manic schreef:Cellkick heeft nu €25 korting met code BLK25
Yes had het ook gezien! Zal dan een cellkick worden in plaats van een horseware pad (sinds die nergens op voorraad is)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fleurdelys schreef:Heeft iemand ook tips waar paardenvoer wel mee mag doen met de korting? Tot nu toe is bij elke actie die ik vind het voer uitgesloten en eigenlijk wilde ik net een beetje inslaan
martinev schreef:Heeft iemand al een mail van Ruitershop Boxmeer? Die zouden ze om 15.30 sturen en wil graag wat bestellen, maar ik heb nog geen mail...
Edit: al van iemand gekregen
Figo88 schreef:martinev schreef:Heeft iemand al een mail van Ruitershop Boxmeer? Die zouden ze om 15.30 sturen en wil graag wat bestellen, maar ik heb nog geen mail...
Edit: al van iemand gekregen
Ik heb nog steeds geen mail ontvangen, maar had me wel ingeschreven voor de early access. Krijg je een code in de mail of staan alle kortingen gewoon op de website?
Pallatin schreef:Ik heb wel mail van hun gehad maar snap t niet helemaal; zie geen code oid![]()
Er staat wel vanaf morgen korting op Kep helmen en korting op Kask maar ik wil een Samshield…er staat 20% op alles maar of dat ook echt alles is?!