misschien was het handiger geweest om direct in de titel te zeggen is portugees stieren vechten zielig. Voor de mensen die niet verder lezen dan de titel en vervolgens plaatjes gaan kijken.
Mustaine
Geplaatst: 14-03-05 21:49
de naam van deze thread trok meteen mijn aandacht wegens de belachelijke stelling. Na het lezen van alleen de eerste post en het zien van het plaatje van de gewonde stier, kan ik alleen maar pissed reageren. Hoe kun je die dieren nou in godsnaam zo mishandelen, zeker omdat de matadors gewoon misbruik maken van hun machtspositie. Dit soort achterlijke praktijken horen nog niet eens in de middeleeuwen thuis. Denk je maar es in hoe het voelt als je schouderspieren door een speer aan stukken getrokken worden, dat is nog niet eens bij de beesten af, dat is gewoon misdadig. Die stierenvechters moesten zelf es een speer in hun reet gerost krijgen, kijken of ze het dan nog leuk vinden...
Inderdaad Mustaine! (van Dave). Zolang er mensen zijn die stierenvechten niet erg vinden (walgelijke mensen) zal het nooit ophouden. Laat ze zelf maar eens voelen wat een stier voelt!
Ik had al een reactie verwijderd, omdat dit topic afgrijselijk oud is en daardoor weer netjes naar de geschiedenis zou verdwijnen. Helaas is het nu wéér omhoog gehaald, dus nu een slotje.