Miep heeft niet in het ziekenhuis gelegen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:48

Kitty schreef:
Nee. Door te liegen verschuilt ze zich in haar eigen wereldje en aangezien ze al zo'n tijd liegt, zal ze er echt niet zomaar mee stoppen. Vrees ik...

dat vreees ik ook, maar er komt een dag {en dat kan nu zijn maar ook over 10 jaar} dat ze zich zelf tegenkomt, en goed ook. waardoor ze met een klap uit haar 'droom wereldje' word gehaald.

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:48

pearl_tje schreef:
Zat er over na te denken een keertje langs haar huis te gaan, maar weet niet of het een goed idee is... Wat vinden jullie

Wat wou je daar doen? >;)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:51

Hey Paerltje, ik weet in wat voor "vriendschap"jullie zitten, maar anders zou ik dat gewoon een keertje doen..mss staat ze er wel open voor om te praten en uitleg te geven, of die nou de waarheid is of niet. Ik weet alleen niet of het nut heeft, maarja een keertje teveel iets zeggen dan te weinig kan in sommige gevallen doorslaggevend zijn. Hoewel ze zich op meerdere forums begeeft en daar erop los fantaseerd denk ik niet dat haar gedrag naar jou toe(als je er bent) oprecht is. Lucht het jezelf op en heb je het idee er iets mee te kunnen bereiken, ach waarom niet.

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:54

Trouwens ik lees net op dat Hippics forum, ook over bloedneuzen en dichtbranden... Ook een van haar favoriete onderwerpen volgens mij.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:57

Bloedneuzen en dichtbranden is niet zo gek hoor... Heb het zelf ook, ik krijg zelf vrij regelmatig bloedneuzen, daar branden ze dan de bloedvaatjes dicht die in je neus zitten.

Kyan01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:58

Ja maarja .... zou het waar zijn?
Aangezien ze ook al 4x op de intensive care heeft gelegen enz...

Moeten de beheerders van hippics niet gewaarschuwd worden?

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:01

Ik ben al gewaarschuwd....

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:02

kitty is de beheerder.

en volgens mij komt ze daar niet meer.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:03

Vriendschap, nee dat hebben we niet..

Maar misschien dat ze een keertje uitleg wil geven persoonlijk en niet via de computer.. Ze leest hier mee dus Miep ik laat het aan jou over..]

Miep wil je een keertje persoonlijk met een bokker praten, mail dan maar naar haike en die moet het dan maar weer zeggen.. Suc6 in je verdere leven, wat je ook gaat doen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:04

Beetje brutale vraag Kitty, maar word daar iets mee gedaan? Ik bedoel, ze krijgt daar ook haar aandacht. Hoewel ze dit meeleest weet ze dat ze op jullie forum ook niet aan de slag hoeft te gaan, want men heeft haar door. Gut wat zal jullie forum nu opeens druk worden van mensen die een kijkje komen nemen, haha.

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:08

Ze is al een tijdje niet meer actief bij ons, dus daar hoeft sowieso niets mee gedaan te worden.
En ik neem aan dat ze ook wel begrijpt dat ze daar nu ook niet hoeft aan te kloppen.

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:09

Ik miste de mesthoop al een tijdje, maar dit is beter moet ik eerlijk zeggen.... (alles in een topic)....Knipoog
Ik vind het heel vervelend en zielig dat Miep dit heeft gedaan en ik kan me voorstellen dat een heleboel bokkers zich belazerd voelen.

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:10

Pervinco schreef:
Bloedneuzen en dichtbranden is niet zo gek hoor... Heb het zelf ook, ik krijg zelf vrij regelmatig bloedneuzen, daar branden ze dan de bloedvaatjes dicht die in je neus zitten.

het is is ook niet gek op zich, maar ze valt wel in herhaling met sommige dingen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:20

Maar er is dus nog geen zekerheid dat ze dit aan haar ouders zal vertellen. Toch vind ik dat die dit moeten weten. Ook al is ze 19 ze is dus blijkbaar nog niet volwassen.

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 14:47

mm mischien moet het wel gezegd worden tegen haar ouders, maar door wie. Ik bedoel ik vind het nogal raar om tegen haar ouders te zeggen wat miep wel en niet doet.
ik vind niet dat iemand hier recht op heeft om dat aan hun te vertellen, dat zou ze toch echt zelf moeten doen.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:28

pearl_tje schreef:
Zat er over na te denken een keertje langs haar huis te gaan, maar weet niet of het een goed idee is... Wat vinden jullie

Ken je haar echt of heb je veel contact via pb etc.?
Ik zou zoiets niet doen. Ik heb geen zin om zoveel tijd en moeite te steken in iemand die ik niet ken. Klinkt misschien heel egoïstisch, maar het is niet zomaar iets wat je 'even' doet. Als dit een echt goede vriend(in) van mij zou overkomen zou het wat anders zijn.

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:30

Nou die weten het niet eens Maar wat ze hier op bokt deed was een hulpkreet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:54

Wat zijn haar topics dan.. volgens mij heb ik nog nooit wat over/van haar gelezen?
(misschien is deze vraag al eens gesteld maar ik kan geen 27 paginas nalezen Knipoog )

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 15:56

Zoek op gebruikersnaam "Miep" dan zie je al haar berichten en ook welke ze gestart heeft.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:04

Tja op de vraag als ze wel echt iets eraan gaat doen of gewoon gaat verder doen, ik heb ook mijn sterke twijfels.
Misschien vooral door dat bericht dat ze hier via Heike heeft geplaatst, daar zegt ze haar excuses en zegt ze hoe het "echt" is gebeurt, helaas voor haar heeft Heike daar ook een onwaarheid in gevonden(ze heeft nooit in het ziekenhuis gelegen) en dan vraag je je af als dat verhaal niet helemaal opnieuw gelogen is.
Ze is nu jarenlang iedereen aan het liegen en bedriegen, dat ze nu waarschijnlijk zover zit dat ze niet terugkan of niet meer terugwil, omdat ze zo met haar verhalen de aandacht en medelijden van heel wat bokkers krijgt.
Maar ik vraag mij af als dit de eerste keer is dat een grote groep mensen haar heeft betrapt. Misschien heeft ze al die jaren gelogen zonder dat mensen het hebben gemerkt, en nu plots is bokt erachter gekomen en word ze op het matje geroepen... Als dit de allereerste keer is dat mensen haar ware gelaat hebben gevonden en dit de eerste keer is dat ze ziet hoe fel ze sommige heeft gekwetst, misschien dat ze dan ook wel ziet dat ze zo niet verder kan gaan.
Maarja, allemaal misschien misschien misschien. We kunnen niet bij haar binnenkijken, ze kan er echt spijt van hebben of ze kan een gewoon klein kind zijn.

iwayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:08

Ik vind ook dat haar ouders dit wel moeten weten. Maarjah wie gaat zo iets vertellen... Zelf doet ze het waarschijnlijk niet

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:11

Iemand een telefoonnummer Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:12

Staat toch in het telefoonboek Knipoog Heike heeft al eens met haar gebeld, bovendien vind ik het niet de verantwoording van bokt of bokkers om haar ouders dit te vertellen. Dat moet ze zelf doen.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:15

Sommige mensen hebben hulp nodig, en zij bewijst dat ze hulp nodig heeft!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 16:15

Maya schreef:
Staat toch in het telefoonboek Knipoog Heike heeft al eens met haar gebeld, bovendien vind ik het niet de verantwoording van bokt of bokkers om haar ouders dit te vertellen. Dat moet ze zelf doen.

Ik herhaal mezelf nogmaals... Als zij niet WILT, KAN niemand hulp bieden. Wij kunnen wel heel betuttelend gaan 'klikken' bij haar ouders, maar daar schiet Miep helemaal NIETS mee op. Ze moet het zelf vertellen, daar begint de eerste stap mee...