Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?
Neonlight schreef:Ik zou graag iets met glaswerken willen leren. Fusing of blazen, lijkt me erg leuk om mooie objecten te kunnen maken.
Detroit, wat voor speuren doe je met de hond? Ik doe detectiespeuren, op de geuren tabak, wiet, geld, sleutels en telefoons.
Citaat:Weekvraag week 37
Wat zou je graag nog willen leren of welke hobby/sport zou je weer op willen pakken?
LWDaisy schreef:Of Jiddisch leren spreken, lijkt me makkelijker dan Hebreeuws
Chanen schreef:Wat ik veel meer zou willen doen is wandelen. Ik vind het heerlijk om lange wandelingen te maken, maar kom er in de dagelijkse praktijk vaak niet aan toe. Een uurtje door de stadsparken wandelen in het weekend is waar ik me de laatste tijd tevreden mee moet stellen. Uiteraard ook een kwestie van prioriteiten stellen.
In theorie lijkt me helemaal geweldig om meerdaagse tochten te wandelen en onderweg te kamperen. De Müllerthal Trail die Nala heeft gewandeld zou ik bijvoorbeeld ook graag een keer willen afleggen. In de praktijk heb ik nog maar één keer drie dagen in eigen land met de tent op de rug gewandeld. Wellicht valt het voor langere periode dus ook wel vies tegen, maar het idee spreekt me erg aan.
Jaren geleden heb ik ooit een NHA training "Sport en Voeding" aangeschaft. Die heb ik nooit afgemaakt, maar voeding is eigenlijk wel iets waar ik meer over zou willen leren en waar ik verder in zou willen verdiepen. Voor mensen, maar sinds ik vorig jaar weer intensiever met de paardenhobby bezig ben en een leasepaardje heb ook op het vlak van paarden. Sowieso zou ik veel meer willen leren over het hebben en houden van paarden, in de breedste zin.
marleen_88 schreef:Weekvraag week 37
Linnie050 schreef:Sterren kijken met een telescoop.
Kan iedereen dat als je zelf een telescoop aanschaft?
Leren over de planeten daarvan mooie fotos maken.
Met je mobiel lijkt bv de maan ook altijd ver weg
marleen_88 schreef:Weekvraag week 37