Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alja schreef:Ik heb in februari altijd de afrekening van het gas.
Elke winter let ik er goed op maar sinds deze winter spelen de kinderen boven op hun kamer en om ze dat nu in 18 graden te laten doen gaat me te ver.
Ben al 9 jaar bij dezelfde aanbieder maar kijk nu toch naar overstappen dus ik hoop dat dat ook een kostenbesparing gaat worden.
Alja schreef:Ik heb in februari altijd de afrekening van het gas.
Elke winter let ik er goed op maar sinds deze winter spelen de kinderen boven op hun kamer en om ze dat nu in 18 graden te laten doen gaat me te ver.
Ben al 9 jaar bij dezelfde aanbieder maar kijk nu toch naar overstappen dus ik hoop dat dat ook een kostenbesparing gaat worden.
foxy80 schreef:No-buy hardcore 100% volhouden kan ook niet. Of je moet gierige gerda heten.
Ik ben begonnen met supermarkten vergelijken want woon niet onmogelijk ver van de grens. Het huismerk van de AH kost soms meer over de grens en soms minder. Zo kosten de favo pinda' s met choco (nep M&M) van AH hier 1.85, in NL 2.69 !
Het enige nadeel; MS opgebruiken wordt zo wel moeilijker.
opisop_shop schreef:Staat je goed die hoed Nala! En nu gewoon opzetten hè!
Met 150 euro per week aan boodschappen zou ik erg blij zijn, geef nu toch nog een stukje meer uit.
Gisteren was ik niet zoveel kwijt aan de boodschappen, donderdag/vrijdag ga ik weer. Hopelijk kunnen we het deze maand wel wat meer beperken. Besloten om minder lekkers in huis te halen dus dat zal zeker schelen als we het volhouden
foxy80 schreef:No-buy hardcore 100% volhouden kan ook niet. Of je moet gierige gerda heten.
Ik ben begonnen met supermarkten vergelijken want woon niet onmogelijk ver van de grens. Het huismerk van de AH kost soms meer over de grens en soms minder. Zo kosten de favo pinda' s met choco (nep M&M) van AH hier 1.85, in NL 2.69 !
Het enige nadeel; MS opgebruiken wordt zo wel moeilijker.
Wat bedoel je met MS?
Toen wij nog in NL woonden, woonden we een half uur van de grens. We gingen 1x per maand naar Duitsland grote inkopen doen, scheelde behoorlijk!