Telefoon gaf alweer melding over regen die eraan komt en het lekt dus vlakbij de spotjes. Wat nu als het bij de stroom komt??? En waar het water uitkomt betekent dat er een veel groter deel nat is als wat zichtbaar is. De vorige keer dat ik lekkage had weigerde de woningbouw om de kosten van herstel te betalen. Die hebben alleen het dak even tijdelijk gerepareerd (de bouwvakkers zeiden dat hele dak van die dakkapel vervangen moest worden want er lagen overal reparatie lappen en was echt aan vervanging toe. Nooit gebeurd) en de schade in huis moest ik maar bij inboedel indienen. En die zei dat ik bij woningbouw moest zijn. Dat wordt nu dus weer leuk, want het kan niet anders als dat er schade aan plafond, isolatie en vloer is. Dan maar hopen dat er niet nog meer is...

Edit; en ik hoor de 1e druppels weer...

niet echt stokkreupel, eerder gevoelig en wat onregelmatig. Hij is altijd wel wat gevoelig na het bekappen, omdat we zijn stand aan het corrigerren zijn, maar deze keer voelt hij hem goed. Of hij heeft een glijder gemaakt in het land en was wat stijf 
.