Dichtstbijzijnde verkooppunt is 9 km verderop
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Arzil schreef:Ik heb ook een beetje spannend verkoop op het moment (al zeg ik het zelf). Gister hardloopschoenen online gezet voor 85 euro, gelijk daarna verkocht 55 euro. Prima, want ik moest ervan af, heb ze nooit gebruikt en is zonde dat ze blijven liggen.
Toevallig moest ik net naar het pakketpunt dus kon die meteen meenemen. Dus 10 minuten na verkoop waren ze al verzonden.
Krijg ik alleen later in de avond allerlei vragen over de hoeveelheid km's en de staat van de schoenen. Ze zijn gloedjenieuw en heb er nooit een km buiten op hardgelopen, maar wel zonder doos.
Maar nu ben ik dus bang dat diegene zometeen bij aankomst gaat lopen zeuren. Geen idee nog over wat, maar waarom stuur je pas ná aankoop en verzending al die vragen??
tengeltje11 schreef:Iemand dit al gehad:
Had een doos (mécano) en een jas verkocht,
Volgens de koopster ontbreekt een stukje… had alles nagekeken.
Heeft ze de transactie gepauzeerd onder ‘ontbreekt’, en nu kan ik dus enkel volledig terugbetalen, want nu ontbreekt dat stuk?
Terwijl ik er niets van geloof en gewoon de doos terug wil, maar omdat zij die optie koop, kan ik geen retour aanvragen?
( en meestal kan die gekozen optie niet ongedaan gemaakt worden, dus ik voel de bui al hangen…. Vinted gecontacteerd)
Skessa_ schreef:https://www.ad.nl/economie/zeer-goedkop ... ~a56b99e4/
Ik zou er zelf nooit opgekomen zijn, maar wel slim
_Nadia_ schreef:Skessa_ schreef:https://www.ad.nl/economie/zeer-goedkop ... ~a56b99e4/
En als je nog slimmer bent.. meld je daarna een probleem, als "verkoper" zegt je, ah laat maar, ik hoef die zooi niet terug en je cancelt de transactie.. iedereen zn geld terug.
_Nadia_ schreef:Skessa_ schreef:https://www.ad.nl/economie/zeer-goedkop ... ~a56b99e4/
En als je nog slimmer bent.. meld je daarna een probleem, als "verkoper" zegt je, ah laat maar, ik hoef die zooi niet terug en je cancelt de transactie.. iedereen zn geld terug.
pmarena schreef:Dat vind ik inderdaad next level, maar dan next level verwerpelijk. Dat je gebruik maakt van de verkoop via vinted en hun verzenddienst vind ik nog wel soort van okee / op het randje maar dan zelfs de verzendkosten niet willen betalen vind ik echt een smerige naaistreek.
Dat is bijna iemands portemonnee jatten onder het mom van 'had 'ie hem maar niet zo uit zijn zak moeten laten steken, hij vroeg er gewoon om'
iirrssjjee schreef:Totdat je "pakket" kwijt raakt en je dus maar €1,- + verzendkosten vergoed krijgt..... Of hij komt veel eerder aan dan verwacht en word dan al retour gestuurd omdat deze niet is opgehaald... Of hij komt veel te laat aan en heb jij je spullen niet.
dus die staat nog steeds op verzendlabel downloaden.
SpikkelFire schreef:Mag ik hier iets vragen? Vanochtend heb ik 2 pakketten voor Vinted ingeleverd, ze zijn ook beiden gescand.
Alleen het was heel druk en die vrouw zei iets van ik zet ze even op 1 code / 1 scan (?)
Maar nu zie ik dat er 1 pakket geüpdatet wordt in vinted dat deze is ingeleverd, maar die ander nietdus die staat nog steeds op verzendlabel downloaden.
Komt dit later nog goed? Ik krijg ook met geen mogelijkheid dat pakketpunt te pakken