Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladylay schreef:dat hier uberhaubt onderzoek naar gedaan is....
dat zegt wel iets over de wereld dat dit soort dingen gebeuren...
SuperPepeijn schreef:Mayo, als het écht zo goed bevalt, dan betekent dat misschien wel dat je meer voor diegene voelt dan je eigenlijk zou denken.
En als je de uitkomst van het onderzoek moet geloven, dan heb je met die one-night-stand zelf gelijk de mogelijkheid op een leuke relatie een beetje ondermijnd.
Niet vervelend bedoelt hoor, maar ik begin steeds meer de logica ervan te zien.
Relaxed schreef:ladylay schreef:dat hier uberhaubt onderzoek naar gedaan is....
dat zegt wel iets over de wereld dat dit soort dingen gebeuren...
Hoezo?? Alles word onderzocht.. Maar dan ook echt alles, dus zo gek is het niet..
Mayo schreef:De vraag was aan iedereen, voor en tegenstandersIk zie mijzelf niet onder de noemer jullie.
Mayo schreef:Trouwens ik ga niet met een vent op de eerste date in bed liggen als ik zeker weet dat het voor 1 keer is. De soort van relatie (geen idee hoe ik het moet noemen Haha!) was er al in het geheel (we belden, mailden, smsten elkaar 24/7 haast en zagen elkaar regelmatig), alleen de sex nog niet. Toen met de eerste échte date wel na afloop. Daarvoor kenden we elkaar dus al wel best goed en elkaar regelmatig gezien, gesproken etc en al een keer wat wezen drinken op de dag en elkaar meegemaakt met stappen. Het was dus niet dat ik me praktisch voor moest stellen voordat we in bed stapten
cooper schreef:Mayo schreef:Trouwens ik ga niet met een vent op de eerste date in bed liggen als ik zeker weet dat het voor 1 keer is. De soort van relatie (geen idee hoe ik het moet noemen Haha!) was er al in het geheel (we belden, mailden, smsten elkaar 24/7 haast en zagen elkaar regelmatig), alleen de sex nog niet. Toen met de eerste échte date wel na afloop. Daarvoor kenden we elkaar dus al wel best goed en elkaar regelmatig gezien, gesproken etc en al een keer wat wezen drinken op de dag en elkaar meegemaakt met stappen. Het was dus niet dat ik me praktisch voor moest stellen voordat we in bed stapten
Dan gaat het hier ook niet om de eerste date, want je had al wel met hem afgesproken en wat gaan drinken. Onder de eerste date versta ik dat je elkaar tegenkomt in een kroeg en dan uitgaat, of je spreekt ergens af in een kroeg met een jongen die je die avond hebt leren kennen.
Niet dat je al regelmatig belde, of smste of uitging samen, want samen uitgaan staat bij mij gelijk gaan aan een date
SuperPepeijn schreef:Om even in te haken op de reactie van Suus, laten we het eens omdraaien dan. Zouden jullie het niet erg vinden als jullie vriendje het met zomaar iedereen zou doen/gedaan heeft? Of hebben jullie meer bewondering voor een jongen die toch wacht tot er iets meer speciaals om de hoek komt kijken? En heeft diegene dan ook meer kans op een leuke relatie met jullie?
SuperPepeijn schreef:Om even in te haken op de reactie van Suus, laten we het eens omdraaien dan. Zouden jullie het niet erg vinden als jullie vriendje het met zomaar iedereen zou doen/gedaan heeft? Of hebben jullie meer bewondering voor een jongen die toch wacht tot er iets meer speciaals om de hoek komt kijken? En heeft diegene dan ook meer kans op een leuke relatie met jullie?
Suzanne F. schreef:Ja ik heb daar dus moeite mee. Als hij zo met mij zo snel het bed in duikt doet hij dat met een ander ook. Het opbouwen van vertrouwen voor een relatie is daar bij mij al mee beschadigd.
Anoukie schreef:Mijn partner wilde ook wachten, ik dacht er anders over.