Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
missmiekie schreef:okeej ik ga nu dus officieel afmelden, ik moet morgen naar oirschot, dat wordt dus helemaal niks
wat een geweldige foto

Vonnie84 schreef:Tatariki schreef:komt dit weer nu door het gat in de ozonlaag en de opwarmingvan de aarde?
Ik heb een andere theorie gevonden, over de Easton- cyclus.
http://home.introweb.nl/~jheffing/awenn ... 202006.pdf (pdf file)
Hier ligt ook super veel sneeuw. Durf niet te zeggen hoeveel cm. (net zoveel als foto hierboven, want Asten-Heusden ligt hier 5 km vandaan).De weg is gestrooid, maar nog steeds harstikke glad. Ze kunnen daar echt niet tegenop boksen. En je hoort de wind fluiten.
Ik hoop toch wel morgen iets met de paarden te kunnen doen. Heb vandaag 2x een uur met ze gelopen. Normaal staan ze van 's ochtends tot 's avonds in de wei.
Gelukkig had ik vandaag vrij. Ik rij normaal al 3 kwartier naar m'n werk. En die wegen zijn denk ik niet gestrooid. Dus dan had ik heeeel vroeg aan mogen rijden.
bedoellen ze dat er om de zoveel jaar een paar jaaren zullen zijn met super strenge winters?
wel een beetje verdacht hoor

) griebels schreef:Vonnie, van die cyclus begrijp ik dus niets... Weet niet waar ze het over hebben in hun tabellen
Gaat de goede kant dus al op
anita_Sab schreef:het was bij ons de hele dag droog en windstil maar vanavond toen ik naat ut centrum ging sneeuwde het ineens en dat is nog niet gestopt het blijft nu ook liggen
k hoop dat het morgen weg is anders kan ik niet rijden
)
.
. Vonnie84 schreef:griebels schreef:Vonnie, van die cyclus begrijp ik dus niets... Weet niet waar ze het over hebben in hun tabellen
Tis een theorie over het koude weer. De tekst erbij verklaart de tabellen.
mooie fotos maken van de paarden
Maarjah hier alleen regen,,
*