Dat krijgen ze dan weer te horen

Het is nooit goed
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

runningkawa schreef:Ik denk dat er genoeg bewijs voorbij is gekomen in dit topic
ik ben geen reader, dus ik mag niet zeggen dat ik er in geloof, maar jullie mogen wel zeggen dat het onzin is?
mooie discussie zal dat worden
rockemuiz schreef:Horsie, ik heb er niks meer aan toe te voegen
Debo schreef:Cayenne schreef:Met readen heb je ook niets "tastbaars" als bewijs, dus ik denk dat daar ook veelal het probleem zit.
ach ja ik heb ook allerlij ziektes waar de dokters niets van kunnen maken.... maar toch heb ik ze. Maar eigenlijk zijn ze er niet omdat de dokters het niet kunnen vinden?
Diablo schreef:Cayenne schreef:Met readen heb je ook niets "tastbaars" als bewijs, dus ik denk dat daar ook veelal het probleem zit.
Ja dat klopt natuurlijk. Ik denk dat daarom ook geopperd werd een 'test' te doen, zodat in ieder geval de ongelovigen hier het tegendeel bewezen kon worden. Dan is het nog niet tastbaar natuurlijk, maar ik denk dat ze een medebokker wel zullen geloven (die dus eerst absoluut niet in readen geloofde), toch.....?
Debo schreef:maare slimmerik andwoord eens.... ga je naar de kerk?
slimmerik schreef:runningkawa schreef:ja ze geven minder, maar geen...zeldzaam als je blijft melken...
En zo geeft een koe ook wel eens minder...goh wat dan?
Is ook niet altijd een verklaring voor
Ja, dierenarts bellen en onderzoeken....wordt het niks meer dan...(je weet wel)

Cayenne schreef:Dan krijg je dus al snel het label "psychisch wat mis mee" in deze maatschappij.
mischien moet ik mezelf dan maar oplaten nemen
slimmerik schreef:Debo schreef:maare slimmerik andwoord eens.... ga je naar de kerk?
Ja, met rouw en trouw...
Debo schreef:Cayenne schreef:Dan krijg je dus al snel het label "psychisch wat mis mee" in deze maatschappij.
nee nou word ie helemaal mooi, ben ik nog gek ookmischien moet ik mezelf dan maar oplaten nemen
Ik zeg alleen dat er in deze maatschappij wel zo geoordeeld wordt. Het persoonlijk opvatten was helemaal niet nodig
beetje jammer dat je dan toch zo reageert.
Debo schreef:hihihi laat me niet lachen er is hier maar 1 iemand die geen verstand van dieren heeft
even een offtoppic vraag slimmerik ga jij toevallig elke zondag naar de kerk?

Debo schreef:slimmerik schreef:
Ja, met rouw en trouw...
laat ik het anders vragen, geloof je in "god"?
En op die vergelijking ga ik dus niet in... Imo zéér verwerpelijk.
heb dit voorval opgezocht op internet, en inderdaad, het bleek nog waar te zijn ook
Dan geloof ik dus wel in dat soort dingen, maar dan is er ook concreet bewijs. Zij had immers nooit kunnen weten dat de piloot was op de plek die zij vanaf de kaart aanwees. Debo schreef:ben je zo dom of doe je maar alsof? Voor jou is een dier een gebruiksvoorwerp... als je zo over dieren denkt heb je gewoon geen verstand...