Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Renske20 schreef:risje schreef:als er iemand is die een paard uit wil lenen houdt ik me ook aanbevolen;-)
ik weet niet hoe groot je bent en hoeveel ervaring je hebt, maar je mag Q gerust lenen voor een B proefje ofzo hoor, zelfde geldt voor liesje_lover.
alleen het is een staker dus als je echt zeker weet dat je het aankan en durft, mag je op eigen risico gerust een proefje rijden
kleine mensen gaat ie mee aan de wandel net zoals onzekere afwachtende ruiters, dan negeert ie je hulpen en huppelt op zn gemak de andere kant open op grof inwerken met je hand komt ie de lucht in, meer rare dingne heeft ie niet hoor
Hij stuitert ook niet meer met het gewone rijden, zal dus alleen kijkerig zijn in een vreemde binnenbak en zeer zeker geen rodeo weggeven.
het veiligste is om na mijn proef te starten dan heeft ie de bak al gezien
Liesje_Lover schreef:
wahha een hele gebruiksaanwijzing
risje schreef:Wie wil er allemaal meehelpen tijdens de dag zelf? We zoeken nog mensen die willen helpen namelijk!!
JO!!
risje schreef:
Irre:
Het is superlief aangeboden van die kind vriendelijke shet maar ik denk niet dat het nodig is. We mogen namelijk pony's lenen van de manege.
Ik zou zeggen als je wilt weten hoe het is om een proefje te rijdne is dit DE kans. Je hebt namelijk ene officiele jury dus je krijgt ene goed beeld wat voor punten je op een landelijke wedstrijd zou hebben. En daarnaast is het naturlijk een gave ervaring!!
Gewoon inschrijven dus!!
Loverhorse schreef:Ik doe toch maar niet meerIk denk niet dat Wencke er al helemaal
klaar voor isËn ik al helemaal niet
Ik kom als het goed is wel
gewoon kijkenTenzij er iemand mijn hulp kan gebruiken.
risje schreef:even alle reacties antwoorden:
MelodyT schreef:Loverhorse schreef:Ik doe toch maar niet meerIk denk niet dat Wencke er al helemaal
klaar voor isËn ik al helemaal niet
Ik kom als het goed is wel
gewoon kijkenTenzij er iemand mijn hulp kan gebruiken.
Ik zoek nog iemand die mn proefje kan lezen misschien interesse??Ik rij gewoon B..