Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:33

loodsmaak in mijn mond

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:33

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:34

Nathalie schreef:
Ik had net Chatelaine aan de telefoon, haar vader heeft zich een tijdje terug aangemeld bij die sekte om erachter te komen hoe het daar allemaal gaat.
Nu belde ze me net, met de mededeling dat er deze week in Frankrijk een "kennismakingsweek met Omnicun" (of hoe heette die sekte?) is...
Haar vader is nu alles uit aan het zoeken waar het is enzo..
Maar er bestaad dus de mogelijkheid dat ze daar naartoe zijn ipv naar Brazillie?!

Ik denk dat dat ook geloofwaardiger is.. Hij wil haar waarschijnlijk ook hersenspoelen en lid laten worden van die sekte.... Ga zo door met het goede werk jongens OK dan!

Loutjelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:35

obelix

Precies Vandaar dat hij miss heeft gezegd naar Brazillie,want als hij Parijs had gezegd,waren we er miss eerder achter?? (volgens het denkpunt van Die vader dan)

Ann

Karin schreef:
Hmm, het kan dan heel goed zijn dat die reis per se deze week gepland moest worden vanwege die kennismakingsweek...

Het is idd wel erg toevallig allemaal, de vader had ook kunnen wachten totdat Lotte klaar was met school.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:37

Nog wat info over de brazilie vlucht van www.airfrance.fr .

Vluchtnummer: AF442
Vertrek: 13H15 PARIS, Charles De Gaulle (CDG) Terminal 2F
Aankomst: 19H55 RIO DE JANEIRO, Rio Intl (GIG) Terminal 1
Vluchtduur: 11H40
Dus aankomst is vijf voor een vannacht Nederlandse tijd.

Loutjelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:38

Cursus Lichtwerker Programma Mei-December '04
Deel 1 Bergambacht: 7, 8, 9, 14 en 15 juni
Bergambacht: 4 t/m 8 oktober

Deel 2 Bergambacht: 20 en 27 mei, 3, 10 en 17 juni
Bergambacht: 13 t/m 17 september
Deel 3 Frankrijk: aank 8 augustus, vertr 15 augustus
Deel 3b Frankrijk: aank 11 juli, vertr 18 juli

Oefenweken Frankrijk: 4 juli t/m 8 augustus

Sjimmy

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Onvoorstelbaar.

En ook super wat jullie allemaal doen!
Ik kan jullie niet aan meer info helpen.

Karin

796285

oliebol, het zou wel helpen om te weten of ze nou naar Brazillie of Frankrijk zijn! Als die man eerder naar die weken in Frankrijk ging, nam hij dan niet de auto? Weten we of Lotte nog iets met haar paspoort heeft gedaan? Zoja, dan kan ze helemaal niet vliegen - maar wel met de auto naar Frankrijk!

Maar als dit een kennismakingsweek is, moet de locatie ergens te achterhalen zijn, of houden ze dat geheim tot je je aangemeld hebt ofzo? Ben niet zo thuis in de vage-sferen-kwade-energieen-zielen-vernielen scene...

Loutjelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:39

Frankrijk
In Frankrijk worden cursussen gegeven, in de zomermaanden zijn ook privéconsulten hier mogelijk. De locatie in Frankrijk is gevestigd in een lichtgebied boven op een 600 meter hoge heuvel (berg). Er staan zeer oude Bomen van ± 900 of 1000 jaar oud. Het gebied lag ooit aan de doorgaande route naar het heilige land. De boerderij van vroeger gaf onderdak aan pelgrims, dit werd aangegeven door een Christus cross in de muur. Er lopen ook oerlichttunnels en leilijnen. Het is een schitterend gebied om te mediteren, voor spontane regressies en heling. Je kunt er ook kennis maken met de helende activiteit van bomen.

Voor de cursisten is het de bedoeling om gedurende één hele week niet van het terrein af te gaan. Ook niet voor het halen van boodschappen. Tijdens het verblijf wordt door de cursisten zelf gekookt. De maaltijden en versnaperingen zijn niet in de prijs inbegrepen, een eenvoudige slaapgelegenheid en dekbedden wel. Huur dekbed overtrek, hoeslaken en handdoeken behoort tot de mogelijkheid. Er zijn twee grote slaapkamers (3 pers.) en één éénpersoonskamer, voorts is er nog een luxe caravan met verwarming en chemisch toilet (2 pers). Voor het vertrek is het de bedoeling dat alles schoon wordt achtergelaten. Er wordt verwarmd d.m.v. een houtkachel, in de slaapvertrekken is geen centrale verwarming aanwezig. Bij koude voeten helpt aarden en een warmwaterkruik goed. Lichtwerkers zijn eenvoudige en bescheiden mensen, die vrijheid, waarheid en zichzelf zijn belangrijk vinden. Zorg voor wijde, makkelijk zittende kleding en schoeisel. Geen synthetische stoffen. De persoonlijke sessies zijn, evenals in Nederland, ook in Frankrijk niet bij het cursus bedrag inbegrepen en kunnen 's avonds plaats vinden indien de noodzaak hiertoe aanwezig is. Er kunnen slecht 9 personen deelnemen.

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:39

Misschien iemand die de achternaam weet van Lotte en haar vader en naar Omnicum kan bellen om telefoonnr van locatie in Frankrijk te krijgen. Dan liegen over sterfgeval ofzo? Dat je ze moet bereiken?

Of adres van locatie in Frankrijk zien te krijgen en daar gaan kijken (Franse politie?)

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:41

Het zou me niet verbazen...totaal niet...lijkt alsof de puzzelstukjes op hun plaats vallen MAAR de cursusdata kloppen niet?

obelix

ArwenLune schreef:
Weten we of Lotte nog iets met haar paspoort heeft gedaan? Zoja, dan kan ze helemaal niet vliegen - maar wel met de auto naar Frankrijk!

Is er al bekend of ze gesingaleerd is op Schiphol dan? Hebben ze uberhaupt ingecheckt??? Verward

Charaz

Ik zit nu steeds rond te zoeken op site's en te zoeken naar die dingen die mogelijk verband kunnen hebben met Lotte. Toen ik dit las kreeg ik toch wel even rillingen

Citaat:
Ze kreeg haar inwijdingen voor ze Jezus leerde kennen.
Ze was een tempelprostituéé in een Tempel van Isis en heeft daar alle
Inwijdingen doorgaan met moed en vastberadenheid. Ze was niet zomaar iemand
en dat wist ze. Ze werd voorbereid in deze Tempel, ze wijdde mannen in de geesteswereld in,
zoals het in die Orde verliep , door middel van geslachtsgemeenschap.

Dit stukje staat op een site over Maria Magdalena

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:42

Ik heb iig haar achternaam voor je. Maar ik ga niet bellen want ik ben zelf ook nog maar een puber, die nemen ze natuurlijk niet zo serieus..
Als iemand haar achternaam wil dan hoor ik het wel.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:42

jacques hoe is het bij de tweede kamer?

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:43

ok, ik heb iemand van de oppositie aan de telefoongehad. sp fractie oid. die hebben mij voorgelezen wat er stond, zodat ze het juiste topic zaten te lezen. mijn gegevens zijn genoteerd en gaan naa de aivd. dan bellen ze mij op 06 terug. zij zeiden ook, het is HEEL ERG MOEILIJK inschatten voor justitie hoe waar dit allemaal is. Je hoort zoveel zei die vrouw. Maar, ze lezen het serieus, en spelen het door naar de 2e kamer, en is het ernstig genoeg gaat misschien Jan marijnissen zich ermee bemoeien.

Ik ben heel erg moe en leeg nu. Dank jullie allemaal voor jullie inzet. Ik ben heel ff weg, zit te trillen op mijn stoel.

XXXXXXXXXX

Aan jullie allemaal.

Loutjelou

Cody schreef:
Het zou me niet verbazen...totaal niet...lijkt alsof de puzzelstukjes op hun plaats vallen MAAR de cursusdata kloppen niet?

Je hebt gelijk er staat 4 juli. In alle enthousiastme gedacht dat het juni was.

Manon 2

Volgens mij is er deze week geen cursus in Frankrijk, wel in Bergambacht. Wie dacht er dat er iets in Frankrijk was deze week? Volgens de omnicum site niet.

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:44

die achternaam moet de politie ook hebben als ze die nog niet hebben!
Dus politie stuur Nathalie maar een PB'tje Knipoog.. Nee maar mischien via Jacques? of was haar achternaam al bekend?

Karin

Cody schreef:

Misleiding? Later toch bijgesteld? Met die beschrijving van die locatie kunnen we ook weinig, er zijn zoveel gebieden in Frankrijk die aan die beschrijving voldoen...

obelix

Topper sjokkemeule ,hoop dat je snel terug gebelt word door ze..

MarijeR

Misschien zo'n privéconsult?