Een berichtje wat ze een poos geleden plaatste;

Vreselijk.
De hele familie en kennisen/vrienden veel sterkte gewenst.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djesseka schreef:Met ongelofelijk veel bewondering lees ik het bericht van Lavanta's ouders..
Heel moedig dat jullie dit kunnen plaatsen en ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Bellamafia schreef:Wat doet mijn keel hier zeer van ... zo'n grote brok heb ik in mijn keel!
Ik heb Lavanta niet gekend net als ik vele van de bokkers niet ken....
Ik heb de verhalen van Lavanta gelezen en ook ik dacht dat na de operatie alles wel weer goed zou komen. Misschien is alles dan toch niet zo vanzelfsprekend... en kun je niet ergens van uit gaan! En dat komt hard aan...., ik had zo gehoopt dat Lavanta na haar operatie weer verder kon gaan met haar leven. Dit mocht niet zo wezen... en waarom nou niet??? Waarom is het leven soms zo oneerlijk??
Zoals ik al zei, Lavanta ken ik alleen van haar verhalen en van naam... maar ik weet zeker dat het een KANJER van een meid is!! Ook las ik dat haar merrie een poosje terug was overleden.... ik hoop dat ze nu samen zijn!!!
Lavanta was een voorbeeld voor velen denk ik , en ook ik heb hier mijn les uit getrokken...
Dankzij Lavanta leef ik nu ELKE dag en geniet ik ELKE dag, want je weet maar nooit wat het lot met je voor heeft... het zou zomaar over kunnen zijn!
Ik wens familie,vrienden,kennisen en IEDEREEN van bokt heel veel sterkte met dit grote verlies!Wanneer een persoon zoals Lavanta van ons wordt weggenomen is dat een verlies, want er bestaan niet veel mensen zoals Lavanta....
Lavanta lieve meid..... Rust zacht!!!
Veel liefs,
Patty