benefietconcours brabant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Re: benefietconcours brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 10:46

eige vereist eis da tje kleding netjes en veilig is.
Als je echter een wedstrijd outfit hebt is dat natuurlijk wel aan te raden;-)

Het is dus niet verplicht. Er mogen namelijk ook mensen starten die geen startkaart hebben en die hebben niet allemaal zo'n outfit in hun bezit.

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-05 22:14

Renske20 schreef:
risje schreef:
als er iemand is die een paard uit wil lenen houdt ik me ook aanbevolen;-)

ik weet niet hoe groot je bent en hoeveel ervaring je hebt, maar je mag Q gerust lenen voor een B proefje ofzo hoor, zelfde geldt voor liesje_lover.
alleen het is een staker dus als je echt zeker weet dat je het aankan en durft, mag je op eigen risico gerust een proefje rijden Ja
kleine mensen gaat ie mee aan de wandel net zoals onzekere afwachtende ruiters, dan negeert ie je hulpen en huppelt op zn gemak de andere kant op Clown en op grof inwerken met je hand komt ie de lucht in, meer rare dingne heeft ie niet hoor Knipoog
Hij stuitert ook niet meer met het gewone rijden, zal dus alleen kijkerig zijn in een vreemde binnenbak en zeer zeker geen rodeo weggeven.
het veiligste is om na mijn proef te starten dan heeft ie de bak al gezien Knipoog

wahha een hele gebruiksaanwijzing Knipoog

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 18:45

Is er misschien nog een lijstje van hoeveel mensen er in welke klasse meerijden bij de dressuur? Ben nl gewoon benieuwd hoe het verdeeld is.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-05 21:11

Ik hoorde dat Amable ook vrijheidsdressuur kan? Is zij al gevraagd eventueel anders?

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 17:50

waneer word de starlijst bekend...moet namelijk regelen met vervoer

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-05 18:58

Liesje_Lover schreef:

wahha een hele gebruiksaanwijzing Knipoog

haha je helaas wel; Clown maarja ben er mee achterover geklapt, en wil dat niet op mn geweten hebben met een andere ruiter erop!

heb er nu alweer 9 dagen niet opgezeten ivm mn rug, hoop dat ik zondag wel mee kan doen, ga er dinsdag voor t eerst weer op, morgen voor t eerst weer longeren, baal er flink van hij liep zo lekker en dan stata ie ineens 9 dagen stil door mijzelf Verdrietig gelukkig staat ie wel iedere dag lekker in de wei!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 13:00

hey allemaal!!

De inschrijflijst is geupdate, kijk dus snel op welke plaats je moet starten.
Wat er veranderd is, is dat alle deelnemers per klasse nu bij elkaar staan.

Renske:
Wee tje al of je kan starten en zo ja welke klasse?

Wie wil er allemaal meehelpen tijdens de dag zelf? We zoeken nog mensen die willen helpen namelijk!!

JO!!

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 13:24

risje schreef:
Wie wil er allemaal meehelpen tijdens de dag zelf? We zoeken nog mensen die willen helpen namelijk!!

JO!!

ja graag!!!!

Kamide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:31

even een vraagje over de starlijst, wanneer wordt er bekend hoe laat iedereen rijd?? Bloos Bloos

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 18:55

ik heb nog niet gereden, morgenavond voor t eerst, dus geen idee hoe het gaat....
maar als ik meedoe dan sowieso in het L1 Ja

baal er zo van, is Q weer goed, zit ik in de kreukels Scheve mond

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 19:18

Wil de persoon die zich heeft ingeschreven als Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb zich nú bekend maken Clown

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:20

ik doe ook mee Haha!

ik heb alleen een week geleden het bedrag al overgemaakt, maar het is nog niet verwerkt op de site!

Als jullie een pinpongballetje zien (dat ben ik Haha! ) met een lief bruin paard (dat is hiawatta) met een hard rennend mannetje (m'n vriend) en een superwomen in latex pakje (groom Tong uitsteken ) dat zijn wij dat *LOL*

Wie helpt mij over de X duwen? M'n paard wil waarschijnlijk wel, maar ik Nagelbijten / Gniffelen

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-05 23:21

Ik moet bekennen dat ik het topic niet heb gelezen. Maar zag op de site dat er ponyritjes voor kinderen waren. Is er nog behoefte aan een kindvriendelijke shet? Wil Sonja ook wel beschikbaar stellen voor een dressuurproefje Haha! .
Ik twijffel nog of ik me inschrijf met Rinus voor een B proefje. Heeft ie nog nooit gedaan en ik ook niet. ZOu wel een giller zijn Haha!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 10:13

Ik doe toch maar niet meer Ik denk niet dat Wencke er al helemaal
klaar voor is Nagelbijten / Gniffelen Ën ik al helemaal niet Schijnheilig Ik kom als het goed is wel
gewoon kijken Ja Tenzij er iemand mijn hulp kan gebruiken.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 10:50

wat gebeurt er nu met springen?

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 11:51

kan ik met iets helpen?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 12:13

even alle reacties antwoorden:

Lielle:
Wat betreft springen...vanavond gaan we naar d emolenheide, er is dan ook oefenwedstrijd springen. We proberen dan nog een aantal mensne te regelen om de rubriek voller te krijgen. Daarnaast willen we de mensen die nu startne d emogelijkheid geven om twee-maal een parcours te rijden.
Na vanavond weet ik dus meer, morgenochtend zal ik het hier neer zetten!

Liesje_lover:
Top dat je wilt helpen. Op welke tijden kun je en wat zou je willen doen?

Thinka:
Ik ben op dit moment bezig met het "sorteren"van de startlijst. Dat betekend dat alle combinaties die b starten vooraan komen te staan, daarna de L1 ruiters enz. Op dit moment staan de B combinaties allemaal vooraan, enige wat binnen de B nog enigszins kan veranderen is de volgorde. Niet iedereen heeft namelijk opgegeven of hij / zij op een paard of pony start. Aangezien we het het eelrijkste vinden om de pony's apart te houden ben ik daar nu mee bezig om dat uit te vinden.

Renske:
Succes alvast dan! is inderdaad balen da tje nu zelf in de kreukels ligt. Vertel het me maar zo snel als je het weet...

Rinske:
Die persoon is een nepinschrijving lijkt me en heb hem dus verwijderd;-)

Ymke:
Ik zal even navragen hoe het met je geld zit. Weet je of het op je eigen rekening al is afgeschreven? Zo ja neem dan zondag een afschrift mee zodat we dat kunnen zien, zo nee dan is het het beste (ivm tijd) om zondag contant te betalen.

Irre:
Het is superlief aangeboden van die kind vriendelijke shet maar ik denk niet dat het nodig is. We mogen namelijk pony's lenen van de manege.
Ik zou zeggen als je wilt weten hoe het is om een proefje te rijdne is dit DE kans. Je hebt namelijk ene officiele jury dus je krijgt ene goed beeld wat voor punten je op een landelijke wedstrijd zou hebben. En daarnaast is het naturlijk een gave ervaring!!
Gewoon inschrijven dus!!

Loverhorse:
Ik zou juist wel meedoen. Je hebt nu namelijk een unieke kans om eens t ekijken hoe een officiele jury die je proef gaat jureren. Hierdoor krijg je ene goed beeld welke onderdelen al goed izjn en waaraan je nog zou kunnen werken. Super handig zou ik dus zeggen;-)
Maar goed als je echt niet wil zalik je niet dwingen hoor. Had je je al ingeschreven? Zo ja dan moet je even mij een mail sturen ivm het afmelden.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 12:18

risje schreef:

Irre:
Het is superlief aangeboden van die kind vriendelijke shet maar ik denk niet dat het nodig is. We mogen namelijk pony's lenen van de manege.
Ik zou zeggen als je wilt weten hoe het is om een proefje te rijdne is dit DE kans. Je hebt namelijk ene officiele jury dus je krijgt ene goed beeld wat voor punten je op een landelijke wedstrijd zou hebben. En daarnaast is het naturlijk een gave ervaring!!
Gewoon inschrijven dus!!

Ik denk dat de jury zich rotlacht en zal adviseren om nog even te oefenen Haha!

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 13:14

Ik ga zondag ook meedoen.

En zal mijn kur rijden, als jullie beloven me niet uit te lachen.

Heb hem namelijk niet veel voorbereidingstijd.

Dus niet lachen he

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 17:55

Loverhorse schreef:
klaar voor is Nagelbijten / Gniffelen Ën ik al helemaal niet Schijnheilig Ik kom als het goed is wel

Ik zoek nog iemand die mn proefje kan lezen misschien interesse??Ik rij gewoon B..

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 20:48

risje schreef:
even alle reacties antwoorden:

Mijn vraagje is toch nog niet beantwoord Knipoog Is er misschien een klein (voorlopig) overzichtje hoeveel ruiters er per rubriek meedoen?

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 21:04

kan je ook je startgeld bij het wedstrijd secreteriaat betalen op de wedstrijd dag zelf want als ik het nu overmaak is het denk ik niet optijd binnen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 22:00

Ik denk het wel Ippolata. Stuur gewoon even een mailtje naar Risje dat je op de wedstrijddag wilt betalen.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 22:04

MelodyT schreef:
Loverhorse schreef:

Ik zoek nog iemand die mn proefje kan lezen misschien interesse??Ik rij gewoon B..

ik wil wel voorlezen hoor. Ik weet niet hoeveelste je rijd. Want ik rij met kathinka mee naar schijndel en die start ook B. Dus als ik optijd aanwezig ben wil ik wel je proefje voorlezen. Ik rij zelf niet mee

MelodyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-05 22:15

ik sta nu als 23e maar weet niet of dat nog veranderd?!
Maar alvast bedankt als je kan!