_Jody_ schreef:Vandaag wedstrijd debuut gehad met mijn hond en onze 1e promotiepunt is al binnen!![]()
![]()
Wat een mooie start, gefeliciteerd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordjes schreef:Zijn er meer bokkers die een meteoriet hebben gezien vanavond tussen 18.50 en 18.55? Ik dacht echt wat zie ik nou weer. Waren onderweg met de auto naar huis. Zag m in de lucht bij de a27 tussen Utrecht en Houten

xPabloBokt schreef:Ik heb net nieuwe broeken moeten bestellen want de ene waar ik in leef is te groot
De weegschaal zegt nog niet zo veel maar die broek wel. Werpt al het bewegen (fietsen, paardrijden, zumba) en gezond eten toch zijn vruchten af

Lieser schreef:Punch, het aapje dat door zijn moeder is verstoten in een Japanse dierentuin, heeft steeds beter contact met andere apen in zijn verblijf. Daar word ik blij van.
https://www.nu.nl/dieren/6388145/versto ... inder.html
_Jody_ schreef:Paar leuke schoenen gezien, maar waren erg duur, maar kwam er toen achter dat ze op amazone veel goedkoper waren.
Toen nog een 2e paar er bij uitgezocht zodat ik kan afwisselen. Maar ze bleven rond dezelfde prijs steken en gingen zelfs ietsje omhoog met de prijs.
Maar was vanavond met de hond aan het wandelen en ging 'ff' snel kijken en zag toen dat de prijs van deze paar ook ineens een flink stuk omlaag waren gegaan en dus gelijk besteld. Als het goed is worden ze morgen al bezorgd![]()
![]()