hoger gewend :+
Maar voor dansen zijn ze prima, twijfelde tussen deze of een paar met een 7,5 hak, die hak was beter maar deze schoenen zaten bij de neus toch een flink stuk lekkerder. :Y)

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 19:02

Ik had gisteren afdansen, maar meeeeeeeensen wat dansten wij beroerd....ik heb in weken niet zo slecht gedanst!! De ballroom ging al niet helemaal soepeltjes, maar bij de latin was mijn vriend uit de maat, en de dnaslerares zat hardop mee te tellen in de hoop dat hij het hoorde, en ik zei een paar keer uit de maat... uiteindelijk ben ik maar stil gaan staan omdat hij het maar niet door had!! En in de rumba sloeg hij 2 passen over waardoor we niet meer gelijk waren, en hij mij maar aankijken van wat doe je >;) Het ging niet echt lekker in elk geval :') _O-

Volgende week de cijfers, ik ben benieuwd wat het wordt... of eigenlijk wil ik het niet weten! :=

ach... we zaten er in elk geval smetteloos uit :=

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:59

Ow das balen zeg....

Ik zit in het demoteam voor salsa :Y)

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:48

Super goldie!! viel de auditie mee?

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 22:10

Haha ja was echt appeltje eitje :)) Wel gezien wat we uiteindelijk gaan doen en alles moet strikt geheim blijven :P Eerste optredens staan in augustus dus wordt aanpoten :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 08:29

Gaaf hoor! Heel veel succes en plezier met trainen, maar dat zal wel lukken! Een oud collega van me zit ook in zo'n salsa show/demo team, k heb daar wel eens filmpjes van gezien, echt heeeel erg gaaf!

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 15:01

Hoi! nou we hebben gisteren ons diploma gehad hoor!! In combi met een beachparty, er lag echt zand in op de dansvloer! echt geweldig, ben wel beetje brak nu :=

Maar de cijfers vielen niks tegen!! vooral niet omdat we dus vrij beroerd hebben gedanst, vooral in de latin heeeel veel fouten. Dus ik ben benieuwd wat de cijfers hadden kunnen zijn als we in de maat hadden gedanst, netjes, gecontroleerd en zonder fouten!

Engelse wals: 9
Tango: 9+
Slow Fox: 8,5
Quickstep: 9-
Chacha: 8
Rumba: 8,5
Jive: 9-
Samba: 8+
Paso: 8+

niet verkeerd he? Ik denk dta we gemiddeld iets hoger hadden kunnen hebben, maar dit viel me al niks tegen met hoe het ging!
Ballroom:
Afbeelding
Latin:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier kunnen jullie misschien een beetje zien hoe ik mijn haar heb:
Afbeelding

lijntjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 15:07

Nette cijfers hoor! Gefeliciteerd!
Foto's zien er ook erg leuk uit ;)
Ook erg leuk dat ze er een thema aan gaven.
Voor wat dansde je af??

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 15:12

Ooehw, nette cijferlijst, mag je niet ontevreden over zijn ;)

Ik kreeg van de week een bericht in mn mailbox, dat de eigenaars van de dansschool er inderdaad mee stoppen en ik hoorde via via dat de mensen die het misschien over zouden gaan nemen, het ook allemaal niet rond konden krijgen met een nieuwe dansschool (worden wel panden verhuurd, maar voor max. 2 jaar, dus dan kun je nooit iets opbouwen). Ik was er al bang voor... Maar aan de andere kant, als ik een danspartner vind, kan ik misschien gaan dansen bij Parmentier in A'foort, dat zit straks op loopafstand van het huis wat mn vriend en ik gekocht hebben.

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 15:25

loopafstand is helemaal handig!!

Ik danste af voor topklasse 3 *D en was ook zeker niet ontevreden!

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-09 15:41

wow hahah dat is heel wat topklasse 3 :P

Ik heb vrijdagavond afgedanst voor brons hahaha :P
wel met 2 x lof. had 4 keer een 8 en voor m'n cha cha cha en jife een 8,5

Sjapaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-09 16:00

Dat is heel netjes hoor bloempje!! en gewoon lekker door blijven dansen, dan kom je vanzelf bij topklasse 3!

Lady_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 16:43

Zo :) Geslaagd, dus nu maar op zoek naar een dansschool in Zuid-Limburg. En naar een partner, ook altijd handig.

Ik heb mijn oog laten vallen op dansschool Clara Lamar, maar da's weer 50 minuten weg van M'stricht, en ik weet niet of ik élke keer weer zo ver wil reizen voor dansles...
*zucht* het leven is moeilijk :+

Snader, waar woon jij dan? O:) *hinthint*

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:09

Gefeliciteerd met het halen van je diploma! Op internet zag ik dat er ook twee dansscholen in Maastricht zitten (Beats & Bars, Bernaards). Je kan natuurlijk overal een proefles nemen om te kijken welke dansschool je het fijnst en gezelligst vindt. :) Of heb je dat al gedaan? Heel veel succes met het zoeken van een dansschool en een danspartner en kom zeker even langs als je begonnen bent. Het is altijd leuk om te horen of het dansen je bevalt!

P.S. Haha. Maastricht ligt iets uit de richting: regio Rotterdam. :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:46

Gaat iedereen volgend jaar door met dansen?

Edit: bedoel meer komend seizoen ipv volgend jaar ;)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 20:35

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:16

Ja ik ga waarschijnlijk wel door met dansen. Iig met Latin en misschien ook nog met ballroom :P

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:16

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:17

Hee!

Ik ga ligt eraan hoe het mt me danspartner zijn studie samenloopt ook door met dansen. :) En dan sowieso ballroom. :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 10:25

eempiej schreef:
Goldie schreef:
Ik heb vandaag weer demo training gehad. We leren echt zulke gave dingen :Y) Vind het zo leuk :D
Wil ook nog dansschoenen gaan kopen, denk dat het deze worden: http://www.nicodanssport.com/Foto/1000/ ... 2%20cm.jpg

Heeeeeeeey die schoenen heb ik!!!!

Haha oke :D En dansen ze lekker :P?

Snader

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 12:11

Wij gaan gewoon door, alleen moeten we ons nog inschrijven. :P Dat schiet er telkens bij in door onze drukke weekenden.