Goed, gisteren de uitslag van de EEG gehad, hierop was (gelukkig) geen enkele epileptische activiteit te zien. De trekkingen die ik vorige week dinsdag (en afgelopen maandag) in mijn hand had blijken dus niets te maken te hebben met de epileptie. Waarschijnlijk heeft het met nawerkingen van chemo's te maken 
Op het moment gaat het goed met me, ik merk dat nu ik een tijdje geen chemo krijg ik goed opknap en er ook weer wat gezonder uit ga zien (ipv lijkbleek
)
! Ik hou alles ook net even wat langer vol, gisteren ben ik zelfs even naar Amsterdam geweest naar een winkel waar ik een nieuwe pruik heb aangeschaft (eh ja, nummer 4
) ! Een leuke, vrolijke, springerige pruik in zwart met donkerbruin
foto's van alle pruiken moeten nogsteeds eens komen 
Een minpuntje op het moment is alleen dat mijn benen niet goed herstellen van de tweemaaldaagse prikjes, op een gegeven moment waren mijn beide bovenbenen en buik (de plaatsen waar ik mocht prikken) rood en hard. Vandaar dat ik nu in beide benen een infuusje heb zitten waar ik het in mag spuiten. Deze infuusjes moeten wel iedere 3 tot 5 dagen vernieuwd worden dus ik moet wel weer vaker naar het ziekenhuis, maar nu kunnen mijn bovenbenen en buik tenminste even genezen (wat naar verwachting érg lang gaat duren, gelukkig hoeven we voorlopig nog niet in bikini
)
@ Ranna : Met de logeercavia is alles goed gegaan, de kat was er niet jaloers op! Hij is inmiddels terug naar zijn eigen huisje 
@ Toekie : Ik had het je al gepb't, maar nogmaals heel veel sterkte!
@ NatassJa : Bedankt voor het aanbod, ik zal het zeker in gedachten houden!
Verder, 'en nu'... Nou, nu heb ik nog tot aanstaande dinsdag niets. Dinsdag heb ik dé punctie (bokkers, dat is dé dag om voor me te duimen!), die waarvan de uitslag zo ontzettend belangrijk is! die maandag erop word ik voor het eerst weer opgenomen, ik krijg dan een compleet nieuwe chemo die MTX genoemd wordt. Hiervoor moet ik dan steeds 3 tot 5 dagen in het ziekenhuis blijven en dan ben ik weer 9 tot 11 dagen thuis om te herstellen. En dat gedurende 2 maanden, dus 4 opnames. Ik zie er nogsteeds tegenop, maar het is niet anders.
Nou lieve bokkers, dat was het wel weer
ik ga nog even heerlijk genieten van mijn 'vakantie'
ik krijg zodirect bezoek van bokster Spetterlover en morgenochtend ga ik even langs mijn pony om te kroelen!