Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:05

En het ze zijn er binnen half uur is niet gelukt. Het is nu al anderhalf uur later. Normaal al irritant als ze niet even melden dat er vertraging is, maar nu ik ziek ben helemaal...

Telefoon gaf alweer melding over regen die eraan komt en het lekt dus vlakbij de spotjes. Wat nu als het bij de stroom komt??? En waar het water uitkomt betekent dat er een veel groter deel nat is als wat zichtbaar is. De vorige keer dat ik lekkage had weigerde de woningbouw om de kosten van herstel te betalen. Die hebben alleen het dak even tijdelijk gerepareerd (de bouwvakkers zeiden dat hele dak van die dakkapel vervangen moest worden want er lagen overal reparatie lappen en was echt aan vervanging toe. Nooit gebeurd) en de schade in huis moest ik maar bij inboedel indienen. En die zei dat ik bij woningbouw moest zijn. Dat wordt nu dus weer leuk, want het kan niet anders als dat er schade aan plafond, isolatie en vloer is. Dan maar hopen dat er niet nog meer is...

Afbeelding

Afbeelding

Edit; en ik hoor de 1e druppels weer...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:08

MyWishMax schreef:
En het ze zijn er binnen half uur is niet gelukt. Het is nu al anderhalf uur later. Normaal al irritant als ze niet even melden dat er vertraging is, maar nu ik ziek ben helemaal...

Telefoon gaf alweer melding over regen die eraan komt en het lekt dus vlakbij de spotjes. Wat nu als het bij de stroom komt??? En waar het water uitkomt betekent dat er een veel groter deel nat is als wat zichtbaar is. De vorige keer dat ik lekkage had weigerde de woningbouw om de kosten van herstel te betalen. Die hebben alleen het dak even tijdelijk gerepareerd (de bouwvakkers zeiden dat hele dak van die dakkapel vervangen moest worden want er lagen overal reparatie lappen en was echt aan vervanging toe. Nooit gebeurd) en de schade in huis moest ik maar bij inboedel indienen. En die zei dat ik bij woningbouw moest zijn. Dat wordt nu dus weer leuk, want het kan niet anders als dat er schade aan plafond, isolatie en vloer is. Dan maar hopen dat er niet nog meer is...

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ah nee! ;( ;( ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:10

192 min wachttijd bij de huisarts :+

Eigenlijk ben ik alleen een verwijzing nodig en heb ik een vraag over medicatie. Hoeft niet perse een afspraak voor de komen. Maar hier ga ik vandaag even niet op wachten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:22

MyWishMax schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Oh nee ;(. Hopelijk zijn ze er snel. Wat kak zeg.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:26

MyWishMax schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Kun je niet vast contact zoeken met het juridisch loket? Woningbouw is hiervoor gewoon aansprakelijk en verantwoordelijk lijkt me, denk dat je ze best in gebreke mag stellen als zij dit niet deugdelijk oplossen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:35

Ja, zou ik moeten doen idd. Maar bij alle voorgaande incidenten heb ik er gewoon nooit de energie voor gehad om door te pakken nadat ik zelf de discussie aangegaan ben aantal keer... Daarom zie ik er telkens zo tegenop. Of ik moet gemeente benaderen om via hen hulp te krijgen met het allemaal regelen, maar weer energie.

Heel slecht, ik weet het maar het is telkens kiezen tussen gezondheid, dit of nog wat andere zaken. Ga wel even bericht naar gemeente sturen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:36

MyWishMax schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Jeetje wat een ellende zeg, sterkte! :(:)

——-

Ik ben heel blij dat ik gisteravond naar de Ziggodome ben geweest. Maar ik ben echt helemaal kapot. :=

Gelukkig had ik dat voorzien en vandaag vrij genomen. Maar ik kan wel een week slapen voor m’n gevoel. :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:44

Polarize schreef:
Paardlief loopt kreupel -O- niet echt stokkreupel, eerder gevoelig en wat onregelmatig. Hij is altijd wel wat gevoelig na het bekappen, omdat we zijn stand aan het corrigerren zijn, maar deze keer voelt hij hem goed. Of hij heeft een glijder gemaakt in het land en was wat stijf :')

Soms zou je willen dat ze konden praten, zodat ze het gelijk konden vertellen wat er aan de hand is.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:46

_San87_ schreef:
Ik zoek nog een klein cadeautje voor mijn man, voor onder de kerstboom. Maar ik kan niks verzinnen :(.

Een dikke knuffel? Een cadeau dat altijd past.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:47

MyWishMax schreef:
Ja, zou ik moeten doen idd. Maar bij alle voorgaande incidenten heb ik er gewoon nooit de energie voor gehad om door te pakken nadat ik zelf de discussie aangegaan ben aantal keer... Daarom zie ik er telkens zo tegenop. Of ik moet gemeente benaderen om via hen hulp te krijgen met het allemaal regelen, maar weer energie.

Heel slecht, ik weet het maar het is telkens kiezen tussen gezondheid, dit of nog wat andere zaken. Ga wel even bericht naar gemeente sturen.

Ja, maar dat snap ik hoor. Het is gewoon allemaal dubbel poedersuiker en het is schandalig dat de woningbouw zijn verantwoordelijkheid hierin niet neemt. Dat noem ik niet zorgen voor je huurders, dat is gewoon makkelijk geld vangen voor een huis wat toch al zo lek is als een mandje.

Heb zo'n gevoel als jij er een puntensysteem tegenaan smijt dat het er dan flink nadelig uit komt voor de woningbouw afgaand op wat je wel eens verteld hebt over je huis en de toestand ervan.

Knuffel :(:)

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 11:48

Ondertussen is mijn motivatie nog steeds niet te vinden :+ ik wil gewoon naar huis naar mijn vriend en samen onze LEGO sets in elkaar zetten. :Y)

Hij heeft de Gingerbread AT-AT Walker (mijn vroege kerstcadeautje voor hem, via Marktplaats moeten kopen want was overal op nalevering vanaf 16 januari) en ik heb de Kingfisher voor mezelf besteld.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:52

xPabloBokt schreef:
Heb zo'n gevoel als jij er een puntensysteem tegenaan smijt dat het er dan flink nadelig uit komt voor de woningbouw afgaand op wat je wel eens verteld hebt over je huis en de toestand ervan.

Knuffel :(:)

Helaas net niet. Heb er wel eens naar gekeken, maar hoop dingen die hier misgaan worden of niet meegenomen of geven wel een punt ook al werkt het niet. Of geven een punt terwijl het zelf betaald is en je dus meer huur betaalt door verbetering die je zelf betaald en aangebracht hebt. :+

Maar daar zou iemand eens echt in moeten duiken idd. Energielabel geloof ik ook niet voor dit huis, maar ja er zit isolatie in ja. Alleen doet die niks doordat het nat is, maar is wel meegenomen. En nog wat dingen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

xPabloBokt schreef:
Ondertussen is mijn motivatie nog steeds niet te vinden :+ ik wil gewoon naar huis naar mijn vriend en samen onze LEGO sets in elkaar zetten. :Y)

Hij heeft de Gingerbread AT-AT Walker (mijn vroege kerstcadeautje voor hem, via Marktplaats moeten kopen want was overal op nalevering vanaf 16 januari) en ik heb de Kingfisher voor mezelf besteld.

Hoop dat jouw dag snel gaat! Het klinkt echt geweldig :')

Nou hij is geweest hoor en binnen 5 minuten weer weg ook. Kan niks gedaan worden qua spoed reparaties, blijft water op het dak staan en zit blijkbaar gat in de dakbedekking. Maar hij twijfelt of de woningbouw dit gaat betalen omdat wij de aanbouw gezet hebben. Alleen wij hebben alles volgens hun eisen gedaan en moeten doen omdat de muur ertussenuit gebroken is en het daarna hun verantwoordelijkheid werd. Maar dat heb ik niet op papier natuurlijk, mijn ex regelde dat allemaal en die kon met scheiding niks vinden van het huis en alles.

Hij gaat er een spoed aanvraag van 'proberen' te maken.... Maar kan dus niet zeggen of het überhaupt gaat via de woningbouw en hoe snel spoed is als het wel voor woningbouw is. Echt wtf man??? Hoe kan dit er niet onder vallen als ze wel politie keurmerk dingen aan diezelfde achtergevel doen, komen helpen met sleutels, komen helpen in de keuken, de kapotte ruit van schuifpui er ook onder viel en ga maar door? En ik weet 100 procent zeker dat door de muur die doorgebroken is het hun verantwoordelijkheid werd. Anders had ik nooit ja gezegd.

En ze komen elk jaar de goten schoonmaken, waarom is er dan nooit iets over de staat van het dak gezegd of dat het water niet goed wegloopt? En doen ze die goten als het er niet bij zou horen...

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:27

Jeetje MWM dit is echt schandalig. Zou het helpen om de krant te bellen ofzo, of alles op internet te gooien ? Vind het echt heel erg voor je.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:27

Mijn vader van 76 die al +12 jaar in hetzelfde verzorgingstehuis zit voor dementie mag waarschijnlijk binnenkort niet meer roken in de rookruimte. Dan moet hij zelf naar de benedenverdieping en naar de zijdeur toe om buiten te staan.
Hij komt vrijwel nooit buiten (1 of 2 keer per jaar) en rookt meerdere keren op een dag. Hij kan de heen en terug weg niet onthouden dus dan moet dat op een briefje en de kans voor weglopen is nu ook zeker aanwezig. Ook moet hij eraan denken om schoenen aan te doen en een jas... proberen nu te regelen dat voor hem een uitzondering word gemaakt maar als dit doorgaat pfff...

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:56

MarlindeRooz schreef:
Ik ben heel blij dat ik gisteravond naar de Ziggodome ben geweest. Maar ik ben echt helemaal kapot. :=

Gelukkig had ik dat voorzien en vandaag vrij genomen. Maar ik kan wel een week slapen voor m’n gevoel. :=

Oh leuk, naar man man man de podcast dus! Wij waren er gisteren ook. Ik heb recent een nieuwe heup gekregen, dus voor mij is ook even bijkomen vandaag :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:57

Teveel gedaan op de moestuin.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:08

TheNovelist schreef:
Mijn vader van 76 die al +12 jaar in hetzelfde verzorgingstehuis zit voor dementie mag waarschijnlijk binnenkort niet meer roken in de rookruimte. Dan moet hij zelf naar de benedenverdieping en naar de zijdeur toe om buiten te staan.
Hij komt vrijwel nooit buiten (1 of 2 keer per jaar) en rookt meerdere keren op een dag. Hij kan de heen en terug weg niet onthouden dus dan moet dat op een briefje en de kans voor weglopen is nu ook zeker aanwezig. Ook moet hij eraan denken om schoenen aan te doen en een jas... proberen nu te regelen dat voor hem een uitzondering word gemaakt maar als dit doorgaat pfff...

Jemig wat erg, dat kan toch niet ! Mijn tante had ook dementie en bij dat tehuis zate de deuren altijd op slot, dus hoe dan ?

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:08

Behandelaar wil dat ik naar een afkickkliniek ga voor 12 weken ;(
Ik wil dat niet. Ik heb m'n dieren thuis (woon alleen) dus daar moet iets voor geregeld worden en ik wil niet zo ver weg :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:16

Taifoen schreef:
MarlindeRooz schreef:

Oh leuk, naar man man man de podcast dus! Wij waren er gisteren ook. Ik heb recent een nieuwe heup gekregen, dus voor mij is ook even bijkomen vandaag :D

Haha jaaa! Vond je het leuk? :D

——

Hier ergernis van de week gok ik:

Ik ging even voor m’n afspraak van 12:30 de teckel snel uitlaten. Om 12:10. Dus even snel naar het veldje dichtbij.

Teckel was weer baldadig en wilde stoer doen. Teckel ging de sloot inspecteren. De kant was steil. Teckel gleed uit en viel in de sloot. Teckel heeft een jasje aan. Teckel zonk door vet en het jasje. Teckel ging kopje onder en draaide op z’n rug als een dode vis.

Marlinde rende met haar vermoeide lijf naar de sloot en liet zich met haar gloednieuwe broek van de kant glijden op haar kont. En trok de zinkende teckel op de kant.

Teckel rende vrolijk door maar ik ben me kapot geschrokken. :+

Teckel mocht daarna uit medelijden in het zand rollen. Maar moest daarna wel onder de douche. :+

Afbeelding

Het is weer maandag. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:18

En toen was je te laat voor je afspraak?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:20

Bellatrix schreef:
En toen was je te laat voor je afspraak?

Nee die was bij mij thuis gelukkig. Die heb ik geappt “Kom maar gewoon binnen ik moet de teckel wassen die viel in de sloot”. De deur kan je zelf open maken gelukkig.

Ik was hem aan het filmen een paar seconden omdat ik het grappig vond dat hij zichzelf stoer vond en toen in de sloot viel.

Hij kan normaal goed zwemmen.

Toen ik zag dat hij kopje onder ging en er niet zelf uitkwam ben ik direct gaan helpen. Maar dit was een meesterlijk screenshot. _O-
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op Vandaag, 14:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

En je afspraak?
Die is afgezegd ?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

_O-
Dat scheelt weer.
Broek verwisseld wel?

MarlindeRooz