Seks op eerste date funest voor relatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SuperPepeijn

Re: Seks op eerste date funest voor relatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:16

Mayo, als het écht zo goed bevalt, dan betekent dat misschien wel dat je meer voor diegene voelt dan je eigenlijk zou denken.

En als je de uitkomst van het onderzoek moet geloven, dan heb je met die one-night-stand zelf gelijk de mogelijkheid op een leuke relatie een beetje ondermijnd.

Niet vervelend bedoelt hoor, maar ik begin steeds meer de logica ervan te zien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:17

Hm heb er nog steeds moeite mee dat vriendje zo makkelijk het bed in dook met jan en alleman. (voor onze relatie hoor)
Houd je toch altijd in je achterhoofd. Had ik beter niet kunnen weten misschien.

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:23

dat hier uberhaubt onderzoek naar gedaan is....
dat zegt wel iets over de wereld dat dit soort dingen gebeuren...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:25

Kijk naar Robbie Williams, elke nacht 1 of meerdere schatjes als hij wil, maar wat hij echt wil is de grote liefde, gezinnetje.

Ik denk niet dat hij die in zijn one-night stands zoekt. Die dames hebben hun kans verkeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:26

ladylay schreef:

Hoezo?? Alles word onderzocht.. Maar dan ook echt alles, dus zo gek is het niet..

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:47

SuperPepeijn schreef:
Mayo, als het écht zo goed bevalt, dan betekent dat misschien wel dat je meer voor diegene voelt dan je eigenlijk zou denken.

En als je de uitkomst van het onderzoek moet geloven, dan heb je met die one-night-stand zelf gelijk de mogelijkheid op een leuke relatie een beetje ondermijnd.

Niet vervelend bedoelt hoor, maar ik begin steeds meer de logica ervan te zien.

Als je mijn posts heb gelezen in dit hele topic dan kan je dat er ook uit opmaken Ja Ken hem al lange tijd, later kwamen er gevoelens en spanning en toen de date en daarna meer dates Haha! Hij heeft ook gevoelens voor mij en samen hebben we het zo leuk. Maar over het écht goed bevallen in de zin wat jij zei, daar doelde ik op de sex die érg goed beviel en nog steeds bevalt *LOL*

Ik zie wel of het een relatie word, zo ja dan is het leuk, zo nee dan is het zo ook leuk (en lekker Haha!) Maar ik weet zelf nieteens of ik uit ben op een relatie Knipoog

En daarnaast zo'n onderzoek is leuk, maar ik geloof de uitkomst nooit helemaal. Zal misschien best een kern van waarheid in zitten. Maar er zijn ook zat uitzonderingen, zo blijkt het al uit dit topic. Misschien hebben ze precies een enorme groep 'strikte' mensen geïnterviewd, je weet het niet Lachen

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:49

Relaxed schreef:
ladylay schreef:

Hoezo?? Alles word onderzocht.. Maar dan ook echt alles, dus zo gek is het niet..

klopt..idd maar zoiets....dit soort dingen ......
dan weet ik genoeg Lachen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:52

Trouwens ik ga niet met een vent op de eerste date in bed liggen als ik zeker weet dat het voor 1 keer is. De soort van relatie (geen idee hoe ik het moet noemen Haha!) was er al in het geheel (we belden, mailden, smsten elkaar 24/7 haast en zagen elkaar regelmatig), alleen de sex nog niet. Toen met de eerste échte date wel na afloop. Daarvoor kenden we elkaar dus al wel best goed en elkaar regelmatig gezien, gesproken etc en al een keer wat wezen drinken op de dag en elkaar meegemaakt met stappen. Het was dus niet dat ik me praktisch voor moest stellen voordat we in bed stapten *LOL*
Laatst bijgewerkt door Mayo op 18-06-07 12:53, in het totaal 1 keer bewerkt

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:53

Om even in te haken op de reactie van Suus, laten we het eens omdraaien dan. Zouden jullie het niet erg vinden als jullie vriendje het met zomaar iedereen zou doen/gedaan heeft? Of hebben jullie meer bewondering voor een jongen die toch wacht tot er iets meer speciaals om de hoek komt kijken? En heeft diegene dan ook meer kans op een leuke relatie met jullie?

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:56

Ik zie mijzelf niet onder de noemer jullie. Ik ben niet van de one night stands of zomaar sex met iemand. Ik moet wel écht gevoelens hebben en weten dat die ander dat ook heeft, anders komt hij m'n bed niet in Lachen

Ik moet zeggen dat ik nooit vraag naar het voormalige sexleven, dat wil ik niet weten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:57

@SP Ik ben uiterst voorzichtig met mannen die of bekend staan als player of die op mij overkomen als een player.. Ze mogen mij eerst het tegendeel gaan bewijzen... Ja

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 12:58

Mijn vriendje wilde abslouut wachten met vrijen.. Want zijn idee "hoe eerder de sex, hoe eerder de relatie klaar is" was tot dan toe steeds uitgekomen.. Ik zal je eerlijk zeggen dat ik er best moeite mee heb gehad, zo'n lief joch naast je op de bank of in bed en er verder behoorlijk 'vanaf moeten blijven'.. je gaat ook een beetje aan jezelf twijfelen Bloos

Uiteraard hebben we de achterstand van die eerste 6 weken inmiddels ruim ingehaald Knipoog

SuperPepeijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 12:59

Mayo schreef:
Ik zie mijzelf niet onder de noemer jullie.
De vraag was aan iedereen, voor en tegenstanders Haha! Om zo te zien of het onderzoek misschien toch wel (of niet) een kern van waarheid heeft Haha!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:01

Kan best zijn, maar voordat ik een stempel krijg die niet bij mij hoort Knipoog

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:02

Trouwens met mijn ex had ik na 3 dagen sex en uiteindelijk hebben we zelfs 1,5 jaar samengewoont en is het om heel andere redenen uitgegaan. Gok dat 3 dagen ook nog binnen dit onderzoek valt Clown

cooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:09

Mayo schreef:
Trouwens ik ga niet met een vent op de eerste date in bed liggen als ik zeker weet dat het voor 1 keer is. De soort van relatie (geen idee hoe ik het moet noemen Haha!) was er al in het geheel (we belden, mailden, smsten elkaar 24/7 haast en zagen elkaar regelmatig), alleen de sex nog niet. Toen met de eerste échte date wel na afloop. Daarvoor kenden we elkaar dus al wel best goed en elkaar regelmatig gezien, gesproken etc en al een keer wat wezen drinken op de dag en elkaar meegemaakt met stappen. Het was dus niet dat ik me praktisch voor moest stellen voordat we in bed stapten

Dan gaat het hier ook niet om de eerste date, want je had al wel met hem afgesproken en wat gaan drinken. Onder de eerste date versta ik dat je elkaar tegenkomt in een kroeg en dan uitgaat, of je spreekt ergens af in een kroeg met een jongen die je die avond hebt leren kennen.

Niet dat je al regelmatig belde, of smste of uitging samen, want samen uitgaan staat bij mij gelijk gaan aan een date Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:10

Mijn partner wilde ook wachten, ik dacht er anders over Knipoog.

Om op jouw vraag antwoord te geven SP... Ik heb er geen moeite mee als mijn vriend meerdere one night stands heeft gehad voor mij. Dit is de 21e eeuw, ik ben ruimdenkend en een mens heeft ook zo zijn/haar behoeften. Als er 2 mensen zijn die elkaar aantrekkelijk vinden of wat dan ook en die willen dat met elkaar gaan delen, prima toch Haha!? Mits ze beide single zijn dan Knipoog.

Uiteindelijk gaat het erom of hij MIJ speciaal vind en ik hem. Daar moet je al wel achter zijn voor je sex hebt met elkaar, of dat nu de 1e date is of pas de 20ste.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 13:54

cooper schreef:
Mayo schreef:
Trouwens ik ga niet met een vent op de eerste date in bed liggen als ik zeker weet dat het voor 1 keer is. De soort van relatie (geen idee hoe ik het moet noemen Haha!) was er al in het geheel (we belden, mailden, smsten elkaar 24/7 haast en zagen elkaar regelmatig), alleen de sex nog niet. Toen met de eerste échte date wel na afloop. Daarvoor kenden we elkaar dus al wel best goed en elkaar regelmatig gezien, gesproken etc en al een keer wat wezen drinken op de dag en elkaar meegemaakt met stappen. Het was dus niet dat ik me praktisch voor moest stellen voordat we in bed stapten

Dan gaat het hier ook niet om de eerste date, want je had al wel met hem afgesproken en wat gaan drinken. Onder de eerste date versta ik dat je elkaar tegenkomt in een kroeg en dan uitgaat, of je spreekt ergens af in een kroeg met een jongen die je die avond hebt leren kennen.

Niet dat je al regelmatig belde, of smste of uitging samen, want samen uitgaan staat bij mij gelijk gaan aan een date Knipoog

Maar ik ging voorheen niet samen uit, hij was alleen in dezelfde tent Haha! Maar goed, ik begrijp wat je bedoeld. Maar daarom was het dus voor mij wel een eerste date, omdat het voor het eerst in de avond wat afspreken was Haha! Ja iets gaan drinken op de dag kan je ook als date zien eventueel Lachen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:23

SuperPepeijn schreef:
Om even in te haken op de reactie van Suus, laten we het eens omdraaien dan. Zouden jullie het niet erg vinden als jullie vriendje het met zomaar iedereen zou doen/gedaan heeft? Of hebben jullie meer bewondering voor een jongen die toch wacht tot er iets meer speciaals om de hoek komt kijken? En heeft diegene dan ook meer kans op een leuke relatie met jullie?

Ja ik heb daar dus moeite mee. Als hij zo met mij zo snel het bed in duikt doet hij dat met een ander ook. Het opbouwen van vertrouwen voor een relatie is daar bij mij al mee beschadigd.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:31

Maar aan de andere kant, als hij zo snel met jou het bed induikt, ben jij even snel met hem het bed in gedoken... Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:34

SuperPepeijn schreef:

Kijk, ieder heeft een verleden, de één wat meer dan de ander...De vriendjes die ik heb gehad, waren serieus afgelikte boterhammen. Ziek was ik daar van, puur vanwege het feit dat elke vrouw die we tegenkwamen op straat, hij daar wel mee in bed had gelegen. Dan ga je jezelf ook niet erg bijzonder voelen, want je bent immers al de zóveelste uit hun lijstje.
Dat heeft met mijn eigen onzekerheid te maken denk ik, niet met hun verleden..maar de gedachte dat er na jou net zo snel weer iemand anders in zijn leven kan zijn..dan heeft het allemaal niet veel betekend...en dat bleek gezien mn beste vriendin van toen meteen op hem dook en 2 andere vriendinnen ook.
Nu krab ik mezelf wel ff extra op mn hoofd als ik hoor dat als ik een potentiele kandidaat tegen zou komen, al heel erg veel vrouwen in het nest heeft gehad..Tuurlijk kan iemand veranderen en als er de klik is en je voelt je beide goed met elkaar, sja dan neem je dat verleden voor lief..maar toch, toch zijn die mannen wel speciaal soort mannen en ik vraga me af of ik dat ooit nog wel wil.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 14:46

Suzanne F. schreef:
Ja ik heb daar dus moeite mee. Als hij zo met mij zo snel het bed in duikt doet hij dat met een ander ook. Het opbouwen van vertrouwen voor een relatie is daar bij mij al mee beschadigd.

Hij is de vader van je kind, toch? Hoeveel bevestiging heb je dan nog nodig Knipoog?

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:24

Mijn vriend wilde op de eerste date wachten, ik niet Haha!

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:29

Anoukie schreef:
Mijn partner wilde ook wachten, ik dacht er anders over Knipoog.

@ Wienna Haha! *LOL*.

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 15:29

hahahahaha Haha! Haha!